لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی حفاظ سر گوزن ، نصب نرده شاخ گوزنی-فورژ مدرن

پس از اتمام برش، جوشکاری و چربی ‌زدایی از حفاظ، آن را توسط پیستوله و یا با قرار دادن در وان رنگ، رنگ‌ آمیزی نموده و در کوره قرار می ‌دهند. البته آموزش ساخت نرده شاخ گوزنی کاری تخصصی بوده و نیاز به ابزارهای بسیار خاص دارد. خدمات شرکت آکام حفاظ شامل اجرا و نصب انواع حفاظ مانند شاخ گوزنی، لیلیوم، سرنیزه و … برای اطلاع از قیمت و نحوه نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی با ما در ارتباط باشید. این نوع حفاظ هم علاوه بر تأمین امنیت یک نوع دکوراسیون نیز محسوب می‌گردد. طراحی و تولید حفاظ نیزار یا سرنیزه فوق‌العاده زیبا و امن می‌باشد.

حفاظ شاخ گوزنی تراکم 56 با میلگرد 10 میلی‌متری

شناخت علل تخريب عناصر زنده باغ، يکي از مهمترين مراحل جهت برنامه ريزي صحيح طرح حفاظتي باغ است. بنابراين از طريق بررسي اين لايه ها که هر کدام نقش موثر در وضعيت فعلي باغ دارند، بازسازي و احيای باغ انجام مي گيرد. در انتها با ارزيابي و قياسي اين دو مرحله شناخت، برنامه ريزي و طرح حفاظتي جامع نگر باغ انجام مي پذيرد. بنابراين حفاظت از باغ بر اساس روشي خاص که موضوع منشور فلورانس است انجام مي گيرد. تلاش هاي اخير به منظور حفظ و احيای اين باغها به دليل گسستگي از ساختار سرزمين، که عامل نظم دهنده و پايداري باغ بوده است به نظر ناموفق بوده و اغلب به مرمت بناها و گذرها و محورهاي اصلي پرداخته شده است (تصاوير 7). بنابراين تغييرات ساختار پيرامون باغ بايستي از طريق قوانين و ضوابط منطقه اي و شهري، قابل کنترل گردد.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی حفاظ سر گوزن ، نصب نرده شاخ گوزنی-فورژ مدرن

ارتفاع 120 سانت مناسب ترین گزینه برای محافظت و نصب حفاظ دیوار حیاط و یاغ های مسکونی هستند که با ارتفاع زیاد خود اجازه عبور را به سارقان نخواهند داد. حتماً شما هم با این نظر موافقید که ابتدا باید خودمان راه نفوذ ساده و بدون دردسر سارقین به منزل را ببندیم. با نصب حفاظ روی دیوار خیال خود را تا حدود زیادی از ایمنی محل زندگی یا کارتان آسوده میکنید. بهتر می باشد برای درک بهتر موضوع، مزایای نرده کشی دیوار را برایتان بگوییم. این نوع حفظا ها در واقع در بازار با عنوان حفاظ بوته خاری و همچنین حفاظ خاری نیز شناخته می شوند. میتوان گفت که این نوع حفاظ با الهام از بوته های خاردار در بیان تولید شده است و به همین جهت هم استفاده از آن ها بسیار مناسب است.

دیدگاه دربارهٔ «حفاظ روی دیوار + لیست قیمت روز بهمن 1401»

تمامی‌ محصولات گروه تخصصی پارس مفتول، از جمله حفاظ نیزار، دارای تاییدیه استاندارد و ضمانت کتبی کیفیت می‌باشند. در ساخت حفاظ نیزار سعی شده است که بالاترین سطح ایمنی تامین شود. به همین علت شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده از محصولات پارس مفتول استفاده نموده و نسبت به خرید حفاظ نیزار اقدام نمایید.

ویژگی هایی که این حفاظ را منحصر به فرد می نماید این است که دارای قطر های گوناگون دارد و بستگی به خانه یا ویلا و غیره انتخاب می شود و نقش بیشتری در جلوه زیبایی دارد . یکی از راه های حفاظت از ساختمان استفاده از حفاظ پنجره می باشد که علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود سارقان می شود، موجب زیبایی ساختمان شما هم می شود. عرض این حفاظ باید با ارتفاع آن تناسب داشته باشد و معمولا بین ۳۰ تا ۷۰ سانتی‌متر است. هم چنین این مدل ها دارای مدل های مختلفی می باشند؛ یا به صورت آبشاری هستند و یا به صورت بوته و دارای ارتفاع های مختلفی و بلند و کوتاه وجود دارد و در بازار عرضه می شوند.

استقرار باغ در بيابان، دره، دشت، کوهستان و در درون و بيرون شهر همواره بازگوکننده روابط ساختاري بستري است که در آن مستقر است و محصول درک متقابل انسان و محيط مي باشد. با ارتقای سطح دانش معماری در کشور، شاهد رشد چشمگیری در زیبایی نمای ساختمان‌ها و استفاده از مصالح مختلف برای این کار هستیم. یکی از مصالح ساختمانی که برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می‌شود. این نوع از حفاظ‌ ها علاوه بر جنبه‌ی امنیت،به لحاظ زیبایی هم بسیار قابل توجه هستند.مشکل بزرگ حفاظ‌های قدیمی تراین است که نه تنها امنیتشان کمتر از حفاظ های جدید است، بلکه به زیبایی بیرونی باغ هم آسیب بزرگی میزنند و تمام زحمات معماران را از بین میبرند. شگفتاحافظ به هرزبان وبه هرواژه ای که به نظرش می رسد تلاش می کند بسیار ساده وروشن به مخاطبین اش برساند که دراین دنیای وانفسا هیچ کاری بهتراز شادکامی وپرداختن به عیش وعشرت نیست، بازهم یک عدّه متشرّع ِ متعصّبِ افسرده دل،بخیلانه سعی دارند میل وخواستِ شخصی خودرا که برخاسته ازبیماری بددلی وافسرده حالیِ آنهاست به دیگران القا نمایند. این خودخواهان بیمار ازآنجاکه خود، میل به شادمانی نداشته ودردنیایی وَهم آلود ، بسته وتاریک نفس می کشند دوست دارند دیگران را نیزبا خود همراه ساخته وازوحشتِ تنهایی بکاهند.

  • امروزه این کار ضد حقوق حیوانات است و ناپسند؛ اما حفاظ شاخ گوزنی تبدیل به یک جایگزین محبوب شدند که با قرار گرفتن بالای دیوار ها جدا از مزیت های بصری، امنیت خانه ها را حفظ کردند.
  • علي رغم اهميت زياد بستر در ثبات باغ، عناصر ساختاري آن ناآگاهانه تغيير کرده و دگرگون شده است و از بستر باغ تنها لکه اي سبز رو به زوال به جاي مانده است.
  • تمام حقوق این سایت متعلق به گروه فنی و مهندسی حفاظ صنعت می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط و باغ ویلا یک عامل بازدارنده موثر برای متجاوزان می باشد زیرا بالا رفتن از حصارهای شاخ گوزنی در محیط حیاط ساختمان و ویلا بسیار دشوار و حتی غیرممکن است. حفاظ شاخ گوزنی امنیت مکان های مسکونی، تجاری، صنعتی و شرکتی را تامین می کند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزنی انتخاب حفاظ آهن شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را الی مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در عقیده بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. تنوع در ارتفاع و تراکم و طرح این نوع حفاظ باعث شده تا بتوان از آن در مکانهای متعددی استفاده کرد.

در انتخاب حفاظ مناسب چندین فاکتور وجود دارد که تعدادی از آن ها به سلیقه مشتری بستگی دارد مانند رنگ حفاظ، ارتفاع حفاظ و یا اینکه مدل حفاظ به چه شکل باشد. تا به امروز که هنوز متجاوزان به حریم دیگر انسان ها پابر جا هستند. مردم این روزگار با کشیدن حصار و دیوار به دور ساختمان ها و باغ ها و محوطه، حفاظ دیوار سعی بر ایجاد حریم فانونی خود می باشند. به علاوه قابل ذکر است که درطرح بازسازي باغ، کليه مراحلي که در طول زمان، به منظور نجات باغ از خطرات احتمالي، عنصري که به آن اضافه يا کسر شده است، بايستي به دقت مورد مطالعه قرار گيرد.

کارخانه تولید کننده نرده حفاظ و درب آکاردئونی و حفاظ پنجره آهن سازه

در این مقاله درباره روش های مختلف برای افزایش امنیت املاک توضیحاتی می دهیم و در ادامه اطلاعات کاملی درباره حفاظ شاخ گوزنی خواهیم داد. حفاظ شاخ گوزنی نوع پر استفاده ای از حفاظ ها است که به دلیل شباهت بسیار زیاد این نوع حفاظ به شاخ گوزن نام حفاظ شاخ گوزنی را برای آن انتحاب کرده اند. همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است. با سلام قیمت حفاظ های شاخ گوزنی به عواملی مثل ارتفاع و تراکم و نوع میگرد متفاوت میباشد هم میتوانید به سایت ما مراجعه کنید هم میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. تولید کنندگان محصولات حفاظتی به منظور تولید نرده روی دیوار شاخ گوزنیاز بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه بهره گرفته اند.

اگر هم در خارج از شهر زندگی می‌کنید و یا قصد دارید برای ویلای بیرون شهرتان حفاظ تعبیه کنید، بهتر است از حفاظ‌هایی با تراکم و ارتفاع بالا استفاده کنید. معمولاً حفاظ شاخ گوزنی برای این نوع مکان‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بنابراین کاربرد حفاظ آهنی امروزه تنها به نرده های ساختمانی ختم نمی گردد و در مکان های بسیار مختلفی می توان ازحفاظ آهنیبه جهت برقراری امنیت استفاده و بهره لازم را برد. ضمن اینکه تمامی این حفاظ ها امروزه به جهت سلایق مختلف افراد در طرح ها و رنگ بندی های مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا به این منظور هر فردی بنا بر سلیقه خود رو به خرید یکی از این حفاظ های مختلف برای محافظت از مال و جان خود و اعضای خانواده اش آورد. اما پرفروش ترین مدل حفاظ روی دیوار در کارخانه درب سازه، حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

این حفاظ های آهنی چون نیاز به نگهداری خاصی ندارند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با اطمینان خاطر از آنها سال ‌های طولانی استفاده کنند. این حفاظ علاوه بر شکل ظاهری که دارند، مانند شاخه های گوزن می تواند مقاومت بسیار بالایی نیز از خود نشان دهند. حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در معماری و ساختمان سازی می باشد.

اهمیت نصب حفاظ شاخ گوزنی در لواسان 09127800603- بهترین حفاظ باغ ویلا و حیاط كدام گزینه است؟-فورژ مدرن

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد رنگ‌های مختلفی با کیفیت های متفاوت وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید و بنابر آن قیمت هر متر شاخ گوزنی محاسبه خواهد شد. برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت دقیق و استعلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی مجموعه حفاظ لند از بهترین نقشه حفاظ شاخ گوزنی بهره می برد . نقشه ساخت حفاظ شاخ گوزنی از نظر مجموعه ما باید دارای فاکتورهای امنیتی بالایی باشد. هرچقدر تراکم حفاظ بالا باشد و با نقشه بهتری ساخته شده باشد این نرده نفوذ ناپذیرتر است . مقدار فاصله شاخه های این حفاظ برای تامین امنیت این نرده بسیار مهم می باشد .

چرا که در این صورت می‌توانید در هنگام ساخت دیوار پلیت‌های نصب را به خوبی نصب کنید. برای دیوارهای آماده نیز پلیت‌ها به وسیله‌ی پین به دیوار نصب می‌شوند و حفاظ بر روی آن‌ها جوشکاری می‌شود. یکی دیگر از انواع حفاظ‌های بوته‌ای، نرده‌های آفتابگردان هستند. این نوع نرده‌ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند، زیبایی نمای خانه شما را دوچندان می‌کنند. تراکم شاخه‌های نرده‌ آفتابگردان فولادی باعث می‌شود قیمت خرید آن‌ها نیز بیشتر شود.

نکات امنیتی ساختمان و منزل

دوست دانشمندم دکتر حسن حصوری این غزل را به شیوه ای زیبا به انگلیسی بر گردانده است. اگر آن ترجمه را به دست آورم با اجازه ی مترجم ، به دوستداران حافظ پیشکش خواهم کرد. وجود تکنولوژی‌های جدید چون حسگرهای حرکتی و نصب دوربین مداربسته اگرچه میزان حفاظت محیط را تا حدی تامین می‌کنند، اما در صورت قطع برق و تمام شدن شارژ آن‌ها و درنهایت ایجاد خسارت، هیچ کاربردی نخواهند داشت. استحکام این نوع حفاظ ها بعلت اتصال همزمان از چند نقطه به هم , در بالاترین حد ممکن است. البته به شرطی که به صورت اصولی و با روش جوشکاری تحت گاز co2 ساخته شده باشد. ایده‌هایی درباره‌ی حفاظ محرمیت باغ، حصار حائل، ایده های پارتیشن در فضای باز و دیواره چوبی جداکننده در فضای باز را در اینجا مشاهده کنید.

چرا حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ دیوار است ؟

علاوه بر موضوع امنیت، استفاده از نرده باعث افزایش زیبایی ساختمان نیز خواهد شد. قیمت حفاظ در مشهد با توجه به ویژگی های از قبیل تراکم،نوع جوش، رنگ به کاررفته در آن (این رنگ بهتر است کوره ای باشد)،نوع میلگرد و ارتفاع آن بر قیمت تاثیر میذارد و حتما باید به هارمونی رنگ، با ساختمان خود توجه کنید. در تولید نرده از جوشکاری با کیفیت بالا استفاده می‌شود و به همین دلیل ساختار محکم این حفاظ‌ها سبب بالا رفتن دوام و ماندگاری و استحکام آن‌ها می‌شود. حفاظ دیوار کیفیت بسیار بالایی دارد که در بخش بعد به شکل دقیق‌تری به آن خواهیم پرداخت.

راهکار هایی برای جلوگیری از سرقت

باغ فين، در اثر گذر زمان، از دوران صفويه تا به امروز تغييرات زيادي از طبيعي تا فرهنگي را در بر داشته است. اين تغييرات طبيعي – فرهنگي از طريق شناخت لايه هاي زماني ميسر مي گردد. در هر لايه زماني مي توان نشانه و سليقه روش خاص هر دوره را بررسي کرد.

سنگ نورانی سر نرده برای طراحی دیوار سنگی به سبک کلاسیک استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در نورپردازی محوطه و دیوارها، جلوه زیبایی به محوطه خانه شما می‌دهند. سر نرده چهارگوش حفاظ‌ها برای دیزاین لبه پله‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید از چراغ‌های حیاط در سر نرده چهارگوش دیوارها استفاده کنید. گوی‌های استیل سر نرده برای طراحی لبه پله‌های ساختمان به کار می‌روند. گوی‌های استیل معمولا در طراحی سر نرده‌های استیل استفاده می‌شوند.

از مهم‌ترین شاخصه ها در بالا برادن ضریب حفاظت و امنیت ساختمان و آپارتمان داشتن یک حفاظ امن می‌باشد، حفاظ‌ ها دارای انواع متنوعی با جنس‌ها و اشکال مختلف و کاربردهای متفاوت می‌باشند. آپارتمان از گزینه‌ های بسیار محبوب برای خریدن و یا اجاره نمودن برای زندگی می‌باشد. حفاظ شاخ گوزنی برای انواع نماهای کامپوزیت، سنگی یا فلزی قابل پیاده‌سازی است.

قیمت حفاظ دیوار نرده روی دیوار نصب حفاظ نرده دیواری-فورژ مدرن

نوع جوش حفاظ و نوع رنگ آمیزی آن نیز بر قیمت شاخ گوزنی تاثیر خرید حفاظ شاخ گوزنی مستقیم دارد. استفاده از جوش های باکیفیت در ساخت شاخ گوزنی و رنگ آمیزی استاندارد آن باعث افزایش قیمت این حفاظ باارزش می‌گردد. با این وجود پارامترهای تاثیرگذار فراوانی بر قیمت شاخ گوزنی تاثیر می‌گذارد. بدون تردید هر چه ویژگی های یک شاخ گوزنی مناسب تر بوده و شاخ گوزنی دارای کیفیت بالاتری باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. در ادامه به برخی از مهم ترین و اصلی ترین پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت شاخ گوزنی اشاره می‌کنیم.

  • برای خرید حفاظ شاخ گوزنی در تهران و شهر‌های حومه از جمعه ملارد، شهریار، پردیس، اندیشه، پرند و سایر شهر‌ها و شهرستان‌های اطراف بهترین گزینه سفارش اینترنتی از مراجع و شرکت‌های معتبر است.
  • ساخت مانند ارتفاع، تراکم (تعداد ردیف در هر شاخه) و رنگ‌آمیزی نیز می‌باشد .
  • عواملی همچون ارتفاع حفاظ که میتواند حتی از 70 سانت هم کمتر باشد.
  • در اینگونه حفاظ ها چون تراکم حفاظ بالاست امکان عبور از بین نرده ها به هیچ وجه وجود ندارد.
  • حفاظ شاخ گوزنی مجموعه ای از میلگردها و آهن های تنیده شده رد هم است که به شکل منظمی کنار هم قرار گرفته و شکل و شمایلی شبیه به شاخ های گوزن را تشکیل داده اند.
  • این شرکت تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا تولید کرده و همچنین با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به شما هموطنان عزیز ارائه می نماید.

این نوع از حفاظ همانطور که از نام آن پیداست بی شباهت به شاخ گوزن ها نبوده، و یکی از پرطرفدار ترین طرح برای حفاظ روی دیوار نیز به شمار می رود. حفاظ لیلیوم یکی از زیباترین مدل ها است که شکل ظاهری آن نیز به گل لیلیوم شباهت دارد. بزرگترین مشکل این مدل حفاظ؛ امنیت پایین و همچنین ظاهر نامناسب آن است که میله های بلند زندان را نظز بیننده تداعی می کند. همه ما به خوبی می‌دانیم که از نظر امنیتی برای هر نوع محلی از جمله ساختمان های مسکونی یا باغ و باغچه های شخصی باید از محافظ های روی دیوار استفاده کرد. اما علاوه بر بحث امنیتی موارد دیگری هم وجود دارد که جزو مزیت های استفاده از این نوع حفاظ ها محسوب می شوند. حفاظ های روی دیوار در تمامی رنگ ها می تواند تولید شود، اما رنگ های پرطرفدار آن مشکی، سفید، کرم و قهوه ای هستند.

استفاده از آهن موجب افزایش طول عمر و همچنین کیفیت نرده روی دیوار شده است. انواع مختلفی از این محصول با تنوع رنگی گسترده ای نیز بازار عرضه شده اند تا تمام مصرف کنندگان بتوانند مطابق با رنگ دیوارها و نمای ساختمان اقدام به تهیه این محصول کاربردی نمایند و از آن بهره مند شوند. علاوه بر آن امکان تعبیه سرنیزه بر حفاظ باغی یا فنس همانند زدن یک‌تیر به دو نشان میباشد زیرا دیوار بتنی حتما بعد از اتمام برای ایجاد امنیت به حفاظ دیوار نیازمند است. از ان جایی که ایران سازه با نیم قرن تجربه توانسته جایگاه خوبی بین مشتریان داشته باشد، بنابراین بر این شدیم تا قیمت های مقرون به صرفه را در کنار کیفیت مطلوب ارائه دهیم. تراکم و وزن حفاظ نیزار آبشاری دیوار در ایران سازه قیمت منصفانه ای دارد زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. نصب درب آکاردئونی بر روی تمام مدل در آپارتمان می تواند موجب تضمین امنیت خانه شما گردد .

پایه نرده چوبی مدل PN001

همه ما دوست داریم که از هر لحاظ، آرامش و امنیت را در محیط کار و زندگی خود برقرار کنیم. حفاظ دات کام امکان ارسال انواع حفاظ روی دیوار حیاط را به سراسر کشور دارد. شما عزیزان می‌توانید با سفارش نرده روی دیوار از مجموعه حفاظ دات کام به طور اقساطی محصولات را خریداری کنید. در این روش پرداخت شما می‌بایست ابتدا 15 درصد هزینه را پرداخت کنید و مابقی را با اقساط 3 و 6 ماهه پرداخت کنید. این را فراموش نکنید که نیازی به ضامن ندارید و با چک نیز می توانید نسبت به پرداخت قسطی اقدام کنید.

  • حافظ های دیوار در جهت امنیت از اموال بسیار مقرون به صرفه بوده و باید گفت قیمت حفاظ روی دیوار به تراکم حفاظ ها و ضخامت بکار رفته و نوع رنگ حفاظ ، نوع جوشکاری و شکل حفاظ آن وابسته است .
  • محافظ تک نیزه ای, دو نیزه ای, سه نیزه ای از انواع حفاظ روی دیوار مختلف این مدل محصول است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و برای رنگ آمیزی آن از رنگ الکتروستاتیک کوره ای استفاده میشود و باعث افزایش ارتفاع دیوار های کوتاه میشود.
  • اگر دقت کرده باشید برخی نرده راه پله ها از نظر ظاهری تا حد زیادی از همین نرده ها الگو برداری کرده اند.
  • علاوه بر موضوع امنیت، استفاده از نرده باعث افزایش زیبایی ساختمان نیز خواهد شد.
• قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به کارآیی خوبی که دارد، مناسب می باشد. • تراکم حفاظ شاخ گوزنی بالا می باشد و امکان عبور از بین نرده وجود ندارد. حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم از گل زیبای لیلیوم الهام گرفته شده است. این حفاظ از قسمت مرکزی گسترش پیدا می کند و می توان آن را با ارتفاع های دلخواه تولید کرد.

حفاظ شاخ گوزنی رنگ کرم کوره ای

علاوه بر آن ساختار خاص و مدرن این حفاظ باعث محبوبیت آن شده است. برای خرید محصولات حفاظتی مانند نرده و حفاظ روی دیوار، توجه به قیمت این محصولات یکی از فاکتورهای مهم دیزاین دیوار محوطه محسوب می‌شود. امروزه با طراحی نرده‌ها و حفاظ‌های متنوع، شما می‌توانید نرده‌ و حفاظ را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌‌ای، برای طراحی دیوار محوطه انتخاب کنید. اما چگونه هزینه طراحی و نصب نرده‌ها برآورد می‌شود؟ با توجه به جنس نرده‌ها، ارتفاع، میله‌ها و شاخه‌ها، رنگ‌آمیزی و نصب آن‌ها شما می‌توانید هزینه‌ها را برآورد کنید.

بعد از جوش خوردن شاخک های حفاظ شاخ گوزنی، آن را رنگ آمیزی می کنند. در برخی از شرایط ممکن است بعد از گذر مدت زمانی شاهد آن باشید که رنگ قسمت های مختلف حفاظ شاخ گوزنی از بین رفته است. در این صورت بهترین کار آن می باشد که با استفاده از یک اسپری دوباره این بخش ها را رنگ آمیزی نمایید.

نحوه سفارش

توسط گلستان

گلستان عبدی