مدل پیراهن 2021 جین مردانه + راهنمای ست کردن و انتخاب لباس جین مردانه 1400

طراحی سایت فروشگاهی ایراکد – تمامی حقوق برای این سایت محفوظ پیرهن لی است. به طور کلی پیراهن های مردانه به سه دسته رسمی ، نیمه رسمی و غیر رسمی تقسیم میشوند که در ادامه هر یک را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد. بهتر است پیراهن یقه لباس را فقط در مکان های رسمی بپوشید.

ارسال به شهرستان با پست پیشتاز، تحویل سفارش بین 2 تا 3 روز، قبل از ثبت سفارش مبلغ یا آنلاین یا کارت به کارت پرداخت گردد. کافه کادو از وزارت صنعت ، معدن و تجارت نماد اعتماد اخذ نموده است . همچنین تراکنش های مالی شما از طریق سیستم پرداخت امن به پرداخت بانک ملت انجام میگردد . در تلاشیم تا تجربه خریدی امن ، مطمئن و لذت بخش برای شما بیافرینیم . شما در حال تهیه مستقیم محصول از تامین کننده / تولید کننده هستید .

اگر این لباس را خوب ست کنید می توانید تیپ فوق العاده لوکسی داشته باشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید تغییرات مثبتی در استایل خود ایجاد کنید، بهتر است پیراهن های پارچه ای را با پیراهن لی مردانه ارزان جایگزین کنید. پیراهن لی مردانه | پیراهن مردانه جین از جمله لباس‌های کاربردی است که برای موقعیت‌های مختلفی همچون کژوال، اسمارت کژوال و بیزینس کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم است که جین ایران در این چند سال به آن توجه داشته است و اعتماد مشتریان به جین ایران در این چند سال خود مهر تاییدی در پایبندی ما به آن هاست. پیراهن جین با نام پیراهن جین نیز در بازار شناخته می شود . شاید فکر کنید کـه پوشیدن یک پیراهن جین کافی ست و باقی لباسهای تان باید از جنس دیگری باشد اما اشتباه کرده‌اید.

پیراهن جین یکی از محبوب ترین پیراهن‌های مردانه در بین ایرانیان است که معمولاً عمر مفید بالایی دارد و در فصول مختلف سال قابل استفاده است و در نتیجه برای استفاده روزمره انتخاب بسیار مناسبی است. شلوارهای فاستونی مردانه Edris رو می تونین همین حالا به طنین سبز سفارش بدین. برای ست کردن این پیراهن می توانید از شلوار های جین استفاده کنید.

حتی در این استایل بالا دادن آستین‌های پیراهن نیز دارای امتیاز است. در نتیجه پوشیدن پیراهن لی مردانه در مراسم‌های مهم انتخاب خوبی نیست! اما پیراهن جین مردانه زاپ دار برای داشتن استایل اسپرت و کژوال بسیار عالی و کاربردی است. خودتان را در یک پیراهن زاپ دار آبی روشن با دکمه‌های باز در کنار تیشرت و کتونی سفید تصور کنید؛ شما با این اوت فیت آماده دور زدن و دیدن دوست صمیمی‌تان هستید. این پیراهن لی با استفاده از پارچه جین (دنیم) دوخته شده است و در یک رنگ مشکی موجود است. پارچه دنیم، درشت بافت بوده و از صد در صد پنبه درست می شود.

مدل پیراهن 2021 جین مردانه + راهنمای ست کردن و انتخاب لباس جین مردانه 1400 این محصول از نظر کیفیت و مرغوبیت از درجه بالایی برخوردار است و در بازار به قیمت خیلی بالاتری به فروش میرسد. اگر میخواهید در فروشگاه خود پیراهن مردانه را به فروش برسانید. که با شلوار جین و حتی شلوارهای رنگی دیگر ست شده و یک تیپ بسیار زیبا را برای فرد ایجاد میکند. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید.

را با تخفیف ویژه پیدا کنید.فروشگاه اینترنتی باتخفیف با پایبندی به سه ویژگی مهم پرداخت در محل ،ضمانت بازگشت کالا و ارسال به سراسر کشور در مدت کوتاهی به یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور تبدیل شده است. این نوع شلوار برای اولین بار توسط استیو مک کوئین، ستاره دوران کلاسیک هالیوود به دنیای مد معرفی شد. شلوار چینو در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، اما به طور معمول رنگ خاکی آن به همراه پیراهن جین مردانه به کار می‌رود. رنگ آبی و خاکی از بهترین ترکیب رنگها برای لباس پوشیدن محسوب می‌شوند. بافت نخ و پنبه در پارچه چینو باعث شده، این شلوار بسیار خنک و سبک بوده و برای تابستان انتخاب مناسبی باشد.

اگر پوست شما تیره است، می توانید با پوشیدن یک پیراهن جین روشن، تضاد بی نظیری بین رنگ پوست و رنگ پیراهن خود ایجاد کنید. همچنین پیراهن های جین تیره برای آقایان با پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل است. اکثر آقایان فکر می کنند که پیراهن لی برای محل کارشان مناسب نیست، اما می توان از این طرح پیراهن در محیط های رسمی استفاده کرد.

توسط گلستان

گلستان عبدی