معرفی و خرید 19 نمونه عطر جیبی ماندگار و ارزان+ قیمت روز کیمیک

مصرف کنندگان عطر بواسطه تردد روزانه شان در سطح شهر و محل کار نیاز به عطری مشابه با عطر مورد علاقه خود دارند که به لحاظ فیزیکی سبک بوده و قیمت نسبتا اقتصادی داشته باشد. عطر بیک شماره 7برای روزهای پرمشغله و پرترافیک کاری بانوان امروزی یکی از بهترین های عطر جیبی به‌حساب می‌آید. پرفیوم زنانه بیک شماره 7 با بوی شیرین و حجم 7.5 میلی‌لیتری خودش، برای هدیه‌های دوستانه و بی‌مناسبت بهترین انتخاب شما خواهد بود. این ترکیب تندوتیز، هیجان شما را بالا برده و جسارت ریسک کردن و حرکت رو به جلو را افزایش می‌دهد. عطر زنانه بیک شماره 20 با بوی تند و گرمش برای شب‌های سرد سال بسیار مناسب است.

برندهای عطر و ادکلن جیبی زنانه

برای آشنایی بیشتر و کشف رایحه های جادویی این بطری های کوچک و فوق العاده، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. نوت‌های میانی را به عنوان قلب نوت‌های هر عطر نیز می‌شناسند. در عطرهای جیبی زنانه نوت میانی ۴۸ تا ۸۰ درصد نوت پایانی را شکل می‌‌دهد. بر خلاف نوت اولیه، نوت میانی قدرت و ماندگاری بیش‌تری دارد و به عنوان رایحه غالب یک محصول در نظر گرفته می‌شود.

به همین دلیل ، به شما پیشنهاد می کنیم که عطرهای جیبی زنانه آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید. محصولاتی که در ادامه ای مقاله ارائه می دهیم ، همه محصولات با ضمانت کیفیت و اصالت محصول به فروش می رسند. عطر جیبی مردانه شنل آلورهوم اسپورت لگموج عطریست جوان پسند که با رایحه ای سرشار از تازگی، سرزندگی و شادابی برای مصرف در طول روز و طی ملاقات های رسمی پیشنهاد می شود. این محصول بخاطر بوی خنک و شیرین خود برای روزهای گرم سال پیشنهاد خوبی می باشد. در این مقاله بسیار کاربردی از آبی بیوتی با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در رابطه با عطر جیبی در اختیارتان قرار دهیم.

رایحه بسیار خوش ایفوریا حسی از آزادی را به وجود شما منتقل کرده و معمولاً همیشه جزو اولین انتخاب‌هایی است که مغازه‌داران به خریداران پیشنهاد می‌دهند. این عطر دوست داشتنی محصولی از برند کالوین کلین است که اولین نت آن با بوی انار به مشام می‌رسد. زنان ترجیح می دهند از عطر در مکانی استفاده کنند که احتمال می دهد دیگران آن را ببوسند. به همین دلیل ما می خواهیم نقاطی را در بدن معرفی کنیم که می توانند بهترین مکان برای استفاده از عطرهای جیبی زنانه باشند. دوستان عزیز، مقاله بهترین عطر جیبی مردانه همیشه بروزرسانی خواهد شد.

معرفی و خرید 19 نمونه عطر جیبی ماندگار و ارزان+ قیمت روز کیمیک اگر به دنبال عطر جیبی با ماندگاری بالا و قیمت مناسب هستید، این مطلب را بخوانید. این گرما با رایحه‌های تند و شیرینی که با شکلات، وانیل یا صندل حاصل می‌شوند تامین خواهند شد. این عطر جیبی با رایحه گل و میوه خاص بانوان تولید شده بهترین بند های هوشمند است.

خرید عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل 212 Sx حجم 20 میلی لیتر

به این ترتیب همیشه دوست داریم بقیه تصورات خوبی از ما داشته باشند. از همین رو تصمیم می ‌گیریم که مثلا در یک روز گرم تابستانی با استفاده از یک عطر خنک، حس خوب خنکی را در دل گرما ایجاد کنیم و این حس را به مخاطب خود نیز القا کنیم. هنگامی که عطر را روی مچ دستان خود اسپری می کنید آنها را به هم نمالید. با این کار شما مولکول های عطر را از بین می برید و باعث می‌شوید بوی عطر به خوبی مشخص نشود و زود محو شود.

  • زیرا در صورت ماندگاری و دلنشین بودن بوی عطر هرگاه كسی عطر هدیه شما را استفاده میكند.
  • عطر جیبی زنانه گابی ین مدل Victoria Secret در بسته بندی کم جا و سبک خاص فصول سرد سال تولید شده است.
  • این نت ها از ترکیب گل رز، یاسمین و صدتومانی تشکیل شده‌اند.
  • احتمالا برای شما هم پیش آمده که گاهی اوقات عطر بی کیفیتی را خریداری می کنید و بعد از استفاده متوجه می شوید که اصلا ماندگاری ندارد.
  • یعنی این ابزار جهت سوراخ کردن محل مورد نظر، از ضربات پی در پی و چکشی، برای نفوذ به سطح مورد نظر استفاده می نماید.
اما اگر شما هم برای انتخاب بهترین عطر جیبی با مشکل مواجه هستید، و نمی­دانید با چه معیارهایی عطر مناسب خود را انتخاب کنید، مطالعه این مطلب تا حدود زیادی برای شما راحت خواهد کرد. در این مطلب معیارهای انتخاب بهترین عطر جیبی را معرفی و چک لیستی از بهترین­های عطر جیبی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. علاوه بر این، خرید عطر جیبی نسبت به عطرهای با ابعاد معمولی موجود در بازار، آسان تر و مقرون به صرفه است و می توانید آن را در بیشتر فروشگاه های لوازم آرایشی یا فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای خرید عطر مورد علاقه خود در چندین فروشگاه های مختلف را جستجو کنید و در نهایت عطر مورد علاقه خود را پیدا نکنید. بسیاری از کارخانه های تولید عطر جیبی، عطرهای معروف از مارک های معتبر را در اندازه های کوچک، حجم کم و اندازه جیب ارائه می دهند.

جورجیو آرمانی یکی دیگر از بهترین رایحه های موجود در مجموعه برند کالکشن با کد ۱۶۴ و حجم ۲۵ میل است، که می توان از آن به عنوان یک عطر جیبی با ماندگاری بالا نام برد. رایحه تلخ و البته تند شرقی این عطر مانند نمونه اصلی آن اطرافیان را مجذوب خود کرده و با توجه به قیمت مناسبش و ماندگاری بالای آن در طول روز رضایت شما را به خوبی جلب می کند. نت میانی عطر جیبی زنانه اسکوپ مدل FLOWER BOMB یاسمن و شکوفه درخت پرتقال آفریقایی و نوت آغازین آن را نعناع هندی و مشک تشکیل می‌دهد. این محصول با کم‌ترین درصد الکل تولید شده و بنابراین حتی در صورت تماس مستقیم با پوست حساسیت ایجاد نمی‌کند. عطر جیبی زنانه نیچ برند کالکشن با رایحه ملایم گل‌های رز تمام خاص پسندان را شیفته خود می‌کند.

عطر جیبی مردانه نایس پاپت مدل Molecule حجم 35 میلی لیتر

توسط گلستان

گلستان عبدی