معرفی 23 تا از زیباترین انواع گل رز موجود در بازار + عکس گل من و تو | flowerbook

انواع گل رز بیشتر در مناطق معتدل وجود دارند و بیشترین انواع آن در آسیا یافت می شود. رز لا فرانس در سال ۱۸۶۷ به‌وجود آمد و به عنوان نخستین رز دورگه چای و همچنین نخستین نوع از رزهای باغی مدرن شناخته می‌شود. رز پارفیت گیلاسی جمع کل رز های فلوریبوندا است که دارای گلبرگ هایی با طرح دو رنگ ، گلبرگ های سفید و لبه های قرمز مجله خبری کتاب گل می باشد. نسبتا به صورت پر پشت رشد میکنند و بوته هایی انبوه مانند هستند. رز های مینیاتوری معمولا بیش از ۳۸ تا ۷۶ سانتی متر رشد نمی کنند و همین مینیمال بودن آن موجب محبوبیت گل رز مینیاتوری شده است. آیا در جست‌وجوی رزی هستید که در عین رونده بودن، تمام محیط را اشغال نکند؟ Warm Welcome یک انتخاب خوب برای شماست.

رز جاویدان

برای پرورش گل رز مدال طلا بهتر است که آن را در مقابل آفتاب قرار داده و در فصل های زمستان و بهار نیز هرس کنید تا در تابستان به طور کامل شکوفا گردد. اگر خواهان یک گل همه چیز تمام می باشید که هم زیبایی و هم تنوع داشته باشد حتما این گل را در باغ و یا باغچه خود پرورش دهید. این گیاه دارای گلبرگ هایی به رنگ قرمز و نارنجی و مقدار کمی طلایی است که به ۲ ونیم الی ۳ متر رشد دارد.که یکی از بهترین نوع گل رز است. مهم ترین ویژگی این گیاه این است که هیچ گاه مریض نمی شود و عمر طولانی دارد. در فصل های بهار و تابستان می توانید شاهد رویش گیاه باشید. اگر به دنبال یک گیاه بالا رونده از نرده ها و یا محیط مدنظر خود می باشید گل رز سرخ بهشتی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

گل رز آلبرشت دورور

از آنجا ساقه را وارد کنید و خاک را محکم ببندید تا گل شما پایه خوبی برای رشد داشته باشد. اغلب ایرانیان از این گل در باغچه‌های خود نگهداری می‌کنند. رز دورگه چای از قدیمی‌ترین‌های گل رز به شمار می‌رود. علاوه بر همه ویژگی‌های این گل، گلبرگ‌های بسیار زیبایی دارد که اغلب این گلبرگ‌ها دورنگ هستند. گل رز برای آن دسته از عزیزانی که تمایل به سفارش اینترنتی گل و گیاه و تحویل درب منزل را دارند، پیشنهاد می کنیم برای خرید گل رز با قیمت مناسب به فروشگاه آنلاین گل VIP مراجعه کنند. در این گل فروشی آنلاین، علاوه بر فروش گل رز می توانید محصولات دیگر گل شاخه بریده از قبیل باکس گل، سبد گل، تاج گل، دسته گل، گل وشکلات و … را به همراه گیاهان آپارتمانی و زینتی مشاهده کنید.

http://agriculture-na.ir

پیرایش ساقه ها در زیر آب به جلوگیری از ورود هوا به قسمت انتهای ساقه و به تازه تر شدن آنها کمک می کند. با ورود هوا، به ساقه گل ها آن ها بلافاصله شروع به خراب شدن می کند. مطمئن باشید که ابزار مورد استفاده شما برای برش بسیار تمیز است.

  • گل رز برای انواع مناسبت،سالگرد ازدواج،تولد،عروسی و غیره بسیار لاکچری است و خیلی گل زیبایی به شمار می آید.
  • نقاشی‌ای به نام رزهای هلیوگابال اثر لاورنس آلما-تادما که در آن هلیوگابال امپراتور روم از (۲۲۲ –۲۱۸ میلادی) و بکار بردن رز در ضیافت‌های درباری به تصویر کشیده شده‌است.
  • گل رز هلندی سفید از محبوب‌ترین رز است زیرا در تمام مناسبت‌ها قابل استفاده و رنگی مکمل با دیگر رنگ‌ها را دارد.
  • همچنین گیاهان پیوند شده قبل از تولید گل های با کیفیت بالا نیاز به دوره پرورش طولانی دارند.
علاوه بر زیبایی، وینچستر کاتدرال بوی فوق العاده‌ای هم دارد و به همین خاطر بهترین نوع گل رز در سرتاسر جهان شناخته شده است. رایحه خوشایندی که این گل رز زیبا از خود تولید می کند، شبیه به شکوفه‌های بادام و عسل می باشد. این گیاه نسبت به هر گونه بیماری مقاوم است و زمان زیادی نیاز است تا به رشد کامل خود برسد و گل ‌دهد. دانه‌ها باید در قسمت از باغ که نسبتا آفتاب گیر است کاشته شوند.

گل رز هلندی رنگ خاص

توسط گلستان

گلستان عبدی