مفتول استنلس استیل باختر پدید فولاد فروش مفتول استنلس استیل | foulka

مفتول استنلس استیل باختر پدید فولاد فروش مفتول استنلس استیل | foulka

استیل  به دلیل شکل‌گیری یک لایه محافظ روی سطح آن که با سطح زیرین پیوند محکمی دارد و از تماس این ماده با محیط اطراف جلوگیری می کند در برابر خوردگی مقاومت خوبی از مفتول فولکا خود نشان می‌دهد. – مشخصات و ویژگی‌های هر محصول، اعم از نوع، سایز، حالت، استاندارد، محل بارگیری و تحویل (کارخانه یا بنگاه)، واحد، قیمت هر واحد و هم‌چنین تاریخ و ساعت آخرین به‌روزسانی در لیست قیمت‌ها آورده شده است. کلیه مقاطع استنلس استیل به شرط آنالیز و ارائه سرتیفیکیت مربوطه می باشد و در صورت عدم تطابق، هزینه آنالیز به عهده‌ی فروشنده خواهد بود. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابطه با مفتول استیل می توانید قسمت توضیحات محصول را مطالعه نمایید. مفتول ها در رنگ های متنوع و همچنین سایز های مختلفی در بازار موجود هستند و هرچه سایز قطر مفتول ها کمتر باشد انعطاف پذیری آن بیشتر است. کلیه مقاطع استنلس استیل به شرط آنالیز و ارائه سرتیفیکیت مربوطه بوده و در صورت عدم تطابق، هزینه آنالیز به عهده‌ی فروشنده خواهد بود.

  • همچنین برای اطلاع از قیمت مفتول استیل و ثبت سفارش، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ورق فنری بُهلر تماس حاصل نمایید.
  • همچنین به دلیل مقاومت در برابر حرارت در تولید لوازم اجاق گاز و فر و مایکروفر مصرف می شود .
  • مفتول استیل 304، 316، 310،321  و 430  که به دو صورت شاخه و کلاف عرضه می شوند.
  • تمام سعی ما در جعبه عرضه کالاها با قیمتی برابر با ارزش واقعی کالا‌هاست.
  • برای اطلاع از قیمت روز مفتول استیل می توانید از طریق اطلاعات تماس، با کارشناسان فروش مجموعه ورق فنری بهُلر تماس حاصل نمایید.

فولادهای زنگ نزن یا استنلس استیل جزء دسته فولادهای آلياژی حاوی مقدار زیادی کروم می باشند. حداقل عنصر کروم متعارف در اين دسته از فولادها 11% می باشد و براي اينکه آلياژهای آهنی خاصيت زنگ نزن داشته باشند ميزان کروم در آنها نبايد کمتر از اين مقدار باشد. تولید انواع دسته و دستگیره قابلمه تفلون و کتری استیل شیردار،دسته و دستگیره استیل و مسوار،دسته های کتری به صورت مدل ترکیه ای می باشد،با ضمانت و کیفیت عالی. این محصول کاربردهای فراوان در آرماتوربندی دارد و برای تثبیت میلگردها بیشتر از آن استفاده می شود و در بسیاری از موارد با آن می توان عملیات ساخت فونداسیون را انجام داد. این نوع سیم در 4 اندازه 1.5 تا 4 میلیمتر عرضه شده است که هر کدام دارای حالت های مخصوص به خود است.

فروش انواع میلگرد ساده وآجدار با قیمت رقابتی

این محصول بیشتر در صنایع ریلی، مفتولی، خانگی و حتی بسته بندی و عایق نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در کابینت سازی و آرماتور سازی، یکی از مهم ترین ابزار ها سیم مفتول مسوار است، زیرا با داشتن مقاومت مناسب و همچنین تحمل گرمایی بیشتر نسبت به مدل های دیگر برای انجام این چنین کارهایی مناسب است. جنس آلیاژ استیل به کار رفته باعث می شود تا این نوع کابل دربرابر انواع ضربه، مقاوم باشد و در مقابل ضربه، سایش و حتی گرما نیز از کابل های دیگر بهتر عمل کند.

لیست تغییرات قیمت

سیم مفتول استیل، معمولا به صورت کیلویی و به شکل کلاف در بازار آهن به فروش می رسد. پس از استعلام قیمت محصول توسط شما، کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند. فولاد ضد زنگ به دسته ای از آلیاژها با پایه آهنی گفته می‌شود که حاوی حداقل ۱۱ درصد عنصر کروم (Cr) می‌باشد. این سیم ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به دلیل داشتن میزان کربن فشرده شده بسیار زیاد در تولیدی های بسیاری به عنوان ماده اولیه نیز استفاده می شوند و دارای کاربردهای مختلفی است و حتی برای تولید فنرهای ماشین نیز استفاده می شود. ما در چند سال گذشته با آغاز فروش آنلاین آهن، پا به عرصه جدیدی گذاشتیم که هدف از آن، افزایش سرعت خدمت‌رسانی به مشتریانمان در اقصی نقاط ایران است.

مفتول سفید یا گالوانیزه

در صورت نیاز به توضیح بیشتر متن زیر را مطالعه کنید یا با ما تماس بگیرید.. عرضه کننده انواع توری و مفتول از جمله مفتول استنلس استیل آماده ارائه به مشتریان می باشد . مفتول استیل 304، 316، 310،321  و 430  که به دو صورت شاخه و کلاف عرضه می شوند. از لحاظ ویژگی های فیزیکی و مکانیکی در برابر خوردگی و رطوبت و زنگ و دمای بالا مقاومت قابل توجهی دارند. در برابر مواد شیمیایی آلی ، غیر آلی ، رنگ و رسوبات بسیار مقاوم هستند.

توسط گلستان

گلستان عبدی