هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

محصولات تحت شبکه، تلفن دیجیتال و دوربین هایک برای پروژه های بزرگ و حرفه ای ایده آل است. هایک ویژن بازه گسترده ای از محصولات دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارتی و حفاظتی را ارائه می دهد. این شرکت تمامی نیازمندی ها برای حفاظت از یک محیط کوچک تا یک زیرساخت ملی را در سبد محصولات خود به مشتریان پیشنهاد می دهد. انتخاب محصول مناسب می تواند برای افراد نا آشنا به سیستم های حفاظتی کمی پیچیده به نظر برسد.

  • پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن در قسمت قبل برای شما عزیزان توضیح داده شده و کاملا در جریان اجزای این پک هستید .
  • دیتای اضافی و اطلاعات غیر حساس در سیگنال صوتی-تصویری فشرده می شود و حجم دیتایی که ارسال و بر روی شبکه ذخیره می شود، با حفظ کیفیت تصویر ویدئویی کاهش می یابد.
  • تارتن دژ آریانا یکی از بهترین مجریان سیستم های نظارتی – حفاظتی و شبکه در ایران است.
  • شرکت فناوران تصویر نوین تمامی محصولات هایک ویژن را تحت گارانتی شرکت پارس ارتباط به شما همکاران و مشتریان عزیز ارائه می نماید و شما می توانید اصالت گارانتی محصولات را به روش زیر استعلام نمایید.
  • هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد.

با توسعه بخش فرعی روباتیک، Hikrobotics، هایک ویژن به تدریج تکنولوژی مدیریت انبار که توسط Hikrobotics توسعه یافته را مورد استفاده قرار داد. استفاده از چیزی حدود 800 پیک هوشمند به هایک ویژن اجازه داده است به سیستم های لجستیک و انبارداری تمام خودکار دست پیدا کند. در آینده مکان های کارخانه تولیدی هایک ویژن، پارک فناوری چانگ کینگ و پارک فناوری نوآورانه ووهان خواهد بود. هایک ویژن 7 الی 8 درصد از درآمد حاصل از فروش سالانه خود را به R&D اختصاص می دهد. این سطح از سرمایه گذاری هایک ویزن را قادر ساخته که اقدامات پژوهشی و نوآورانه را بطور طولانی مدت ادامه دهد.

دستگاه ضبط آنالوگ هایک ویژن DS-7216HGHI-K1

در زیر می توانید به صورت مستقیم به دسته بندی های این محصولات دسترسی داشته باشید. شرکت هایک ویژن که توانسته است در این سال ها جایگاه ویژه ای را در این سال ها به دست بیاورد در بیش از 100 کشور در جهان محصولات خود را به فروش می رساند . این شرکت همواره در این سال ها سعی کرده است تا روند رو به رشد خود را ادامه داده و همواره بهترین ها را روانه ی بازار کند.

مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار متنوع است و هر کدام یک شیوه کاملا منحصر به فرد برای نامگذاری دارند به همین دلیل باید ابتدا محصولات این شرکت را به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی کرد. این موضوع سب می شود تا شما در هنگام استفاده از این تجهیزات بتوانید داده های بیشتری را در طول یکسال بر روی دستگاه ذخیره سازی کنید و به آسانی تمام اطلاعات ضبط شده از دوربین مداربسته هایک ویژن را به صورت لحظه ای در اختیار داشته باشید. رابط کاربری ارائه شده در این تجهیزات بسیار عالی است و سبب می شود تا کاربردی بودن آن حفظ شود و کنترل ساده تری نیز به نسبت دستگاه های دیگر دارد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن

به چه منظوری فرمت هارد دوربین مداربسته هایک ویژن انجام می شود؟در وب سایت هایک ویژن تهران که نمایندگی معتبر فروش محصولات برند هایک ویژن است، با ما ه… پکیج دوربین مداربسته یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه تیام الکترونیک است . پکیج های دوربین مداربسته را به ۴ نوع مختلف تقسیم کرده ایم و شامل دو ، چهار ، شش و هشت دوربین مداربسته می شوند. این پکیج ها به همراه دستگاه dvr ، هاردیسک و کابل تمام نیاز های شما برای ایجاد یک سیستم دوربین مداربسته را برطرف می کند . خرید پکیج های دوربین مدار بسته hikvision باعث می شود که شما ملزومات مورد نیاز نصب را به شکل کامل خریداری کنید و از این طریق در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. دوربین های مداربسته به یکی از ابزارهای مهم تامین امنیت و نظارت بر امور مختلف شهرهای امروز ما تبدیل شده اند.

به عنوان مثال هنگام ظاهر شدن انسان یا یک وسیله نقلیه در نمای دوربین، زنگ هشدار فعال شود. چشمک زدن دوربین و یا امکان صحبت از طریق بلندگوی داخلی دوربین راهیست که مانع از پیشرفت کار سارقین می شود. در واقع با دوربین مدار بسته هایک ویژن مجهز به فناوری AcuSense AI می توانید دور از محل، آن مکان را با ضریب امنیت بالاتری مورد نظارت خود قرار دهید. شرکت هایک ویژن همیشه در تلاش است تا بخش امنیت دوربین های مدار بسته خود را به یک سطح بالاتر هدایت کند و به همین دلیل به دنبال استفاده از ویژگی های مختلف هوش مصنوعی در محصولات خود است. دوربین مداربسته هایک ویژن اکنون در بسیاری از مدل ها، می تواند از فناوری های هوش مصنوعی این شرکت مانند تشخیص چهره، خواندن پلاک، کنترل از راه دور تجهیزات محیط و… استفاده کند. دوربین مداربسته هایویژن از نوع تحت شبکه به دسته ای از محصولات حفاظتی گفته می شود، که برای انتقال تصاویر دوربین و ارتباط بین تجهیزات مداربسته از پروتکل های شبکه استفاده می کنند.

دوربین هایک ویژن 2 مگاپیکسل DS-2CE76D0T-ITMFS

مدت زمان زیادی از تولید اولین دوربین تحت شبکه نمی گذرد، با این حال به علت پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه، استفاده از آنها به سرعت گسترش یافت و امروزه بخش بزرگی از بازار سیستم های نظارت تصویری را تشکیل می دهند. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت که جزو اولین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و شبکه در ایران می‌باشد، دامنه خدمات و محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت. اکنون که بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن می‌گذرد و بیش از ۴۰۰۰ هزار پروژه‌ی موفق را به سرانجام رسانده‌ایم، مفتخریم که توانسته ایم همواره مرغوب ترین کالاها را تقدیم هایک ویژن مشتریان خود نماییم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . دوربین هایک ویژن توربو HD دسته ای از محصولاتی هستند که برای انتقال سیگنال دوربین تا دستگاه ضبط کننده از سیگنال های آنالوگ اچ دی استفاده می کنند.

این دوربین ها با استفاده از سنسور های پیشرفته قادرند تا تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کنند. دوربین استارلایت هایک ویژن دارای دید در شب رنگی بوده و جزئیات را به خوبی برای شما ضبط می کنند. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و ….. خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. با استفاده از این برنامه شما می توانید در داخل شبکه داخلی و یا از راه دور و از طریق اینترنت دوربین مداربسته خود را با استفاده از انتقال تصویر مشاهده کنید.

در یک محیط کسب و کار، ضبط بصری به ویژه برای کسانی که به دنبال محافظت از اموال خود هستند بسیار مفیداست. با ارائه طیف گسترده ای از محصولات نظارتی هایک ویژن، نظارت با کیفیت عالی و متناسب با هر نوع کاربردی امکان پذیراست هایک پلاس برترین نمایده رسمی هایک ویژن در ایران. شرکت تامیرانمجموعه ای تخصصی در زمینه طراحی و ارائه راهکارهای حرفه ای، سیستم های حفاظتی هایک ویژن می باشد.

توسط گلستان

گلستان عبدی