پلنیوم باکس الو فلاشینگ

اگر به دنبال فروش پلنیوم باکس هستید، باید در نظر داشته باشید قیمت پلنیوم باکس به عواملی همچون مواد اولیه، ابعاد و ضخامت آن بستگی دارد. نصب این محصول کاری تخصصی بوده و بهتر است نصب آن توسط افراد ماهر صورت گیرد. چون نیازمند ایجاد دریچه پلنیوم باکس و همچنین بررسی ابعاد پلنیوم باکس است. انواع پیش عایق هشتاد درصد سبک تر از نمونه گالوانیزه آن است و به دلیل عایق بودن از تجمع رطوبت درون آن جلوگیری می شود.

باکس پلنیوم پیش عایق:

پلنیوم باکس الو فلاشینگ یکی دیگر از مزیت های استفاده از این محصول قابلیت نصب دریچه های خطی بدون استفاده از پیچ است که به زیبایی نهایی کمک شایانی پلنیوم باکس می کند . همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم، پلنیوم باکس مزایای زیادی به همراه دارد و همین عامل باعث محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است. یکی از اساسی ترین امکانات این محصول به وجود آوردن هوادهی به صورت کاملا یکنواخت می باشد که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی بی نظیری را ارائه می دهد. با توجه به متراژ طول پلنیوم باکس،امکان تعبیه ی یک تا چند ورودی هوا در بدنه ی آن وجود دارد. جنس ورق پلنیوم باکس دریچه اسلات از ورق ۵۰ تا یک میل معمولاً قابل تغییر می باشد. نحوه قیمت گذاری نیز کاملاً بسته به جنس ورق دهانه کار و ارتفاع محصول وابسته است.

حال که با پلنیوم باکس فن کویل آشنا شدید، به طریقه نصب و وظایف باکس پلنیوم خواهیم پرداخت. خیس شدن و بخار گرفتن کانال باعث می‌شود به کاربردن پلنیوم هنگام استفاده در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی امری کاملاً عادی باشد. پلنیوم باکس‌ در ارتفاع زیاد هم هوادهی یکنواخت و یکسانی را انجام می‌دهد و از نشت هر گونه هوا و افت فشار جلوگیری می‌کند. در واقع به دلیل استفاده از عایق‌های صوتی و حرارتی که در این دستگاه به کار برده شده‌ است هیچ‌گونه صدای هوای شناوری به گوش استفاده‌کنندگان نمی‌رسد.

برای مشاوره و آگاهی از قیمت انواع باکس توزیع هوا با کارشناسان شرکت صنعتی رحمتی تماس حاصل کنید. می توانید آن را بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و میزان طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت از جنس گالوانیزه سفارش دهید. در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده بهره برداری شده است که کاربرد آنها را بسیار آسان تر می کند. معمولا برای ایجاد ارتباط بین پلنیوم باکس و سقف کاذب از کانال های انعطاف پذیری مثل کانال یا لوله فلکسی خرطومی استفاده می شود. شرکت تولیدی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید محصولات متنوع جعبه تنظیم هوا از توانایی بالایی در ساخت محصول درخواستی شما طبق استاندارد جهانی و متریال مرغوب را دارد. از این نوع کانال باکس ویژه زمانی استفاده شده که دریچه هوای گرد در انتهای سیستم هوارسانی وجود داشته باشد.

پلنیوم باکس باعث پخش هوا و تعدیل فشار خروجی هوا از تمام نقاط دریچه خطی و اسلوت می شود. باکس توزیع هوا از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می شود. تنوع طرح، رنگ و مدل جعبه تنظیم هوا بر اساس نیاز مشتریان و هارمونی با کانال هوارسانی بوده و امکان ساخت سفارشی مدل همراه با دریچه هوای خروجی نیز وجود دارد. در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری نکات لازم در رابطه با خرید جعبه تنظیم هوا با عایق حرارتی و صدا هستید، تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. این وسیله به غیر از موارد گفته شده می تواند از نشت هوا و پخش صدای هوا نیز جلوگیری کند که جهت انجام این کار دربدنه داخلی و خارجی آن از عایق الاستومری استفاده می شود ولی مهم ترین کاریی آن پخش یکسان هوا می باشد. در دریچه های خطی و اسلوت که به صورت دکوراتیو در طول های بالا به کار گرفته می شوند، امکان هوادهی در طول بالای دریچه به صورت یکنواخت وجود ندارد، بنابراین به منظور توزیع هوای یکسان از پلنیوم باکس استفاده می شود.

پلنیوم باکس پیش عایق

با انجام این کار از به‌کارگیری انواع مبدل دیگر جلوگیری شده و شاهد کاهش هزینه، انرژی و پیچیدگی شبکه تهویه هوا خواهید بود. اما در صورتی که ساکن منطقه آب و هوایی خشک هستید؛ با نصب این دریچه در قسمت پایانی سیستم خنک‌سازی هوا از کیفیت مناسب آن بهره‌مند شوید. هر چند با توجه به قیمت پایین این دریچه به نسبت دیگر انواع دریچه سیستم خنک‌سازی شاهد به‌کارگیری از آن توسط معماران ساختمانی در بناهای پیش فروش شده خواهید بود. در صورت عدم‌رضایت از کیفیت، زیبایی و کارایی هر کدام از دریچه‌ها امکان سفارش و تعویض آن‌ها نیز وجود دارد. قابلیت نصب دمپر در پشت این نوع از دریچه نیز وجود داشته و امکان استفاده از آن در سیستم گرمایش نیز وجود دارد. استفاده از کانال‌کشی اصلی با ابعاد بزرگ مستطیلی در پروژه‌های ساختمانی بزرگ جهت ایجاد مسیرهای اصلی هوا امری عادی و مرسوم است.

چیزی که باید در نظر داشته باشید استفاده از مواد اولیه استاندارد و شاخص های استاندارد است تا در نهایت یک محصول با نهایت کیفیت و کارایی دریافت کنید. به همین دلیل اگر به دنبال عنصرهایی هستید که موجبات زیبا شدن هر چه بیشتر دکوراسیون منزل یا محل کار شما را فراهم می کنند، مطمئنا پلانیوم باکس یکی از آن موارد است. محتوای این پاپ آپ از تنظیمات پوسته دیناکالا و همچنین به طور جداگانه برای هر محصول قابل تنظیم می باشد.

بر اساس مدل، اندازه، تعداد ورودی لوله خرطومی و تعداد خروجی دریچه قیمت تمام شده پلنیوم باکس با یکدیگر متفاوت است. قیمت لحظه‌ای و به‌روز آلیاژ مصرفی در ساخت پلنیوم باکس نیز بسیار تاثیرگذار است. نکته مهم در کاهش قیمت خرید پلنیوم باکس، تهیه مستقیم آن از مراکز ساخت آن است. شرکت صنعتی تهویه نظری با دارا بودن پرسنل متعهد، آموزش دیده و سابقه کاری بالا یکی از بهترین مراکز فروش جعبه توزیع هوا است. با توجه به میزان طول پلنیوم باکس، امکان تعبیه ی یک تا چند ورودی هوا در بدنه ی آن وجود دارد. اغلب اوقات برای مرتبط ساختن لاین اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواع کانال خرطومی (فلکسیبل) استفاده می شود که بوسیله ی بست و چسب هوابندی از هر دو سمت هوابندی می شود.

شرکت صنعتی نظری یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان این حوزه بوده و مشتریان می‌توانند بدون هیچگونه واسطه‌ای خریدهای ارزان‌تری داشته باشند. کانال باکس زیبایی خاصی را در نمای ظاهری ساختمان ایجاد می‌کند و جریان هوا را به‌ صورت متنوع در محیط داخلی ساختمان پخش می‌کند. شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا 10 اسلات قابل تغییر هستند. به عنوان مثال اگر از یک تیغه تقسیم کننده استفاده کنید تعداد دریچه های اسلات دو عدد می شود و اگر از 2 تیغه استفاده کنید تعداد دریچه های خروجی سه عدد می شود.

  • ما با استفاده از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار مشتریان می گذاریم.
  • پلنیوم باکس های پیش عایق شده قیمتی ارزان تر از نمونه گالوانیزه دارند و سرعت ساختشان بسیار بالاتر می باشد.
  • کارگاه‌های تولید کننده انواع محصولات سیستم هوارسانی محل مناسبی برای خرید ارزان‌تر خواهند بود.
  • دریچه های اسلوت در اغلب موارد به همراه یکپلنیوم باکس در پانل های سقف کاذب نصب می شوند، نحوه نصب آنها به گونه ای است که در آن هیچ پیچی قابل دیدن نیست.
  • همچنین جهت افزایش کیفیت شبکه هوارسانی از مدل‌های همراه با عایق پلنیوم باکس استفاده شده تا از از پیچیدن صدا و هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

توسط گلستان

گلستان عبدی