پیراهن مردانه قیمت و خرید پیراهن مردانه اسپرت و رسمی شیک وب‌پوش

معمولا در میان انواع مدل‌های پیراهن مردانه شیک، پیراهن چهارخانه مردانه شیک گزینه‌ای است که اغلب توسط آقایان انتخاب می‌شود. به جز مدل‌های چارخانه، انواع مدل ساده و راه‌راه نیز بسیار پرطرفدار هستند. معمولا پیراهن‌های ساده و راه راه، کلاسیک هستند و برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب به شمار می‌آیند و قابلیت همراه شدن با کراوات را نیز دارند. از مدل‌های چارخانه، به ویژه چارخانه درشت، به عنوان مدل‌های روزمره و نیمه رسمی با شلوار جین مردانه استفاده می‌شود.

پیراهن های رسمی انواع مختلفی دارند مانند یقه انگلیسی، یقه دیپلمات و… استایل اسپرت همیشه جذابیت خاص خود را دارد و مورد پسند اکثر آقایان و خانم ها است. مدل اسپرت خود شامل دو دسته آزاد و جذب بوده که براساس وزن و هیکل خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید. برای استایل کژوال در فصل های گرم سال می توانید پیراهن های آستین کوتاه و یا پیراهن هاوایی را هم انتخاب نمایید. پیراهن جین اگر از نوع مرغوب باشد عمر نسبتا طولانی خواهد داشت .

۱- توجه کنید اگر به پیراهن‌های چهارخانه علاقه دارید، این نوع پیراهن ها به هیچ عنوان مناسب موقعیت‌های رسمی نیستند. پس بهتراست آن‌ها را در موقعیت‌های غیر رسمی مثل دورهمی‌های خانوادگی به تن کنید. در گذشته یقه پیراهن ها به گونه ای دیگر برش می شد و تفاوت اصلی آنها در یقه ایستاده و یقه معمولی بود . تا اواخر قرن نوزدهم یقه ایستاده با تنوع زیاد وجود داشت و اندازه دور گردن پهنای یقه را تعیین می کرد.

مخاطبان برای خرید عمده پیراهن مردانه می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین اقدام به دوخت استین پیراهن مردانه سلیمانی ثبت سفارش کنند. دیورسومد امکان ارسال نمونه پیراهن مردانه مورد نظر مخاطب را دارد. به این دلیل که مشتری پیراهن را ببینید و کیفیتش را تایید کند سپس خرید عمده را انجام دهد. دیورسومد تولید و پخش عمده پیراهن مردانه به سراسر ایران را به همین صورت انجام می‌دهد. در اصل پیراهن نوعی پوشاک است که عمدتاً مردان در زیر لباس رسمی می‌پوشند.[۱] پیراهن مردانه در دو نوع آستین کوتاه و بلند تولید می‌شود و انواع یقه را دارد. پیراهن اولین و پررنگ ترین قسمت در ظاهر آقایان است؛ به همین دلیل باید با دقت انتخاب شوند چرا که باید پیام درستی را منتقل کنند.

برای شناسایی پیراهن نخی پنبه ای از الیاف مصنوعی باید تجربه خوبی در این زمینه داشته باشید ولی ما چند نکته را به شما آموزش میدهیم تا فرق بین این دو الیاف را از هم تشخیص دهید. برای هر مردی که به استایل خود اهمیت میدهد و استایل یکی از فاکتورهای مهم زندگی اوست داشتن پیراهن های مختلف لازم و ضروری است. تمامی مطالب و محصولات این وب سایت مربوط به سایت زود کالا می‌باشد. در حالی که پوشیدن پیراهن جذب کمتر راحت است و اغلب تحرک شما را محدود می کند ، بسیار شیک‌تر است زیرا در دوخت آن، پارچه اضافی بکار گرفته نشده است.

  • البته استوک شامل طرح یا مدل خاصی از پیراهن مردانه نیست؛ بلکه استوک شامل تمامی پیراهن های برند بازار است که هم اکنون با قیمت مناسبی عرضه می گردند.
  • پیراهن سایز بزرگ به پیراهن هایی اطلاق میشود که عرض سینه آن ها از ۵۰ سانتی متر به بالا باشند .
  • شاهیکالا، به صورت تخصصی پا به عرصه مد، پوشاک و سبک زندگی گذاشت تا تجربه‌ی شیرین،برای کاربران عزیز به ارمغان آورد..
  • اگر دوست دارید اندام ورزیده شما در پیراهن مردانه مشخص باشد و جذاب به نظر برسید، ست شلوار و پیراهن‌های جذب بهترین انتخاب‌ها هستند.
  • فرقی نمیکند خرید آنلاین دارید یا میخواهید از مغازه و یا فروشگاه لباس مردانه خرید کنید.
کوکالا، یک بازار مجازی از فروشگاه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است که می‌توان به آسانی و بی‌واسطه با فروشندگان جهت خرید محصول مورد نظر تعامل داشت. مطلب زیر برای این گرد آوری شده تا شما عزیزان با مدل های متفاوت پیراهن مردانه به طور مختصر آشنا شوید امیدواریم از خواندن آن لذت برده و به معلومات شما افزوده شود. شرایط ارسال سفارشات در فروشگاه اینترنتی سله بن در مناطق 22گانه تهران با پیک و باقی شهرستان های ایران با استفاده از تیپاکس و پست پیشتاز می باشد .

پیراهن مردانه قیمت و خرید پیراهن مردانه اسپرت و رسمی شیک وب‌پوش فروشگاه اینترنتی زیربیست بر پایه تجربه 8 ساله گروه تجاری ویوا در سال 1394 فعالیت خود را با هدف عرضه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به ایرانیان عزیز آغاز کرده است. تمرکز اصلی زیربیست فراهم آوردن کالاهای با کیفیت در عین حفظ قیمت مناسب از طریق همکاری با تامین کنندگان برتر و حذف واسطه ها، جهت ایجاد تجربه خریدی لذت بخش برای مشتریان خود است. پخش عمده پیراهن مردانه به مشهد مانند ارسال و فروش عمده پیراهن مردانه به تهران ، اصفهان یا سایر شهرهای ایران صورت می‌گیرد. خریدار می‌تواند مسافت مشهد تا تهران طی کند و به صورت حضوری خرید عمده پیراهن مردانه را انجام دهد یا از تیم تولید لباس بخواهد که نمونه‌ای از پیراهن انتخابی را برای او در مشهد ارسال کنند.

توسط گلستان

گلستان عبدی