پیراهن مردانه پشمی

برای تاسیس هر شعبه از این برند علاوه بر توجه به موقعیت تجاری هر فروشگاه، دیزاینرها با طراحی داخلی بسیار چشمگیر فروشگاه که متناسب با محصولات هر کالکشن می باشد، به استقبال مخاطبان می روند. ویترین های بزرگ با فضای داخلی فروشگاه ها با چیدمان جذاب محصولات، همگی توسط معماران استودیو سازگار با تصویر و فلسفه برند بازسازی می شود. برشکا تا سال 2030 با هدف تاسیس فروشگاه های خود در تمامی کشورها قصد دارد با استراتژی های خلاقانه روز به روز بر اعتماد مشتریان خود اضافه کرده و روندی رو به جلو در صنعت پوشاک داشته باشد. فروشگاه‌ها و برندهای مختلفی در زمینه تولید و فروش پیراهن پشمی مردانه فعالیت می‌کنند که یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین آن ها، فروشگاه اینترنتی لباس کی شاپ (کی مد) است.

همچنین شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس با کارشناسان در انتخاب سایز خود طلب راهنمایی کنید. بافت ویژه الیاف پشمی و طرح چارخونه این طرح پیراهن‌ مردانه نیز بر زیبایی آن افزوده و پیراهن پشمی مردانه را به تمی مناسب برای بسیاری از آقایان در فصول سرد سال تبدیل کرده است. پیراهن پشمی مردانه چهارخانه آبی macenzy تولید ایران و بسیار با کیفیت است. برند پوشاک مردانه «هوگرو» که نام خود را از زبان باستانی ایران به معنای «کوه سبلان» برگرفته بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی پا به عرصه مد و لباس مردانه گذاشته است. برای خرید یک پیراهن پشمی مردانه حتما به کیفیت پارچه و دوخت آن توجه داشته باشید. 4 سایز هم داره که حتما قبل از خرید به جدول سایزبندی مراجعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

این لباس‌ها طرح و رنگ‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را همراه با تیشرت در زیر پیراهن، ژاکت یا بارانی ست کنید و یک تیپ جذاب بزنید. پیراهن پشمی مردانه یک نوع پیراهن پشمی ضخیم است که در تمام دنیا طرفداران خود را دارد. تعداد زیادی از انواع پیراهن پشمی مردانه و پسرانه که از جنس ترک اصل و درجه یک هستند نیز به صورت وارداتی به کشور وارد می‌شوند و جزء مرغوب‌ترین محصولات در بازار ایران هستند. پیراهن پشمی مردانه در طرح‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شود که از این جمله می‌توان به طرح‌های ساده، چهارخونه، کلاهدار، دو جیب و آستردار اشاره کرد. پیراهن پشمی چهارخانه مردانه مستر زوما کد 543 یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در فروشگاه مستر زوما می باشد.

این نوع پیراهن با انواع شلوار اسپرت و لی روشن و تیره، و نیز تنوع بالای شلوار پارچه‌ای به‌شرط هماهنگی در رنگ پیشنهاد خوبی برای شیک پوشان به‌شمار می‌آید. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. که برای قرار گرفتن روی انواع مدل شلوار بسیار شیک وفرمی زیبا دارد. برای اینکه لباس هایی که دارای بافت پشمی حساسی هستند حشک شوند ، لازم است تا آنها را بر روی یک سطح صاف قرار دهید تا خشک شوند .

در ادامه به برسی خواص متریال مصرفی در این نوع پیراهن مردانه لباس پشمی مردانه می‌پردازیم. ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید. درصورتیکه مایلید ثبت دیدگاه با نام و مشخصات خودتان انجام شود و امکان نظردهی و پاسخگویی به نظرات سایر کاربران را داشته باشید، باید در سایتثبت نام کنید. در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد. زیرا در غیر این صورت ، اگر لباس را بر روی رخت آویز قرار دهید بعد از خشک شدن گشاد خواهد شد .

سال ۹۷ در جهت کمک به تولید ملی و بهبود کیفیت کالای ایرانی، تصمیم به عرضه پوشاک کودک ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب نمودیم. اکنون پس از ۵ سال تجربه و کار در اینستاگرام تصمیم بر آن گرفتیم که کار خود را به صورت یک فروشگاه آنلاین ادامه دهیم. پس بهترین انتخاب پیراهن برای فصل زمستان و پاییز و بهار پیراهن پشمی است .

با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. ما همواره سعی میکنیم تا در کمترین زمان ممکن با کمترین ضریب خطا و با استفاده از شیوه های نوین ثبت سفارش، ارسال و بسته بندی، محصولات خریداری شده را بدست مشتریان عزیز رسانده و روز به روز با نوآوری در این راه قدم برداریم. پیراهن چهارخانه پشمی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین لباس های مردانه در فصل پاییز می باشد، که در تمام سنین به خصوص جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرفروش‌ترین رنگ آن قرمز و مشکی می باشد که شما می توانید با سایر آیتم های لباس های مشکی خود استفاده کنید.

پیراهن مردانه پشمی حتی خانم‌ها نیز به این رنگ‌ها علاقه‌مندند و این ترکیب را می‌پسندند. با خرید پیراهن چهارخانه مردانه، می‌توانید استایل‌های مختلفی برای خودتان بسازید. استایلی راحت مناسب آخر هفته و گشت‌وگذار در دل طبیعت یا استایلی شیک برای بعدازظهر یک روز کاری و دورهمی‌های دوستانه که حس خوبی را درون شما به وجود خواهد آورد. پس اگر به فکر تهیه پوشاک مناسب برای فصول سرد هستید، در بخش خرید پیراهن مردانه می‌توانید این نمونه‌ها را با اطمینان انتخاب کرده و از جنس خاص آنها لذت ببرید.

همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید . ثبت فروشگاه اگر فروشگاه اینستاگرامیت و یا فروشگاه مدنظرت رو پیدا نکردی، اینجا بهمون معرفیش کن. ضمن اینکه ست کردن این محصولات با انواع شال و پوشاک زمستانی هم بسیار آسان بوده و جلوه‌های زیبا و جدیدی از مد را برای شیک‌پوشان خلق می‌کند. پشم به‌دلیل ماهیت خاص الیاف آن، تا ۸۰٪ هوای اطراف را در خود نگه می‌دارد. خاصیتی که به حفظ گرمای بیشتر در این نوع پوشاک منجر شده و آن را به‌طور تخصصی به محصولی مناسب برای فصول سرد سال تبدیل می‌کند.

توسط گلستان

گلستان عبدی