گل بازار، یک راه آسان برای سفارش آنلاین گل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

در گل بازار امکان ارسال گل و کیک در تهران و اکثر شهرهای ایران نیز میسر است. ارسال فوری گل و هدیه یکی از مزایای خرید از گل بازار است. یعنی شما می‌توانید یعنی شما تنها چند ساعت بعد از ثبت سفارش در سایت، گل و هدیه خود را، درب منزل و یا در محل کار خود یا عزیزان تان دریافت کنید. ارسال گل در گل بازار توسط سفیرهای خبره و کارآزموده همراه با ماشین‌های مخصوص حمل و نقل که برای این کار دیزاین و طراحی شده، ارسال می‌شود. بنابراین نگران تازگی و کیفیت گل‌ها نباشید چرا که گل بازار تازگی و کیفیت گل‌ها را تضمین می‌کند.

نشاندن لبخند بر لبان عزیزانتان و شادمان کردن دل‌های آنها، با خرید گل و هدیه از گل بازار امکان پذیر است. اگر از عزیزان خود دور هستید و در خارج از ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید به راحتی با پرداخت الکترونیکی از طریق کردیت کارت و کارت بانکی معتبر در کشوری که زندگی می‌کنید، اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کرده و آن را در تاریخی که می‌خواهید به دست آنها برسانید.

البته گل بازار فقط در زمینه خرید اینترنتی گل فعالیت نمی‌کند. این شرکت خدمات گسترده‌ای از قبیل خرید کادو مانند خرید عطر، کتاب، عروسک، شکلات، خرید کیک، آجیل، انواع سبدهای خوراکی و میوه، هدایای آرایشی و بهداشتی، خرید گیاه آپارتمانی، دعوت به رستوران، ماساژ و اسپا به شما عرضه می‌کند. خدماتی که می‌تواند عزیزان شما را به راحتی غافلگیر و خوشحال کند. حتی اگر در خارج از کشور باشید امکان خرید اینترنتی طلا و کارت هدیه به صورت نقدی و واریز پول را نیز دارید.

تنوع گل‌ها و هدایا در گل بازار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در دنیای مدرن امروزی صرفه جویی در وقت یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که افراد جامعه با آن روبرو هستند. این روزها میل به صرفه جویی در وقت و زمان، باعث رونق کسب و کارهای اینترنتی شده است و بازار این نوع فعالیت‌ها امروزه در همه جای دنیا، داغ داغ است. یکی از این کسب و کارهای اینترنتی که این روزها بسیار سرو صدا کرده و طرفداران بسیاری پیدا کرده، گل فروشی آنلاین گل بازار است. گل بازار یک شرکت معتبر سوئدی- ایرانی است که در هر دو کشور ایران و سوئد به صورت رسمی ثبت شده و به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند. این شرکت دارای ۹۵ شعبه مختلف در سراسر دنیاست و با دارا بودن چت آنلاین، پاسخگویی تلفن و ایمیل به صورت حرفه‌ای و همگام با سرویس‌های امروزی دنیا، خدمات بی بدیلی را به شما عرضه می‌کند. مهم‌ترین فعالیت گل بازار کمک به شما در غافلگیر کردن دیگران است؛ به این معنی که شما می‌توانید با ارسال گل و یا هدیه عزیزان و خانواده خود را در هر کجای دنیا که باشند شاد کنید.

گل بازار با به کار گیری یک تیم متشکل از گل آرا و هنرمندان ماهر در زمینه گل آرایی، مجموعه‌ای متنوع و گسترده از انواع گل‌ها و هدایا برای شما گردآوری کرده است. شما برای هر مناسبتی که در پیش دارید مانند روز تولد، روز مادر، روز پدر، روز پزشک و سایر مناسبت‌ها مانند ولنتاین و یا شب یلدا می‌توانید سفارش گل خود را ثبت کرده و درب منزل به دست عزیزان تان برسانید.

در گل بازار شما امکان پرداخت از طریق کارت بانکی و یا واریز به حساب بانکی را دارید. گاهی اوقات نگرانی از کلاهبرداری هایی که در اینترنت صورت می‌گیرد، شما را در انجام خرید اینترنتی متزلزل می‌کند؛ اما گل بازار همانگونه که گفته شد علاوه بر این که به صورت قانونی یک شرکت ثبت شده است، دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز هست. شما در هنگام خرید و استفاده از کارت بانکی خود به درگاه‌های امن بانکی متصل می‌شوید و اقدام به پرداخت می‌کنید. برای کسانی که خارج از کشور نیز هستند هم امکان پرداخت از طریق کارت‌های بانکی معتبر همان کشور، کارت اعتباری و یا حساب پی پال قابل انجام است. همه این موارد، گل بازار را تبدیل به یک شرکت اینترنتی حرفه‌ای کرده است که می‌تواند با ارائه خدمات گسترده و بی بدیل در زمینه خرید گل، عزیزان شما را در هر کجای ایران و جهان که باشند، غافلگیر کند.

وجود انواع مختلف محصولات و هدایا، باکس‌ها و دسته گل‌های متنوع، این امکان را به شما می‌دهد تا با هر بودجه‌ای که دارید، اطرافیان تان را سوپرایز کنید. در گل بازار شما هم می‌توانید گل رز ارزان خریداری کنید هم دسته گل‌های رز سفارش دهید. تنوع و گستردگی محصولات، خرید گل با هر بودجه‌ای را برای شما ممکن می‌کند. در مناسبت‌ها و مراسم مختلف که امکان تهیه گل و هدیه کار سختی به نظر می‌رسد گل بازار کار را برای شما راحت می‌کند. کافی است که تاریخ مد نظرتان را انتخاب کنید تا هدیه شما همراه با متن و پیام شما برای عزیزانتان ارسال شود.

گل بازار، یک راه آسان برای سفارش آنلاین گل

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع: https://www.mehrnews.com/news/5605964/%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%84

غافل گیر کردن، تخصص گل بازار است

توسط گلستان

گلستان عبدی