دوره رایگان آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط تیکا | zabannew

با مقایسه سطح بندی زبان و آیلتس، باید بدانید که در این
مرحله نمره آیلتس زبان آموزان 3 است. در دوره‌ آنلاین آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط تمامی شرایط مهیا شده تا یادگیری زبان انگلیسی با کیفیت و سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود. همچنین، دسترسی مجدد به ویدئوها مزیت دیگری است که نباید آن را نادیده گرفت. مشاهده فیلم یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی به شمار می‌رود؛ زیرا این روش جنبه بصری دارد و موجب می‌شود ببینده درک بیشتری نسبت به موضوعات داشته باشد. مسئله‌ی مهمی که وجود دارد این است که تماشای فیلم باید به صورت درست و اصولی انجام بگیرد در غیر این صورت تاثیر چندانی در تقویت زبان انگلیسی شما نخواهد گذاشت.

  • اما هواپیمای چاک در توفان شدیدی گیر می‌افتد و در اقیانوس سقوط می‌کند.
  • بعد از ثبت نام و خرید دوره، این دوره برای همیشه در پنل کاربری شما در دسترس خواهد بود.
  • زبان آموزان عزیز با گوش دادن به این پادکست می توانند با لغات استرس آشنا شده و همچنین می توانند در مورد استرس در آزمون ها صحبت کنند.
  • اگرچه شما می توانید با گذراندن کتاب Book 4 در کلاس های آیلتس ، تافل و یا PTE شرکت کنید.
عباراتی در این فیلم استفاده شده که کاربرد زیادی در زبان انگلیسی و آزمون های مرتبط با این زبان را دارد. زبان انگلیسی از مهم ترین و پراستفاده ترین زبان های بین المللی دنیاست. در جهان امروز و با پیشرفت تکنولوژی و گسترده تر شدن علم، یادگیری انگلیسی از اولویت های زندگی بسیاری از مردم دنیا شده است. یادگیری زبان انگلیسی از این جهت اهمیت دارد که با استفاده از آن شما می توانید به سادگی با تمامی افراد در سایر نقاط جهان ارتباط گرفته و وارد دنیاهای جدیدی بشوید. از سوی دیگر، شرایط به‌گونه‌ای مهیا شده تا زبان‌آموزان بتوانند در تالار گفتگو با یکدیگر در ارتباط باشند و اشکالات خود در مورد دوره آموزش زبان انگلیسی سطح Intermediate را از استاد راهنما بپرسند.

کاملترین خود آموز زبان انگلیسی (Linguaphone)

می‌توانید تست کتاب‌ها را به صورت اینترنتی در سایت‌هایی که فروش آنلاین کتاب دارند، انجام دهید. چند صفحه از آن را بخوانید تا ببینید این کتاب برای شما کمک‌کننده خواهد بود یا خیر و سپس آن را خریداری زبان نیو کنید. راستی می‌توانید هر دو نسخه قدیمی و امروزی سریال را هم با یکدیگر مقایسه کنید تا نگاه سینمایی‌تان هم حسابی پیشرفت کند. راستی در این سریال می‌توانید انواع لهجه‌های بریتیش و امریکن و حتی استرالیایی را هم بشنوید و خلاصه حسابی مهارت لیسنینگ‌تان را تقویت کنید.

طی تجربه چندین ساله خود در حوزه آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزان زیادی رو دیده ام. برخی از آن ها از سطح مناسبی از انگلیسی برخوردار بودن و برخی دیگر تا ترم های بالای کلاس های زبان شرکت کرده اند. روش مرسوم و سنتی آموزش زبان این است که صرفا لغات، گرامر و نکات آموزشی زبان انگلیسی به زبان‌آموزان تدریس می‌شود؛ اما در دوره لینگانو شیوه یادگیری زبان در خانه به صورت Self-study یا خودآموز هم آموزش داده می‌شود. سبک زندگی افراد در حال تغییر است و افراد باید متناسب با علایق خود بتوانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

دوره رایگان آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط تیکا | zabannew

بنابراین، وقتی که در حال مطالعه هستید، اگر معنا و مفهوم لغتی را متوجه نمی‌شوید، به خواندن ادامه دهید. شاید در ابتدا کار راحتی نباشد و وسوسه شوید که معنی آن لغت را در دیکشنری پیدا کنید. اما وقتی که معنی لغت را خودتان حدس بزنید و بفهمید، دیگر آن را فراموش نخواهید کرد. با این کار می‌توانید مهارت خواندن را در خود تقویت کنید و در نهایت به زبان‌آموزی مستقل و خودآموز تبدیل شوید. تماشای مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، اوج هیجان و لذت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بالا رفتن سطح لیسنینگ و اسپیکینگ انگلیسی

توسط گلستان

گلستان عبدی