صافکاری و نقاشی خودرو در تهران سنجاق | mehrariya

صافکاری و نقاشی خودرو در تهران سنجاق | mehrariya

شناخت بهتر این حرفه می‌تواند به شما درک بهتری از شرایط لازم برای نگهداری مهر آریا خودرو بدهد. برای اجرای سرامیک بدنه خودرو نیاز به محیط و تجهیزات تخصصی در این زمینه است؛ از همین رو نمی‌توان به هر شخص و یا گروهی اعتماد کرد. اجرای سرامیک باید با دقت زیاد انجام گردد، هرگونه آلودگی و ذرات اضافی در حین اجرای، می‌تواند نتیجه پروسه را بی‌کیفیت جلوه دهد. از طرفی مواد مورد استفاده در فرآیند اجرا حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌کنیم بر اساس نوع رنگ اتومبیل خود بهترین مواد گلاس کوتینگ را برای اجرای سرامیک بدنه خودرو استفاده کنید.

  • اگر قرار است صافکاری گلگیر، بدون رنگ انجام شود نیازی نیست که گلگیر از روی بدنه جدا شود و به راحتی می‌توان با ابزارهای صافکاری بدون رنگ، صافکاری را انجام داد.
  • خدا را شاکریم که تاکنون بیش از 5000 نفر و ده‌ها نمایشگاه خودرو به ما اعتماد داشتند.
  • این مورد برای شما هزینه سرمایه گذاری خوبی دارد، بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که همیشه در شرایط مناسب است.
  • ما نیز توانسته‌ایم جواب این اعتماد آن‌ها را با کاری حرفه‌ای پاسخ دهیم.
  • اکثر افراد این نوع تعمیر را فقط برای اینکه خودرو ظاهر خوبی داشته باشد، انجام می دهند؛ اما این کار تا حد زیادی در محافظت از خودرو شما در برابر آسیب های بیشتر کمک می کند.

در هنگام تصادفات ممکن است برخی از قسمت‌های بدنه شکسته شود و یا از بین رود. یک صافکار با استفاده از دستگاه جوش این قسمت‌های شکسته شده یا از بین رفته را ترمیم و تعمیر می‌کند. این روش از صافکاری توسط گیره و میله‌های PDR که از جنس فولاد است انجام می‌شود. و برای فرو رفتگی‌های روی بدنه خودرو حتی فرورفتگی‌های ناشی از پرتاپ سنگریزه قابل استفاده است. استفاده از این میله‌ها به ظاهر ساده به نظر می‌رسند در حالی که نیاز به تجربه‌ی بالایی است. هنگامی که تعمیر فرورفتگی بدون رنگ انجام می شود، مکانیک شما از ابزارهای پیشرفته برای از بین بردن فرورفتگی بدنه خودرو استفاده می کند.

تعمیرات جلوبندی

در صاف‌کاری کاپوت هر چقدر هم که کاپوت صاف شود، باز هم امواج و برجستگی‌ها به دلیل منحنی شکل بودن، قابل مشاهده خواهد بود. به طور کلی کاپوت خودروها قطعاتی هستند که بر روی ظاهر خودرو تاثیر زیادی می‌گذارند. در خیلی از مواقع به دلیل عدم تخصص صافکار، مالکان خودرو را به ناچار مجبور خرید کاپوت جدید می‌کنند که تنها باعث ایجاد هزینه‌های زیادی می‌شود بلکه افت قیمت خودرو هنگام تعویض کاپوت بسیار زیاد است. با استفاده از دستگاه های پیشرفته ، آسیب دیدگی هایی که در اثر تصادف بوجود آمده ولی منجر به ریختن رنگ خودرو نگردیده است را با حفظ رنگ خودرو و لیسه گیری آن با بهترین کیفیت صافکاری می نماییم . این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که برای هر قسمت از بدنه قابل استفاده است. از خشک کن رنگ برای خشک کردن قسمت‌های بدنه خودرو، بعد از صافکاری استفاده می‌شود.

تعمیرات متداول بدنه خودرو

از نظر متخصصان لوکاپرو بهره‌گیری از جدیدترین ابزار صافکاری در زمان ترمیم قطعات و نواحی بدنه خودرو باعث می‌شود نتیجه نهایی بهتر و به قول معروف تمیزتر باشد. ابزاری همچون دستگاه ساکشن بدنه خودرو یا میله‌های PDR جزء جدیدترین ابزار صافکاری محسوب می‌شوند که متخصصان لوکاپرو در پروسه صافکاری خودروهای لوکس وارداتی از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای دریافت آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی استفاده از خدمات تخصصی تیم لوکاپرو در خصوص صافکاری انواع اتومبیل‌های لوکس وارداتی، می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید. سقف خودرو در بروز تصادفات آسیب کمتری می‌بیند و فقط در زمان چپ کردن ضربه زیادی می‌خورد. معمولا سقف خودروها را تنها از دو لایه از فلزلت سبک ساخته می‌سازند تا از این طریق وزن خودرو به حداقل برسد. هنگامی که بدنه خودرو دچار آسیب می‌شود برای رفع آن به صافکاری می‌رویم و صافکار با ضربه هایی توسط چکش و ابزارهای دیگر سعی در صاف کردن قسمت آسیب دیده می‌کند.

صافکاری لیزری نوعی صافکاری بی رنگ و مدرن ترین نوع صافکاری در حال حاضر به شمار می‌آید. هنگام بروز تصادف حتی اگر رنگ بدنه خودرو دچار شکستگی شود از صافکاری لیزری استفاده می‌شود. در این روش با استفاده از لیزر و علم اپتیک (نور شناسی) به تعمیر سطوح خارجی بدنه خودرو می‌پردازند.

توسط گلستان

گلستان عبدی