پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression؛ قیمت و خرید | flowerbook

سپس حوله را لوله کنید تا گلبرگها له شوند، گلهای له شده را روی پوست آسیب دیده خود بگذارید و تاثیر سریع و ضد التهابی آن را به چشم ببینید. گلها را با حوله داغ برای 10 دقیقه در محل جراحت نگه دارید. حدود 5 سانتی متر، سنگ/شیشه بریزید وسپس پیاز را دقیقا روی آن قرار دهید.

پیشنهاد ویژه فصل

گل لاله درمان خوبی برای بهبود سرفه ها و سرماخوردگی، درد سینوس، تب، سردردها می باشد و همچنین از سرطان ها پیشگیری می کند. نوع میان رس ها خود به دسته های پیروزی، دورگه داروین، دیررس تک پر، گل سوسنی، حاشیه دار، سبز بهاری، رامبراند، طوطی و دیررس پرپر تقسیم می شود. نکته ای که وجود دارد پیاز هلندی فقط به مدت دوسال گل دهی دارند ولی پیاز ایرانی به طور سالانه گل دهی دارد و پیاز آن افزایش می یابد. گلدان را دور از نور مستقیم خورشید و در محیط خنک قرار بدید. برای تغذیه لاله از کودهای نیتروژن بالا استفاده نکنید، گیاهان پیاز دار به نیتروژن بالا حساس هستند.

  • برای این کار چند هفته بعد از اتمام گلدهی، پیازها را از زمین خارج کرده و در معرض هوا قرار می‌دهند.
  • این گیاهان که از طریق پیاز رشد می کنند، بر اساس میزان گلدهیشان، در سه دسته مختلف زود گلده، گل دهنده در اواسط فصل، دیر گل دهنده جای می گیرند.
  • رنگ‌بندی انواع گل لاله بسیار متفاوت و چشمگیر است که هر فرد با هر سلیقه و متناسب با هر نمادی که مدنظر خود است می‌تواند این گیاه را خریداری کند.
  • گل لاله از سه گلبرگ و سه کاسبرگ که تا حدودی یکدیگر را می پوشانند تشکیل شده است.
  • بسته به نوع رقم پیاز، پیازهای کوچکتر از یک اندازه معین، تنها یک برگ تولید خواهند کرد و تا سال بعد گل نخواهند داد.
  • برای لاله از خاکی با زه‌کشی مناسب و دارای PH خنثی استفاده کنید.

جوانه‌ای که در فصل پاییز درون پیاز این گیاه دیده میشود نمایانگر تمام اجزای گلی است که در فصل ظاهر میگردد. ساقه گیاه کامل لاله به یک و گاهی به چندین گل ختم میشود که در طول آن برگهایی نیز به صورت پراکنده قرار دارند. لاله های زرد برای هر مناسبت شادی مانند جشن سالگرد یا جشن تولد عالی هستند. ما می توانیم تضمین کنیم که دوستان، خانواده یا عزیزان شما مطمئناً یک دسته گل عمودی از گل لاله های زرد را دوست دارند.

در فروشگاه گل فلوآرت

پیازهای فورسه شده نباید در محیط خیلی گرم نگهداری شوند، گرما باعث عدم تشکیل گل می‌شود. نکته ای که وجود دارد بعد از میان رفتن گل لاله پیاز گل لاله را از خاک درآورده و ساقه آن را قطع می کنند. و پیاز گل لاله را در خشکی و تاریکی نگهداری می کنند.سال دیگر این پیاز خشک شده را دوباره می کارند. توجه داشته باشید که پیاز گل لاله هلندی فقط دو سالگی می‌دهد چرا که هلندی ها پیاز را عقیم می کنند. ویژگی مهمی که این گل را خاص کرده است این است که در انتهای ساقه این گیاه در برخی از گونه ها یک گل و در برخی دیگر چندین گل شکل می گیرد.

همواره به یاد داشته باشید که باید شاخه گل را به گونه ای قطع کنید که هر چه ممکن است دُمگل بلندتر باشد و افزون بر این مجله خبری کتاب گل را باید در حالت غنچه از شاخه جدا نمایند. بدین شکل شما ملاحظه خواهید کرد که غنچه به آرامی در دمای اطاق می شکفد و رایحه ای دلاویز و غیر منتظره در آنجا پخش می کند. این رایحه از آن جهت دور از انتظار است که در هوای آزاد خیلی بندرت ممکن است به مشام برسد. گلی که به شکل باز چیده شود کمتر در گلدان آب دوام خواهد آورد و کمتر می تواند تغییرات محیط را تحمل نماید.

http://agriculture-na.ir

توسط گلستان

گلستان عبدی