همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی-مهسا امانی

برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آروده باشند. گروه بازرگانی نیک طب ؛ در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی محصولات پزشکی زیبایی آغاز نمود. انواع ژل هیالورونیک اسید معتبر از کشورهای اروپایی مانند ژوویدرم فرانسه ، آیدیا ایتالیا ، پرفکتا فرانسه ، ژل سیتوسیال فرانسه و رووفیل کره جنوبی از جمله این محصولات می باشد. همچنین بوتاکس دیسپورت و مصپورت و نخ لیفت محصول کشور کره جنوبی مثل آفرودیت و نوبل از جمله محصولات این گروه بازرگانی می شود.

چرا تزریق ژل لب

در این دسته از افراد می‌توان به راحتی مدل تزریق لب روسی را اعمال کرده و افراد به مدل دلخواه در لب‌های خود دست یابند. در جلسه مشاوره، فرم لب و انتظارات شخص بررسی شده و پزشک تصمیم‌های لازم برای فرم‌دهی و کسب رضایت مشتری را می‌گیرد. پس از آن شخص متقاضی برای انجام تزریق آماده شده و ژل در حجم مورد نیاز توسط پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه تزریق می‌شود. تزریق فیلر لب یکی از پرتقاضا ترین تزریقات در بین تزریقات زیبایی می باشد. وجود تکنیک های متعدد، گاهی باعث سردرگمی مخاطبان برای انتخاب مدل درست خواهد شد. چنانچه پزشکان در آموزش فیلر لب، انواع تکنیک های تزریق فیلر برای لب مانند لب روسی، لب کلاسیک، حفره در وسط و … را به درستی و اصولی یاد بگیرند، به راحتی می توانند بیماران و زیباجویان خود را در این خصوص راهنمایی نموده و بهترین نتیجه را برای آنها رقم بزنند.

سرفصل های کارگاه آموزش تخصصی فیلر لب

در نهایت اینکه به جای برجسته شدن لب‌ها باید به درمان عفونت و عوارض ایجاد شده بپردازید. در این شرایط مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکن می‌تواند به روند بهبود کمک کند. تنها کسانی که قادر هستند آموزش تزریق بوتاکس و ژل را در همدم آکادمی ثبت نام کنند، پزشکان و متخصصین زیبایی هستند.به غیر از این افراد هیچ کس قادر نیست که در دوره زیبایی با بوتاکس شرکت کرده و مجوز تزریق بوتاکس را دریافت مایند. در هر یک از بیماران با توجه به شکل لب و ساختار آن و نتایج مورد انتظار بیمار و ارزیابی‌های انجام شده در جلسه مشاوره از یک ژل مخصوص استفاده خواهد شد. همه محصولاتی که توسط پزشک برای بهبود ظاهر لب مورد استفاده قرار می‌‌گیرند توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شده‌اند و ترکیب اصلی آنها هیالورونیک اسید می‌باشد. هیالورونیک اسید یک نوع ژل موقت است که برای بهبود ظاهر لب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتماً برای تزریق ژل به لب به پزشک و ترجیحاً به جراح پلاستیک یا متخصص پوست مراجعه کنید. همچنین دقت کنید که پزشک تجربه و مهارت کافی برای این کار داشته باشد. نمونه‌های تزریق ژل به لب در کلینیک خانه سفید را در زمان مراجعه به کلینیک در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نکته مهمی که برای کسب دقیق ترین اطلاعات باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب بهترین موسسه برگزارکننده این دوره آموزشی است. تمام نکاتی که ما در فوق اشاره کردیم، در دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس نیک اندیشان ارائه می گردد. لازم به ذکر است، کسانی که نمی توانند شهریه دوره را به صورت یکجا پرداخت کنند، اجازه دارند هزینه را به صورت اقساط بپردازند. نزدیک بودن تمامی شعبه های نیک اندیشان به مترو و دسترسی راحت به آن از دیگر مزیت های شرکت در این دوره آموزشی غنی به شمار می رود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی-مهسا امانی

در هر یک از موارد فوق باید میزان مصرف ژل و هزینه بیمار را مدنظر قرار دهیم. تزریق فیلر لب به روش روسی به دو برابر زمان لازم برای تکنیک استاندارد خطی نیاز دارد. دوره ژل و بوتاکس یک دوره آموزشی که شامل تمام مهارت های تزریق ژل و بوتاکس می باشد. اگر در خصوص مدت ماندگاری این فرم از تزریق ژل سوال دارید، باید بگوییم که این مورد به نوع ماده‌ی فیلر تزریق شده بستگی دارد. مرحله چهارم آموزش تزریق ژل )فیلر را با فشار صاف به سرنگ تزریق کنید و سوزن را به آرامی به عقب بکشید.

بله.به تمامی دانش آموختگان همدم آکادمی از مدرک معتبر بین المللی که قابل ترجمه نیز می باشد، اعطا می گردد. سرعت تدریجی درمان تزریق را می توان به تدریج طی قرارهای مختلف انجام داد تا زمانی که نتایج مطلوب حاصل شود. بعد از بی‌حس کرد لب و در هنگام تزریق، ابتدا یک سوزش خیلی جزئی، سپس کمی فشار و نهایتاً یک حس ضربانی بسیار گنگ خواهید داشت.

  • گروه بازرگانی نیک طب ؛ در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی محصولات پزشکی زیبایی آغاز نمود.
  • برند های آمریکایی ( ژوویدرم و رستیلن) دارای بالاترین قیمت هستند و برندهای اروپایی قیمت متوسطی دارند و ژل های چینی و کره ای پایین ترین قیمت را دارند.
  • اما توصیه ما این است که تا زمانی که حدود 25 تا 30 درصد حجم ژل قبلی روی لب ها باقی مانده است، برای انجام تزریق مجدد ژل لب اقدام کنید.
  • در ادامه به برخی از نکات مراقبتی پس از پروتز لب روسی اشاره می‌کنیم.
  • خلاصه که انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار زیادی ژل تزریق کنیم و با ظاهری نچرال از کلینیک خارج شوید.

هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان‌تر اموزش تزریق ژل گام به گام است. تزریق ژل به لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره کردیم، خطرات بسیار زیادی دارد. برای بیشتر افراد یک سی سی کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید. یک سی سی به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود. مواد تشکیل دهنده هر ژل و نوع اثرگذاری آن تعیین کننده ماندگاری آن است.

افرادی که لب‌ پایینی آن ها حالت قلوه‌ای شکل و حجیم دارد؛ بهتر است که از مدل‌های دیگر تزریق ژل استفاده کنند. علاوه بر این توصیه می‌شود که کسانی که فاصله لب بالایی و بینی آن‌ها نسبتا کم است از این مدل برای تزریق استفاده نکنند. زیرا افزایش ارتفاع لب در مدل عروسکی می‌تواند چهره آن‌ها را از حالت طبیعی خارج کند. از سوی دیگر باید بدانید که در مدل عروسکی، لب‌های شما قدری از حالت طبیعی خود فاصله می‌گیرند.

توسط گلستان

گلستان عبدی