ثبت نام دوره تکنسین داروخانه- هزینه دوره و مدارک لازم برای تکنسین داروخانه الو سلام مشاور

این یک شغل پردرآمد با ساعات کاری منعطف و حداقل نیازهای آموزشی از چهار ماه تا دو سال است که آن را به یک انتخاب عالی برای تغییر شغل در آینده یا نقطه شروعی برای دانشجویان بلند پرواز تبدیل می کند. دوره داروخانه موسسه ی نیک اندیشان یک دوره ی آموزشی می باشد که متقاضیان طی دوره آموزش هایی در خصوص نسخه خوانی، نسخه پیچی، قفسه بندی را می آموزند. آنان همچنین در مورد کار با نرم افزار داروخانه آموزش های مورد نیاز را کسب می کنند. تکنسین داروخانه یا نسخه خوان یا نسخه پیچ فردی آموزش‌دیده است که عموما وظیفه نسخه‌خوانی و تحویل دارو به مراجعه‌کننده را بر عهده دارد و به دکتر داروساز در ساخت دارو کمک می‌کند. تکنسین داروخانه هم با مراجعه‌کنندگان و هم با پزشک و پرسنل داروخانه در ارتباط و تعامل است، بنابراین در کنار آشنایی با علم تخصصی داروسازی، به مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی نیز نیاز دارد.

علاوه بر این ، شاغلان این شغل اغلب با مریض ها سرو کار دارند که ممکن است ناقل بیماری باشند . از طرفی ، وجهه اجتماعی این شغل با میزان تخصص و دانشی که یک تکنیسین دارویی کسب می کند ، متناسب نیست . برای دریافت کتاب داروشناسی و مهارت‌های نسخه پیچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

تکنسینی دارو یا نسخه پیچ(شغل،رشته،بازار کار،مزایا و معایب)

ثبت نام دوره تکنسین داروخانه- هزینه دوره و مدارک لازم برای تکنسین داروخانه الو سلام مشاور

افراد ممکن است پس از اینکه در دوره تکنسین داروخانه شرکت کردند در یک داروخانه مشغول به کار شوند، اما همیشه می توانند نردبان شغلی تکنسین داروخانه را ارتقا دهند یا در زمینه دوره نسخه پیچی داروخانه دیگری منشعب شوند. اگر تا به حال به شغلی به عنوان تکنسین داروخانه فکر کرده اید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. شرکت در دوره تکنسین داروخانه به منظور دریافت آموزش و کسب مهارت های مناسب مؤلفه ‌های کلیدی برای موفقیت شغلی تکنسین داروخانه ضروری است، اما عوامل دیگری مانند رشد شغلی، در دسترس بودن شغل و فرصت ‌های پیشرفت نیز وجود دارد.

  • مکان نسخه پیچی باید با توجه به داروهای داخلی که تاریخ مشخصی دارند با اصول را رعایت نمود تا دور از آلودگی باشند و به بهترین نحو به دست بیمار برسد .
  • کلیه مدرسان جراحان، پزشکان مجرب مورد تأیید دانشگاه بین المللی TITU می باشند.
  • لازم به ذکر است ، استاد این دوره دکتر داروساز می باشد و فضای دوره یک فضای کارگاهی است.
  • مدرک جهاد دانشگاهی هم معتبر هست و توسط داروخانه ها پذیرفته میشه.
سلام شما باید ابتدا در دوره های اموزشی که توسط مراکز برگزار می شود شرکت کنید بعد برای کار به داروخانه مراجعه کنید. انتخاب مرکز آموزشی بسته به بودجه در نظر گرفته شده، زمان برگزاری دوره، مدارک بین المللی برای افرادی که متقاضی مهاجرت به خارج از کشور هستند، متفاوت است. داروخانه ها ترجیح می دهند تکنسین های داروخانه مدرک خود را از مراکزعلمی معتبر دریافت کرده باشند. افراد با انتخاب مراکزی که مدارک بین المللی مانند گواهینامه city & guilds کشور انگلستان ارائه می کنند شانس بیشتری برای ورود به بازار کار کشورهای اروپایی و انگلستان خواهند داشت. برای کسب اطلاعات کامل تر بابت اعتبار مدارک مراکز برگزار کننده دوره و سرفصل های آموزشی با ما تماس بگیرید.

دوره های آموزشی نسخه پیچی در اهواز

توسط گلستان

گلستان عبدی