صفحه نخست فروشگاه بدنه خودرو نجفی فروشگاه بدنه خودرو نجفی | توکو لیفتراک

گروه سام پارت در کنار ارائه انواع لوازم یدکی هیوندای و سوزوکی، با ارائه سپر و لوازم مرتبط با آن این دغدغه را برطرف کرده است. حال که به محل قرار رسیده‌اید و خودروی مورد نظر در مقابل چشمانتان قرار گرفته پس باید آن را حسابی جدی بگیرید! در این هنگام  کارشناسی رنگ شدگی بدنه خودرو یکی از اولین و مهم‌ترین کار‌های پیش روی شماست. زیرا با فهمیدن ناحیه و وسعت رنگ‌شدگی خودرو می‌توانید با اطمنیان بیشتری به سراغ بخش‌های دیگر بروید.

در نهایت : همراهی یک کارشناس خودرو خبره = آرامش خیال در خرید

صفحه نخست فروشگاه بدنه خودرو نجفی فروشگاه بدنه خودرو نجفی | توکو لیفتراک

از این گذشته در ظاهر خودرو و زیبایی آن نیز اهمیت زیادی دارد. اگر جزو آن دسته از افراد باشید که به ظاهر و زیبایی خودرو اهیمت زیادی بزنید با یک لک و ساییدگی هم لاز می دانید که قالپاق خودرو را عوض کنید. فروشگاه اینترنتی سوزوکی ویتارا از این نظر خیال شما را راحت کرده است. ما روابط حرفه‌ای با تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان برتر جهان ایجاد کرده‌ایم تا بهترین محصولات تجهیزات انبار را که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید، به شما ارائه دهیم. از کوچک‌ترین قطعات تا شاسی کامل را به صورت تضمینی و کیفیت بالا به آرمان یدک بسپارید. کارشناسی ستون‌ها و همچنین رکاب خودرو از جمله موارد بسیار مهم و حیاتی در امر کارشناسی خودرو بوده و پی بردن به وضعیت آن‌ها نیز نسبتا ساده‌تر از سایر نقاط مهم می‌باشد.

فیلتر براساس قیمت:

•    طراحی شاسی خودرو باید به گونه ای باشد که کمترین میزان صدا را به داخل خودرو انتقال دهد تا موجب آزار سرنشینان و همچنین ایجاد آلودگی صوتی نشود. •    این وسیله ساخته شده از فولاد سخت بوده و دارای تحمل وزن بالایی می باشد. •    گلگیر قسمت مهمی در اتومبیل به شمار می رود، چرا که در زمان تصادف شدت ضربه را دفع کرده و از آسیب بیشتر جلوگیری می کند. در هنگام خرید گلگیر خودرو دقت کنید که محصولی مقاوم و مناسب را تهیه می کنید تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود.

  • البته شاسی مونوکوک چندان بی عیب و نقص هم نیست چراکه مقاومت کمی در برابر ضربات دارد و تعمیر اساسی آن پس از تصادفات سخت چندان امکان پذیر نیست.
  • آینه دید عقب (یا آینه دید عقب) یک آینه تخت در خودروها و سایر وسایل نقلیه است که به راننده اجازه می دهد تا از طریق شیشه عقب خودرو (شیشه جلوی عقب) عقب را ببیند.
  • بخش جلو کمی باریک‌تر ساخته می‌شود که در فرمان پذیری بیشتر تاثیرگذار است.
  • در این مبحث به معرفی عملکرد شاسی خودرو و انواع و لوازم یدکی آن میپردازیم .
  • این قطعه در گذشته کاملا مکانیکی بود و از داخل کابین کنترل می‌شد، اما امروزه کاملا برقی است و منبع نیرویی از کاپوت آن را کنترل می‌کند.
  • در حین رانندگی به دلیل هموار نبودن سطح جاده و لرزش‌های حاصله از این چاله چوله‌ها به شاسی خودرو این احتمال وجود دارد که قطعات دچار شل شدگی و همچنین اتصالات و پیچ‌ها نیز دچار بازشدگی شوند.
از قطعات مهم این بخش میتوان به صندلی لیفتراک اشاره کرد , صندلی در ایمنی و راحتی اپراتور تاثیر بالایی دارد . اتاق های فابریک دارای ضمانت کارشناسی هستند.کد رنگ اتاق ها مطابق کد رنگ سال می باشند. © 2022 ماشین نو -کلیه حقوق مادی و‌ معنوی این وب سایت برای شرکت ماشین نو محفوظ است . این وسیله اغلب کمترین میزان تولید صدا را داشته و ایجاد آلودگی صوتی نمی کند. تریم خودرو عنصری است که می‌ توان آن را به بیرون و داخل خودرو متصل کرد تا جذاب‌ تر شود.

تحمل وزن این وسیله بسیار بالا می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن می باشد. ساختار این قسمت از خودرو از فولاد سخت بوده و به همین دلیل استحکام آن بسیار بالا می باشد. •    انواع گلگیر دارای تنوع رنگی بالا بوده و با تمامی خودروها سازگاری دارد. گلگیر خودرو در واقع محافظ دیگر قطعات خودرو می باشد و در تهیه و نصب آن باید نکاتی در نظر گرفته شود.

بورس قطعات بدنه خودروهای داخلی

توسط گلستان

گلستان عبدی