فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات مهر خرید آنلاین طلا ارسال رایگان سراسر کشور | hsaatchi

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات مهر خرید آنلاین طلا ارسال رایگان سراسر کشور | hsaatchi

در مراسم اهدای جوایز آکادمی ۲۰۱۶چارلیز ترونگردن‌بند الماس بلند ۴۸.۸ قیراطی این برند را سفارش آنلاین طلا پوشید. وینستونشرکت پر رونقش را به دو پسرش داد و سپس نزدیک یک دهه برای حقوق این برند به مبارزه برخواست. این باعث شد که او در سال ۱۹۳۲ اولین فروشگاهش را در نیویورک افتتاح کند. با گذشت سال‌ها مجموعه جواهرات آنتیک و قدیمی او تبدیل به یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های نیویورک شد. چوپارد تا سال ۱۹۶۳ در اختیار این خانواده بود تا اینکهپل چوپاردمسئولیت اداره شرکت را بعهده گرفت و چون فرزندی نداشت شرکت را به فروش رساند. او عملیات خود را در سال ۱۹۲۱ با انتقال شرکت به ژنو گسترش داد.

  • این مجموعه از معتبرترین برندهای حال حاضر جواهری تهران به شمار می آید.
  • زرشاپ تا 72 ساعت ضمانت تعویض طلا درصورت سالم ماندن و استفاده نکردن آن را دارد.
  • همچنین شما می‌توانید در هنگام سفارش انتظار داشته باشید که محصول طی ۲ تا ۱۰ روز کاری آماده‌ی تحویل شود.
  • این شی تزئینی نه تنها توسط زنان بلکه مردان نیز مورد استفاده قرار می گیرد، در گذشته آنها را از استخوان، سنگ یا چوب تراشیده و می‌ساختند.

شرکت به عنوان جلودار جواهرات لوکس باقی ماند و در فرش قرمزهای زیادی توسط افراد مشهور پوشیده می‌شد. جواهراتفیبرژهمخصوصاً آنهایی که توسط پیتر کارل درست شده‌اند در حراجی‌ها با قیمت‌های خوبی به فروش می‌روند. متاسفانه کار این برند به خاطر انقلاب روسیه در سال۱۹۱۷ متوقف شد. او به خاطر ریشه‌های کهن دو برند کارتیر و چامت عاشق آنها بود. او جواهرساز سلطنتی روسیه بود و در ساخت چندین تخم‌ مرغ طلایی دست داشته است. جواهرات برند دارای سابقه‌ای غنی و تاریخی طولانی هستند و بعضی دیگر از قدیمی‌ترین خانه‌های طراحی جواهر تا جدیدترین طراحان مستقل، جواهرات لوکس در همه اندازه و شکلی به بازار عرضه شده‌اند.

جواهرات برند الماس‌های گراف (Graff)

قرار دادن مو در پشت گوش بهترین روش برای دیده شدن گوشواره ها است . علاوه بر این ها آرایش صورت باید با گوشواره هماهنگی داشته باشد. در این قسمت می توانید تصویر از هر محصولی که مد نظر دارید یا تغییر در محصولات فعلی سایت بیان کنید. فلزات قیمتی را تنها با یک پارچه ویژه پرداخت یا پارچه نمدی پاک کنـیـد زیـرا حوله یـا پارچه به خاطر آن کـه گـرد و غبـار را در خــود دارنـد باعث خراش برداشتن جواهر آلات میگردند. پلاتین معمولا با پـالادیـوم، رودیـوم، ایـریـدیوم، مس، روتیوم و تیتانیوم ترکیب می شود . مس، نقره، نیکل و پالادیوم فلزاتی هستند که به طلا اضافه می شوند تا استحکام کافی پیدا کند .

جواهرات برند فیبرژه (Fabergé)

تمام کالاها و خدمات این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد . توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است . شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید . تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. همچنین ارسال به شهرهای دیگر توسط پست ایران همراه با بیمه نامه به صورت رایگان و در بازه زمانی سه روزه صورت میپذیرد. ارسال در تهران توسط پیک به صورت رایگان و در بازه زمانی دو ساعته صورت میپذیرد.

توسط گلستان

گلستان عبدی