هیتر گلخانه ای 300 هزار کیلوکالری تمام استیل قیمت بخاری مرغداری هیتر کوچک مرغداری | mehbaran

هیتر گلخانه ای 300 هزار کیلوکالری تمام استیل| اروم کشاورز برترین تولیدکننده تجهیزات گرمایشی در شمالغرب کشور می باشد. یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز در گلخانه، هیتر گلخانه ای تمام استیل می باشد. تامین دمای مناسب و حفظ و ثابت نگه داشتن این دما در گلخانه امری ضروری است.

معمولا این دما در شرایط ایده آل 100 الی 120 درجه سانتیگراد باید باشد. زیرا بیشتر از این مقدار یعنی انرژی هدر می رود و دمای پایین تر از 100 درجه هم به این معنی است که عمل میعان یا بخار آب در وروری هواکش اتفاق می افتد و سبب بروز پوسیدگی می شود. هیتر گلخانه ای آریا تجهیزات دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با شماره تماس های موجود در فروش دستگاه رطوبت ساز سایت تماس بگیرید. به طور کلی هیتر ها را میتوان به انواع مختلف هیتر برقی ، هیتر گازی ، جت هیتر و … تقسیم بندی کرد. اندازه گلخانه شما نیز نقش مهمی در انتخاب بهترین نوع بخاری گلخانه دارد.

  • سوخت مصرفی در هیترهای گلخانه ای و صنعتی شامل گازی و گازوئیلی می باشد.
  • در این تابلو برق های از فیوزهای باکیفیت ، ترمینال RTP، سیستم سیم کشی استاندارد و … استفاده شده است.
  • بسیاری از افراد برای پرورش فلفل گوجه‌فرنگی و خیار از این بخاری گلخانه‌ای استفاده می‌کنند و مسئله دارای اهمیت وجود ترموستات در این بخاری است.
  • اروم کشاورز برترین تولیدکننده تجهیزات گرمایشی در شمالغرب کشور می باشد.

  • این هیتر دارای ۲۸ عدد لوله تبادل حرارتی ۶۰ به قطر ۳ میلیمتر با دریچه بازشو جهت تمیز کردن لوله ها می باشد.

همچنین این هیتر گلخانه ای مجهز به سنگ ‌های PTC و فناوری پیشرفته است. این نوع بخاری ها در مدت زمان کوتاهی محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند، زیرا با محیط زیست مهربان هستند و نیازی به سوخت گازی یا سیم کشی برق ندارند. علاوه بر این موارد گروه اندیشه سبز دارای بیش از 100 نمایندگی در سطح ایران میباشد که میتوانند در 7 روز هفته پاسخگوی مشکلات شما عزیزان باشند. البته علاوه بر هیتر های آتش دورن از هیترجت های برقی نیز در گلخانه ها به جهت تامین گرمایش استفاده میگردد که در برخی موارد گزینه مناسبی میباشد. کارخانه اندیشه سبز نزدیک به 3 دهه می باشد که در تولید انواع تجهیزات گلخانه ، شامل تجهیزات گرمایشی ، سرمایشی و تهویه و … فعالیت دارد.

نکات مهم برای خرید هیتر گلخانه

هیتر تابشی گلخانه یکی دیگر از سیستم های گرمایش گلخانه محسوب میشود که دارای عملکرد بهینه ای در مصرف انرژی می باشد. گیاهان با انرژی مشابه انرژی خورشیدی گرم می شوند که تأثیر مفیدی روی آنها دارد و بلوغ را تسریع می کند. برای شروع گرمایش، کافی است دستگاه را به برق وصل کنید، تأیید نصب لازم نیست.

کدام قطعات بخاری گلخانه در معرض زنگ زدگی قرار دارد؟

هیتر گلخانه ای 300 هزار کیلوکالری تمام استیل قیمت بخاری مرغداری هیتر کوچک مرغداری | mehbaran

برای کسب هرگونه اطلاعات و قیمت هیتر گلخانه شما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. ازین رو گروه صنعتی مهراد بدنه کوره هیتر های خود را از جنس استنلس استیل با ضخامت، قطر و طول مناسب، جهت ایجاد حداکثر تشعشع حرارتی برای افزایش راندمان بالا ایجاد کرده تا  مشتریان سالیان سال با خیال راحت از آن استفاده کنند. سیستم گرمایشی گلخانه در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است که در سالن های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد اما بطور کلی گرما در درون کوره تعبیه شده داخل هیتر توسط فن ها وارد محیط بیرون و یا داخل گلخانه هدایت میشود.

توسط گلستان

گلستان عبدی