ٖحضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب و کارت ساعت زنی ماداکتو | bayofa

در نرم افزار حضور و غیاب فینتو امکان تعریف سیاست های کاری برای تردد، مرخصی، اضافه کاری و … همراه این دستگاه یک نسخه نرم افزار حضور و غیاب فارسی رایگان ارائه می شود که امکان گزارش گیری و محاسبه پارامترهای حقوق و دستمزد از جمله اضافه کار، کسر کار، غیبت و … در این دستگاه، ثبت تردد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عبور انجام می شود و به دلیل داشتن حافظه بالا قابل استفاده در اماکن پر تردد است.این مدل دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی با منوی انگلیسی است که انجام تنظیمات بر روی سیستم را بسیار آسان کرده است.

شرکت‌های ارائه دهنده سیستم حضور وغیاب | اتوماسیون حضور غیاب

کارت هوشمند یکی از روش های مناسب برای ثبت زمان ورود و خروج افراد (حضور و غیاب) می باشد. همچنین از کارت هوشمند برای اجازه ورود و خروج از درب های هوشمند و باز کردن گاوصندوق های بزرگ و رمز دار در مراکز خاص امنیتی استفاده می شود. امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکان های مختلف، مانند بانک ها، مراکز مخابراتی، سازمان های دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده می‌شود. رابط کاربری مناسب و به‌کارگیری تجربۀ همکاری با بسیاری سازمان‌ها و شرکت‌ها در طراحی فرآیندها، موجب بلوغ نرم‌افزار حضور و غیاب پرگار شده است و مدیران و کارمندان شرکت شما می‌توانند به‌راحتی، عملیات مدنظر خود را در سیستم پرگار پیاده‌سازی و اجرا کنند. یکی از راهکارهای جدید که بر روی سیستم حضور و غیاب هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد، فناوری اسکن کف دست است که با استفاده از مشخصات هندسی (خطوط) و یا عروق خونی کف دست، افراد مختلف را شناسایی می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل LX15

ظرفیت دستگاه شامل ظرفیت ثبت رکورد تردد، الگوی چهره، اثر انگشت، تعریف کارت یا رمز عبور است. توجه کنید که ظرفیت دستگاه حضور غیاب یکی از فاکتورهای مهم در حین خرید است. هرچند در سازمان‌های بزرگ با تعداد پرسنل بالا توصیه به خرید چند دستگاه کنترل تردد می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی، مجبور به تخلیه زود به زود دستگاه نشویم.

نحوه ساعت زنی به وضوح به استفاده فیزیکی شرکتها از دستگاه حضور غیاب بستگی دارد. به عنوان مثال، نحوه ساعت زنی از طریق وب یا اپلیکشن موبایل می تواند با تکنولوژی جئوفنسینگ یا محدوده جغرافیایی پرسنل دورکار سنجیده شود و پرسنل تنها در صورتی می تواند ثبت ورود و خروج انجام دهد که در محدوده جغرافیایی مشخص شده در لوکیشن حضور داشته باشد. نرم افزار حضور و غیاب فینتو این امکان را به مدیران می دهد که از هر کجا و در هر زمان تردد پرسنل خود را کنترل کرده و لیست حاضرین و غایبین bayofa.ir را دریافت کنند. با نرم افزار حضور و غیاب فینتو می‌توانید مرخصی استحقاقی و استعلاجی پرسنل را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید سقف مرخصی پرسنل را تعریف و میزان مرخصی استفاده شده و مانده مرخصی هر شخص را به تفکیک ماه یا سال مشاهده کنید.

  • باید به نکته دیگری که توجه داشته باشید این است که سیستم مورد نظر به سادگی غایبان را مدیریت کند و گزارش دهی دقیقی از حضور کارکنان و پرداخت حقوق آن ها داشته باشد .
  • صنایع مختلف تولیدی از جمله خودروسازان از ابتدا جزءمشتریان وفادار این نرم‌افزار بوده‌اند.
  • شناسایی هویت افراد با استفاده از تصاویر چهره نیاز به همکاری فرد ندارد، به همین دلیل این روش، از نظر امنیتی بسیار مناسب است.
  • تعریف محل کار ابتدا محدوده محل کارهای خود را روی نقشه و یا شناسه مودم خود را برای ورود از طریق GPS یا WiFi تعیین کنید.
ٖحضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب و کارت ساعت زنی ماداکتو | bayofa

توسط گلستان

گلستان عبدی