گل لاله، معرفی+ نگهداری+ نماد+ عکس کافه گلدون | flowerbook

بعد از خرید گل ها و در فاصله ی رسیدن به خانه، آن ها را در دستمال یا روزنامه ی مرطوب بپیچید چون گل ها نباید در مدت طولانی بدون آب بمانند. توان برخی از نمونه های آن را به عنوان گیاهی گلدانی نیز پرورش داد. برای از میان بردن کرم‌ های معده، افزایش قوای جنسی از دم کرده گل لاله استفاده می‌کنند. عمقی که برای کاشتن این گل در نظر می گیرند حدود 12 الی 20 سانتی متر می باشد. همانند هر گیاه و گل طبیعی گل‌ های لاله نیز یک سری نیازمندی‌ ها دارند که بایستی بدان توجه کرد.

آشنایی بیشتر با گل لاله:

به این منظور پیازها را به مدت 5 دقیقه در محلول قارچکش کاپتان و سم قارچکش کاربندازیم قرار دهید. این هیبریدها با هدف ایجاد ساقه گل بلند، عطر خوب مجله خبری کتاب گل و محکمی ساقه ها برای مقاومت در برابر باد و باران ساخته میشوند. موزیکفا جهت رشد و ترویج موسیقی در چارچوب قوانین ایران اسلامی فعالیت می‌کند.

http://agriculture-na.ir

لاله های سیاه برای تبریک به کسی برای هر یک از دستاوردهایش داده می شود. لاله های مشکی بسیار شیک به نظر می رسند و با هر مناسبتی به خوبی ست می شوند. بنابراین دادن یک دسته گل لاله سیاه به عزیزانتان می تواند راهی عالی برای نشان دادن مراقبت شما باشد. قبل از اینکه کاشت پیاز لاله را در آب آغاز کنید، باید آن را حدود 12 الی 15 هفته در یک کیسه کاغذی گذاشته و در فریزر بگذارید. پیازها را در عمقی تقریبا سه برابر اندازه ی خود پیاز بکارید و بعد از کاشتن، خاک روی آن را خوب فشار دهید و آبیاری کنید.

نحوه پرورش گل لاله

این گل در مقابل سرما می تواند از خود استحکام بسیار بالایی نشان دهد. همچنین بعضی از نمونه های این گیاه را می توانید به صورت گلدانی پرورش داد. مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند. همانطور که در داستان فرهاد و شیرین بیان می شود، یکی از رایج ترین معانی گل لاله قرمز، عشق عمیق و کامل است.

تابستان های بارانی، سیستم های آبیاری و خاک مرطوب مرگ لاله هاست. هرگز عمداً به بستر پیاز آب ندهید مگر در شرایط خشکسالی. خاک مرطوب منجر به قارچ و بیماری می شود و می تواند پیازها را پوسیده کند. برای تقویت زهکشی سریع پوست درخت کاج، شن یا هر ماده زبر دیگری را به خاک اضافه کنید. اگر قصد دارید گل لاله های چند ساله پرورش دهید، هنگام کاشت آنها در پاییز با کود متعادل به آنها تغذیه کنید.

  • با توجه به مشکلات موجود در بستر اینترنت کشور، شما می توانید با اضافه کردن نشانگر نازبو روی صفحه اصلی خود بدون مشکل به نازبو دسترسی داشته باشید.
  • وقتی پیازهای خود را کاشتید، آنها را در خاکی کاملاً زهکشی شده ترجیحاً خشک یا ماسه ای قرار دهید.
  • برای این کار باید پیاز لاله را بلند کنید و پیازچه‌های کوچکی را که به پیاز مادر متصل هستند، از آن جدا کنید.
  • گل لاله با این که دارای قسمت های سمی می باشد ولی در طول جنگ جهانی دوم از آن به عنوان غذا استفاده می کردند.
  • تواند این گیاه را مورد حمله قرار دهد و موجب زدی برگسار و ضعیف شدن گیاه و عدم رشد مناسب پیازهای جوان زیر خاک شود.

پیازهای آلوده قسمت تحتانی نرم شده زیر پوششهای بیرونی دارند و ممکن است بسیار سبک شده‌باشند. اگر ۱۰٪ از پیازها آلوده شده باشند همه بسته پیازها را نابود کنید. گل لاله از تیرهٔ سوسنیان است که در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ گونه دارد. با این روش می‌توانید هرسال فصل بهار و عید نوروز، گل‌های رنگارنگ لاله را در خانه تان داشته باشید و از زیبایی اش لذت ببرید. اگر گلهای زیبای لاله را خرید کردید می توانید مطلب چیدمان گلهای لاله در گلدان به زیباترین حالت ممکن را مطالعه کنید و از این گلها بر سر میز شمام خود لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه فصل

توسط گلستان

گلستان عبدی