استراکچر خورشیدی تکسا محصولی از شرکت مهندسی تکسا رسام کاسپیین | nnqenergy

به طور معمول این استراکچر‌ها برای نیروگاه خورشیدی بر اساس استانداردهای مقاومت در برابر رطوبت، وزش باد و ضریه طراحی و خرید استراکچر متحرک پنل خورشیدی ساخته می شود. همچنین استراکچر نیروگاه خورشیدی به طور معمول از دو ردیف تشکیل شده که بتوان بر روی هر کدام از آن ها تعداد بیشتری از پنل ها را قرار داد. ایران به دلیل شرایط جغرافیایی موجود و قرار گرفتن در بالای خط استوا از نظر آب و هوا یکی از کشورهایی است که برخلاف کشوری مانند سوئد، در تمام نقاط جغرافیایی خود فضای مساعدی برای نصب پنل های خورشیدی را دارد. استراکچر قابل تنظیم به نسبت استراکچر های ثابت و سطح شیب دار قیمت بیشتری نسبت به انواع پایه های پنل خورشیدی دیگر دارد.

انواع استراکچر خورشیدی تکسا

برای مشاهده لیست ” قیمت استراکچر صفحه خورشیدی ” بر روی لینک داده شده کلیک کنید. این نوع استراکچر قابل حمل بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا پکیج خورشیدی را به سرعت نصب و جابه جا کند. استراکچر متحرک به گونه ایی طراحی و ساخته می شود، که در دو جهت افقی و عمودی با توجه به دستورات یک سنسور حرارتی عمل می کند و تغییر جهت می دهد مانند گل آفتاب گردان. استراکچر زاویه متغیر اما از این مدل استراکچرها کم تر استفاده می شود زیرا جابجایی پنل ها و تغییر جهت آن ها نیاز به نیروی کار زیادی دارد و معمولا مقرون به صرفه نیست. استراکچر زاویه متغیر به گونه ایی طراحی شده اند که کاربر بتواند در فصل های مختلف سال زاویه آن را متناسب با گردش خورشید به صورت دستی تغییر دهد. نومنه های تولید شده و مدل سازی شده این شرکت بر اساس باد ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت محاسبه شدهو کلیه تست های تونل باد – خوردگی سالت اسپری و همچنین تست کشش و خمش ورق را طی کرده است.

استراکچر خورشیدی تکسا محصولی از شرکت مهندسی تکسا رسام کاسپیین | nnqenergy با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اعمال تدابیر لازم جهت حفظ سلامت کارکنان، ساعات کاری شرکت مهرشید نیرو به صورت شناور در نظر گرفته شده است. در دو ماه اخیر، این حوزه نیز دستخوش افزایش قیمت‌ها شده و بعضا تا ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است. تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه شرکت های نورسان انرژی آریامحفوظ است.

برای اطلاعات بیشتر از استراکچر خورشیدی، می توانید با کلیک روی گزینه دانلود، مطالعه نمایید و با تک اینورتر در تماس باشید. استراکچرهای زاویه متغیر با توجه به شرکت مبدا دارای تنوع گسترده ای در طراحی هستند، که قابلیت تامین تعداد بیشتری از زوایا را فراهم می کند. نوع رایج آن دارای سه یا چهار زاویه (قابل تنظیم برای هر فصل) بوده اما در مدل های پیشرفته تر که شرکت تک اینورتر از پیشگامان تولید این نوع از استراکچر نیز می باشد امکان تغییر زاویه بین 0 تا 180 درجه به صورت پیوسته می باشد. استراکچر متغیر با قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع به گونه ای است که می توان آن را در فصول مختلف سال متناسب با گردش خورشید تغییر داد ولی از آنجا که جابه جایی که آنها بسیار سخت و نیاز به نیروی کار زیادی دارد و مقرون به صرفه نیست، در نتیجه زیاد استفاده نمی شود.

  • معمولا استراکچر‌ها در قالب موارد فوق با ظاهر‌های گوناگون بر اساس تعداد پنل‌های خورشیدی طراحی می‌شوند.
  • تولید مقاطع و استراکچر با ورق های گالولنیزه کتید بالا می باشد که حفاظت در برابر خوردگی را تضمین خواهد کرد.
  • این نوع استراکچر قابل حمل بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا پکیج خورشیدی را به سرعت نصب و جابه جا کند.
با توجه به کیفیت بالا و اجزای پیشرفته ما با بار مونتاژ سریع و دوام قابل اعتماد با تجزیه و تحلیل ساختاری حاصل می شود. در انتخاب مناسب ترین نوع سقف خود ، بین یک سقف موازی و یک راه حل مرتفع گزینه ای را انتخاب می کنید. استراکچر پنل خورشیدی ، بیشترین استفاده از پوشش روی سقف های شیب دار کاشی های سقفی و کاشی های سیمانی آزبست راه راه است. این نوع ترکر‌ها به صورت شمالی- جنوبی و شرقی- غربی نور خورشید را دنبال می‌کنند و موجب افزایش ۲۰ الی ۳۰ درصدی راندمان نیروگاهی می‌شود. معمولا استراکچر‌ها در قالب موارد فوق با ظاهر‌های گوناگون بر اساس تعداد پنل‌های خورشیدی طراحی می‌شوند.

برای خرید استراکچر پنل خورشیدی و مشاوره با مهندسین ما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. این روش خود به دو حالت یک بعدی (حرکت افقی از شرق به غرب) و دو بعدی (حرکت عمودی از پایین به بالا) تقسیم می شود که در هر زمان بهترین حالت قرارگیری پنل ها محاسبه شده و استراکچرها بسته به محور قابل تغییرشان بصورت اتوماتیک در بهترین موقعیت قرار می گیرند. بازده این روش بین ۱۵ الی ۳۰ درصد افزایش می یابد ولی قیمت پیاده سازی آن زیاد است و صرفه اقتصادی ندارد فقط در مکان ها و کاربردهایی که محدودیت فضا و وزن دارند استفاده می شوند. این سازه‌ها نیز مانند سازه‌های ثابت طراحی می‌شود، اما در این مدل قابلیت تغییر زاویه دستی برای نیمه اول سال و نیمه دوم سال با توجه به زاویه مناسب قابلیت تغییر دارد.

استراکچر نصب پنل خورشیدی(سازه پنل) مدل SHML -4L (سازه های یک کیلو وات پایا)

توسط گلستان

گلستان عبدی