بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape

اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از Escape Room اتاق خارج بشن. در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … اگر تصمیم گرفتید که بازی اتاق فرار را تجربه کنید، پیش از اینکه بلیط تهیه کنید، بهتر است یک‌سری نکات را بدانید و بعد تصمیم خود را عملی کنید.

  • یک روستای کامل با تمام جزئیات و داستان قوی و ترس فراوان چیزیه که در اتاق فرار ترسناک روستای ناپاک انتظار شمارو میکشه.
  • این مجموعه در آدرس افسریه، اتوبان بسیج، خیابان خاتم الانبیا قرار گرفته و بین 3 تا 11 نفر می توانند با پرداخت هزینه 130 هزار تومانی با شما هم بازی شوند.
  • اتاق فرار خانه پدری از مجموعه رتسل روم Ratsel Room با ژانر ترسناک در تهرانپارس می باشد.
  • اگر فکر می کنید تیمی دارید که همگی برای یک بازی ترسناک آماده هستند و از طرفی، در محدود ستارخان هم حضور دارید پیشنهاد می کنیم تجربه اتاق فرار ابناء الجن را داشته باشید.
  • مثلا وقتی تصادف می‌کنیم یا به ناگهان یه ماشین دیگه توی مسیر ما قرار می‌گیره.
  • این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید.

بازی در اتاق های فرار تهران برای چه کسانی ممنوع است؟ اتاق فرار السا، اتاق فرار پریزاد، اتاق فرار خوابگاه و. ابتدا بگویم مراقب خود باشید و با نفس عمیق و کمی فکر این بازی را آغاز کنید. مدت زمان این بازی وحشتناک، 75 دقیقه است و درجه سختی آن 8 از 10 است. اتاق فرار کلبه وحشت با چند تا از دوستانتون تصمیم می گیرید سفری متفاوت به شمال کشور داشته باشید . از طریق اینترنت چند خانه جنگلی را پیدا میکنید و در نهایت یکی از آنها که در دل جنگل هست را انتخاب می کنید, تعجب میکنید از اینکه با حدود 120 رزرو هیچ کامنتی از افراد قبلی مشاهده نمیکنید ولی با این حال رزرو رو قطعی میکنید. ‎پس از رسیدن به کلبه و بعد از باز کردن درب با یک پیرمرد و پیرزن مهربان مواجه میشوید و خیالتان راحت میشود ….

اتاق فرار پریزاد؛ این داستان واقعی است.

شما به همراه اعضای تیمتان به دوست سیاوش باید کمک کنید نه برای اینکه دوستش سیاوش را پیدا کند بلکه برای اینکه او بتواند جسم را از خانه سیاوش بدزدد. یک شب، تایه جان خواب می بیند که شخصی به او می گوید 9 ماه دیگر باردار می شوی، صاحب دو فرزند خواهی شد اما فرزندانت متعلق به ما هستند. دقیقاً 9 ماه بعد هم تایه جان صاحب دو فرزند با نام های ماجان و ماسو می شود. ماسو کاملاً عادی بود و مهربون و هیچ رفتار عجیب و غریبی از خود نشان نمی داد اما ماجان کاملاً رفتارش عجیب بود. بعد از سال ها، خانواده تایه جان ناپدید می شوند، کلبه ای که در جنگل داشتند متروکه شده و هیچکس هم جرأت نداشت وارد جنگل شود بخاطر اینکه هر گروهی وارد جنگل میشد دیگر برنمیگشت.

پارک لویزان تهران، پاتوقی خوش آب و هوا در پایتخت

البته باید توجه کنید که به هیچ عنوان نباید سرو صدایی داشته باشید تا همسایگان اجازه بازدید مکان هایی که احتمال پیدا شدن آسیه را می دهید، به شما بدهند. هزینه ورودی این اتاق فرار تهران، 120 هزار تومان بوده و از 5 تا 8 نفر شرکت کننده می توانند در آن نقش آفرینی کنند. اولین شخصی که شما باهاش روبرو میشید گیم مستر اتاق فرار ترسناک هست که اهمیتش در حد داستان اتاق فراره. میدونید چرا؟ چون شما همیشه از رفتار خوش شخصی که برای راهنمایی شما میاید خوشحال میشید. پس گیم مستر اتاق فرار ترسناک باید انقدر کاربلد و خوش صحبت باشه که شما رو جذب کنه و بعضی وقتا لحن خودش رو جوری تغییر بده که ترس وجود شما رو فرا بگیره.

این همان اتفاقی است که در اتاق فرار ترسناک رخ می دهد، وقتی که موفق می شوید از دست ارواح و اشباحِ کمین کرده در گوشه و کنار اتاق فرار کنید. برای دسترسی به اتاق فرار مولوخ می بایست به منطقه تهرانسر واقع در غرب تهران مراجعه کنید. در منطقه تهرانسر، خیابان لاله، نبش اصلی و روبروی بانک سپه شما را به لوکیشن اتاق فرار مولوخ می رساند. برای دسترسی به اتاق فرار اکتشاف می بایست به منطقه نارمک تهران مراجعه کنید. در نارمک وارد خیابان سمنگان شمالی شده و نبش خیابان عسگری نژاد به لوکیشن اتاق فرار خواهید رسید. داستان اتاق فرار تا سپیده دم به خانواده ای برمیگردد که دو نفر از آن ها به طرز عجیبی گم شدند.

توسط گلستان

گلستان عبدی