دستور پخت سوپ گوجه و ریحان سرآشپز پاپیون | پت شاپ لند

2- بعد از خنک شدن گوجه فرنگی ها، پوست آنها را بگیرید و خرد کنید، سپس برای پوره کردن گوجه ها، آنها را یا در مخلوط کن بریزید و یا با گوشت کوب گوجه ها را له کنید. اینکه شما یه ماده غذایی جامد مثل سبزیجات یا انواع گوشت ها رو بدون اینکه روشون رو بپوشونید در فر با حرارت بالا بپزید میشه رُست کردن. سوپی فوق العاده سبک و خوش طعم برای شروع وعده غذایی. در کنار سبزیجات حاوی پروتئین نیز هست که به احساس سیری کمک خواهند کرد. ماه رمضان می توانید از این سوپ برای شروع افطار کمک بگیرید.

انبه و آشنایی با خواص و مضرات این میوه پرطرفدار تابستانی

دستور پخت سوپ گوجه و ریحان سرآشپز پاپیون | پت شاپ لند به جای استفاده از عصاره مرغ از آب مرغ پخته شده هم می‌توانید کمک گرفت. همچنین به جای پودر سیر، از سیر تازه رنده شده یا پودر پیاز نیز می‌توانید استفاده کنید. پنج تا ده دقیقه خامه در قابلمه با حرارت کم بپزد، کافی است تا سوپ خوش‌طعم ما از انواع سوپ آماده شود.

“>در این مرحله به مدت ۲۰ دقیقه اجازه دهید تا سوپ بر روی حرارت گاز قرار بگیرد تا مرغ به خوبی پخته شود. در این مرحله آرد جو دوسر تفت داده شده و پودر شده را به سوپ گوجه فرنگی اضافه کنید. برای تزیین سوپ موقع سرو آن، باقی مانده خامه صبحانه، پنیر پارمزان و در صورت تمایل چند برگ ریحان تازه یا رزماری روی سوپ بریزید. اگر طعم سوپ گوجه فرنگی را تند می‌پسندید در هنگام سرو مقداری فلفل چیلی به آن اضافه کنید.

مواد مورد نیاز جهت تهیه سوپ گوجه فرنگی:

از این رسپی و دستور پخت میتوانید به عنوان طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی و هویج نیز استفاده نمایید. پس از خنک شدن سوپ گوجه ترکیه، کمی گوجه فرنگی، پیاز و سیر را پوست گرفته و خرد کنید. یک قابلمه را با بقیه قاشق غذاخوری روغن زیتون گرم کنید و پیاز تفت داده شده، گوجه فرنگی و سیر را به آن اضافه کنید. پس از آنکه آرد به خوبی در آب مرغ حل شد گوجه فرنگی رنده شده را داخل قابلمه ریخته و مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و پودر سیر داخل قابلمه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم. حالا حرارت را ملایم می کنیم تا سوپ با حرارت ملایم جا پت شاپ شهر قدس بیوفتد.

  • سپس گوجه ها را داخل سيني فر می چینیم و در داخل فر که از قبل با دمای٢٠٠ درجه گرم شده به مدت ١٠ الی ١٥ دقيقه می پزیم.
  • سوپ گوجه فرنگی یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه است که به عنوان یک پیش غذای بین المللی در سراسر جهان شناخته می شود.
  • پوست گوجه ها را بعد از خنک شدن می کنیم و خرد می کنیم.
  • چیز کیک نوعی از کیک‌های خوشمزه است که در مزه و طرح‌های مختلفی تهیه …

توسط گلستان

گلستان عبدی