راهنمای بستهبندی وسایل خانه در یک روز

نیازی به خرید بسته بندی پلاستیکی مخصوص اسباب کشی ندارید ، اما باید حداقل یک رول پلاستیک محکم داشته باشید که بتوانید از آن برای بسته بندی موارد خاص استفاده کنید. کارگران بستهبندی که متشکل از تعدادی خانم و آقا هستند به کمک شما میآیند آنها لیستی از انجام امور بسته بندی تهیه کرده و طبق لیست و برنامهریزی خود انجام امور بستهبندی را به بهترین شکل ممکن آن ارائه میدهند. در این مقاله قصد داریم به معیار های اصلی انتخاب یک شرکت باربری و مسائلی که باید در میان رعایت شود بپردازیم. فراموش نکنید که شاید لباسهای شما به تنهایی وزنی نداشته باشند ولی زمانی که همه لباسهای یک کمد را داخل یک جعبه یا چمدان جا دهید، قطعاً بلند کردن آن نیز بسیار سخت خواهد شد. 4. زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.

به عنوان مثال ، برای حمل هوایی باید ابعاد ، وزن و نوع بار مورد توجه قرار بگیرد و برای ارسال بسته بندی و سمپاشی کامل انجام شود . همه کارتن های اثاث کشی را چک کنید که در روی آن اطلاعات مربوط به جعبه را نوشته باشید. کارگران بستهبندی اسباب و اثاثیه را ابتدا از قسمتهای شلوغ تر و پر وسیله تر منزل مثل آشپزخانه شروع میکنند تا در آخر که از انرژی شما و کارگران کاسته میشود به قسمتهای خلوتتر منزل مثل اتاق خوابها برسند. در اینجا نمونه های بسته بندی اثاثیه را به صورت یک فیلم در آورده ایم که می توانید نمونه بسته بندی های ما را در این فیلم ببینید. هدف ما در این مقاله این بود که یک سری نکات کلی در رابطه با جابجایی وسایل خانه یا محل کار در اسباب کشی را به شما ارائه کنیم. خانمها به دلایل بسیاری از جمله محیط کار نامناسب، درآمد ناکافی، رسیدگی به امور منزل و بسیاری دلیل دیگر ترجیح میدهند در خانه کسب درآمد کنند. بسیاری از باربریها با انجام خطاهای عمدی در زمان باربری، بستهها را به خوبی در ماشینها نمیچیدند و همین موضوع باعث میشود که به یک ماشین دومی نیز برای کار نیاز شود، که منجر به افزایش هزینهها میشد.

1. بهتر است از چند هفته قبل از اثاث کشی به دنبال تهیه و خرید کارتن اسباب کشی بسته بندی اثاثیه منزل باشید. کارتن اسباب کشی پنج لایه در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارند که شما بسته به نیاز خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. در ابتدا برای انجام هرچه بهتر بسته بندی اسباب و اثاثیه و کاهش هزینههای خودتان از بابت بسته بندی وسایل اضافی و حملونقل آنها به مکان جدید توصیه میشود وسایلی که غیرقابلاستفاده شدهاند و یا دیگر از آنها استفاده نمیکنید را بسته بندی نکنید و با خود به منزل یا شرکت جدید خود نبرید. کارگران بسته بندی به گونهای وسایل شما عزیزان را بسته بندی میکنند که مانع از پراکندگی وسایل و هزینه حمل و نقل آن ها از بابت خودروی باربری بزرگتر شوند. با این کار هزینههای خود را از بابت بسته بندی وسایل اضافی و هزینههای حملونقل آنها به مکان جدید کاهش داده اید. اگر مرحله قبلی را به درستی انجام داده باشید، این مرحله را به آسانی پشت سر خواهید گذاشت. اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. برای جلوگیری از چروک شدن لباسها، آنها را سریع در کمدها آویزان کنید.

از زمانی که شما هنوز قرارداد نبستهاید تا زمانی که کارتان به پایان رسیده است. نگران هیچ چیز نباشید که به خدمتتان می آییم . ابزار دیگری نیز وجود دارند که به شما در بسته بندی و جابجایی راحتتر برخی از وسایل کمک میکنند. لازم نیست لوازمی که دیگر نمیخواهید را به خانه جدید حمل کنید. ضمنا کلیه لوازم منزل از لوازم آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب و یا لوازم ورزشی، دستگاه ها و آلات موسیقی، گل و گیاه و سایر موارد منزل شما به دقت بسته بندی اثاثیه در خانه و آماده جابجایی می شوند. در صورتی که از خدمات باربری برای اسباب کشی کامل خانه استفاده میکنید، پیشنهاد ما این است که سعی کنید با بستهبندی مناسب حداکثر وسایل را در یک کامیون جا دهید، تا نیازی به گرفتن وانت بار یا آمد و رفتهای مکرر باشد. شخصی را در خانه جدید قرار دهید تا کارگرهای اتوبار را راهنمایی کند. چیدمان وسایل، نصب لوازم خانگی و لوستر از مواردی است که در این مرحله انجام میشود.

کارتنهایی که نباید باز شوند و بایستی انبار شوند را مشخص کنید. بسیاری به دنبال خدمات اتوبار ارزان و اسباب کشی ارزان هستند، در صورتی که با بررسی تعرفههای شرکتهای اتوبار و اسباب کشی متوجه این موضوع میشوید که قیمتهای آنها، بر اساس آنچه تعرفه و نرخ نامه اتحادیه اتوبار و اسباب کشی است مشخص میشود؛ و بدین شکل نیست که برخی قیمت اسباب کشی را کم پیشنهاد بدهند و برخی با هزینه بیشتری همان خدمت را ارائه کنند. یکی از مهمترین دغدغه افراد هنگام اتوبار، اطلاع از قیمت اسباب کشی، تعرفه اتوبار و یا محاسبه هزینه اسباب کشی است. هزینه بسته بندی لوازم منزل و تعرفه بسته بندی نیز بر اساس مقدار بکار برده شده محاسبه میشود. 3- نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است.وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند جای کمتری را اشغال می کنند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

با یادداشت کردن محتویات بر روی بستهها شما عزیزان در هنگام بازکردن بستهها و چیدمان آنها دیگر دچار سردرگمی نمیشوید. 6. وسایل مربوط به انباری را پس از چیدمان منزل و اتمام اثاث کشی مرتب کنید و در انباری قرار دهید. مرحله بسته بندی بار یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی و باربری به شمار می رود. تولیدی مریم بسته بندی نخدرآمد یک ادمین اینستاگرام چقدر است؟ تهیه وسایل بسته بندی بخشی از خدماتی است که بازرگانی جهان آروین ارائه می دهد. نکته دیگری که کارگران در بسته بندی اسباب و اثاثیه مشتریان در انجام امور بستهبندی به کار میبرند یادداشت کردن محتویات هر بسته با ماژیک و یا با استفاده از برچسب برروی بستهبندیها میباشد. کارتنهای محکم و چند لایه در ابعاد مختلف، جعبههای بزرگ و جادار، سلفون، فومهای ضربهگیر، پلاستیکهای حباب دار، کارتنهای رگال دار، کیسههای زیپدار، طناب، روزنامه باطله و مقوا، چسبهای پهن و قوی، چسب زنهای دستی، ماژیک و برچسب و … • کارتن رگال دار یا کارتن لباس: همانطور که از نامش پیداست این کارتن ها مخصوص قرارگیری لباس های رسمی هستند و مزیت آنها عدم ورود فشار زیاد و چروک شدن لباس ها می باشد.

برای جلوگیری از آسیب وسایل ظریف و شکستنی مثل چینیها، وسایل شیشهای و کریستالی و سایر اثاثیه شکستنی و حساس از نایلونهای حباب دار و فومهای ضربهگیر و برای قرار دادن مابین آنها و پر کردن فضاهای خالی کارتنها برای جلوگیری از بههم برخورد کردن وسایل هنگام حملونقل آنها استفاده میکنند. برای جابجایی و بستهبندی وسایل از تجهیزات مدرنی استفاده میکنیم این تجهیزات شامل کارتنهای چند لایه، بابل رپها، استرچها، نایلونهای حباب دار و سلفونها، است برای شما تمامی خدمات بهصورت حرفهای و رایگان انجام میشود. ممکن است بسته بندی و حمل این نوع اثاثیه دشوار بنظر برسد، اما افراد حرفه ای با تخصص کافی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا در زمان کمتر بهترین جابجایی را داشته باشید.

لذا تمیز کردن یخچال در این مرحله به شما کمک میکند تا در زمان باز کردن بسته بندی یخچال، در مکان جدید، سریعتر این کار را انجام دهید. توصیه میکنیم که حتما زمانی را به جدا کردن و دور ریختن وسایل بلاستفاده قبل از اثاث کشی اختصاص دهید. در نظر داشته باشید که هرکدام از این کارتنها برای وسایل خاصی مورد استفاده قرار میگیرند که در بخشهای بعدی به هرکدام از آنها به صورت اختصاصی میپردازیم. بهطورکلی انجام امور اسبابکشی بالاخص انجام امور بسته بندی اثاثیه در ساعات اولیه روز که انرژی و توان کارگران و مشتریان بیشتر است بهتر میباشد، پس بهتر است انجام امور اسبابکشی و بستهبندی خود را به ساعات اولیه روز موکول کنید تا در پایان روز که از انرژی شما و کارگران کاسته میشود انجام امور نیز به اتمام برسد. کارهای قبل از اسباب کشی شامل مشخص کردن زمان دقیق برای اسباب کشی، جمع کردن و بسته بندی وسایل و تمیز کردن منزل جدید میشود، که باید قبل از روز اسباب کشی انجام دهید. این کار باعث میشود تا به مقدار زیادی زمان را در مراحل بعدی حمل اثاث و جابجایی منزل ذخیره، و از چالش آن کم کنید.

کسب و کارهای خانگی مزایای زیادی دارند که باعث میشود خیلی از افراد به سمت آنها بروند. اما برخی دیگر دوست دارند یک شغل خانگی داشته باشند و همانطور که در منزل هستند، مشغول به کار باشند. شما در هر یک از مناطق یک، دو، سه، چهار شهرداری های تهران که باشید یعنی محله های زعفرانیه، محمودیه، تجریش، کامرانیه، نیاوران، درآباد، فرمانیه، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، اقدسیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه (فرشته) ، ولنجک، ظفر، اوین، فرحزاد، سعادت آباد و یا شهرک غرب می توانید از بهترین خدمات ما در زمینه اتوبار شمال تهران استفاده کرده و بهره مند شوید.خدمات شعبه اتوبار شمال تهران چیست؟ و برای طبقات بالاتر از چهار هزینه اضافی دریافت میشود. اگر بار و محموله شما توسط شرکت معتبر و شناخته شده بسته بندی شده باشد ، معمولا قبل از بلند شدن هواپیما نیازی به بررسی بیشتر ندارد . در هر نقطه ای از کلان شهر تهران اگر قصد جابجایی و اسبابکشی از منزل و یا شرکت خود به مکان جدیدی دارید حتماً و بدون تردید انجام امور بستهبندی اسباب و اثاثیه خود را به اتوبار مریخ بسپارید تا تجربه یک اسبابکشی ایمن و بدون خسارت را با ما تجربه کنید.

البته این مورد را نیز در نظر بگیرید که برخی از افراد فاقد مجوزهای لازم برای ارائه خدمات اسباب کشی هستند؛ و برای جلب رضایت شما، قیمتهای کمتری را تحت عنوان اسباب کشی ارزان پیشنهاد میدهند. اگرچه قبل از غواصی در بازیافت دفتر ، حتماً با یک مدیر دفتر کار را بررسی کنید. اگر در غرب تهران و در مناطقی از قبیل: شهرک غرب، سعادت آباد، بلوار فردوس، جنت آباد، شهران، کاشانی، شهید ستاری، خیابان اشرفی اصفهانی (مکان اصلی باربری غرب تهران که ارائه دهنده خدمات بسته بندی و حمل بار در تهران هست، در خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان ۲۲ بهمن، بین کوی جنت و سید احمدی میباشد.) زندگی میکنید و یا قصد جابه جایی و نقل مکان به این مناطق از غرب تهران را دارید به شما توصیه میکنیم از باربری و اتوبار و وانت بارهایی که حوزه فعالیتشان در همین مناطق هست استفاده کنید. اگر داخل محدوده باشد، هزینه وانت نیسان بین 120 تا 180 تومان در داخل محدوده باربری غرب تهران است و در خارج از محدوده حدود180 تا 250 تومان میباشد. کرایه کامیون برای اسباب کشی و کرایه وانت برای اسباب کشی از جمله پرطرفدارترین ماشین برای اثاث کشی هستند. بهتر است لوازم و وسایل ارزشمندی صوتی و تصویری (مانند تلویزیون) که آنها در کارتنهای مخصوص خودشان قرار دادهاید را با ماشین شخصی جابجا کنید؛ و جابجایی آنها را به اتوبار یا شرکت اسباب کشی آنلاین نسپارید.

پس از ثبت سفارش اثاث کشی، در کمتر از 30 دقیقه از چندین شرکت اتوبار و اسباب کشی آنلاین، قیمت اسباب کشی را دریافت خواهید کرد؛ و با بررسی سوابق هر یک از شرکتها و امتیازات آنها میتوانید بهترین گزینه را برگزینید. در کنار اسباب کشی آنلاین، اثاث کشی نیز جستجو میشود. چرا که این بستهبندی است که بین محصولات مشابهی که در قفسههای فروشگاهها در کنار هم چیده شدهاند، تفاوت ایجاد میکند. معمولا اسباب کشی و اتوبار در کنار یکدیگر استفاده میشوند؛ به این دلیل که بخشی از فرآیند اسباب کشی، یعنی حمل اسباب اثاثیه توسط شرکتهای اتوبار انجام میشود. هرکالایی وابسته به ارزشی که دارد متعاقبا نیاز به نگهداری بهتر و بیشتری دارد. با زمان گذاشتن روی بسته بندی وسایل، از وارد شدن ضربه به وسایلی مانند یخچال، تلویزیون و وسایل شکستنی هنگام اثاث کشی در امانید.

هنگامی که پیشنهادات هریک از شرکتها را بررسی میکنید، ممکن است به دنبال خدمات اسباب کشی ارزان بگردید. اما شرکتهای خدماتی ممکن است فقط بتوانند در زمینه خدمات بسته بندی وسایل و اعزام کارگر به شما کمک کنند. درخواستها برای این خدمات در بهار و پاییز به شدت بالا میرود. علاوه بر اینکه میتوانید محصولتان را به سرتاسر کشور بفرستید، از کشورهای دیگر هم مشتری پیدا کنید و یک برند بینالمللی داشته باشید. مطمئناً اسباب و اثاثیه هر خانواری حاصل یک عمر تلاش و سرمایه آنها است، درنتیجه خسارت دیدن وسایل و جایگزین کردن آنها با خرید وسایل جدید با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و افزایش چشمگیر قیمت وسایل منزل کاری بسیار دشوار و حتی در بسیاری از موارد غیرممکن است. اما تفاوت این دو در این است که بسیاری از شرکتهای اتوبار و باربری، صفر تا صد اسباب کشی را انجام میدهند. که در ادامه به طور بخش به بخش در مورد آنها توضیح میدهیم. همچنین نایلون از ورود گرد و غبار، رطوبت و سایر عوامل خارجی به بخش های مختلف وسایل حساس مانند تجهیزات الکترونیک یا لوازم برقی جلوگیری می کند. هدف ما از طراحی این راهکارها جلوگیری کردن از خراب و چروک شدن لباس های شما در طول اثاث کشی است.

توسط گلستان

گلستان عبدی