مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویرگول | مجله حضور و غیاب

حفظ سوابق روزانه حضور و غیاب کارکنان برای شرکت‌ها و شناخت عملکرد کارکنان ضروری است. در این مقاله برترین نرم‌افزارهای حضور و غیاب در بازار را معرفی می‌کنیم. و با استفاده از سیستم‌های کامپیوتری انجام می‌شود پس دقت بالایی دارند. استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی در سازمان‌های امروزی فقط به اماکن و مراکز اداری محدود نمی‌شود. تحت وب بودن این سیستم‌ها قدم مهمی بود که مدیران و کارکنان را از حضور فیزیکی در سازمان برای مدیریت گزارشات تردد و حضور و غیاب بی‌نیاز کرد.

گیت کنترل تردد ویژه VIP Gate

نرم افزار حضور غیاب تحت وب از یک ساختار ماژولار برخوردار است، بنابراین شما می توانید بخش های گوناگون سازمان را متناسب با نیاز خود به این نرم افزار اضافه نمایید و از امکانات بیشتری در این سیستم بهره مند شوید. در واقع ماژولار بودن نرم افزار حضور غیاب تحت وب به شما کمک می کند تا سیستم کنترل تردد پرسنل را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. از فعالیت‌های مهم بهترین نرم‌افزار حضور و غیاب، ارسال خودکار اطلاعات ورود و خروج کارکنان جهت انجام محاسبات حقوق کارکنان به سیستم حقوق و دستمزد است.

  • اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بسیاری از سازمان‌ها از نرم‌ افزار حضور و غیاب تحت وب و دستگاه‌های کنترل تردد، مدیریت حضور و غیاب کارمندان و ثبت آمار مربوط به ورود و خروج آنان بسیار راحت‌تر شده است.
  • این نرم افزارهای تحت وب قابلیت ارائه‌ی خروجی ترددها را در قالب فرمت‌های مختلف از جمله اکسل، اکسس و … را دارد.
  • این سیستم که ورود و خروج آنلاین کارمندان را ثبت می‌کند، شباهت بسیاری به نرم افزار حضور غیاب تحت وب دارند.
  • برای اینکه واقعا مفید باشند، باید تبدیل به اطلاعاتی گردند که در یک سیستم یکپارچه استفاده می شوند.
  • این دستگاه ها انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارا است.
مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویرگول | مجله حضور و غیاب اول باید ببینید که شرکت شما چه نیازهایی داره و چه گزارشاتی از سیستم حضور و غیاب میخواد، بعد دست به انتخاب بزنید. با استفاده از نرم افزار کنترل تردد کسرا میتوانید تردد پرسنل را در شعب مختلف شرکت به صورت لحظه ای رصد کنید. واحد پشتیبانی شرکت مهندسی کسرا به منظور ارائه پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان کسرا آماده ارائه خدمت به کلیه مشتریان بزرگ کسرا در سراسر کشور است. این نرم افزارهای تحت وب قابلیت ارائه‌ی خروجی ترددها را در قالب فرمت‌های مختلف از جمله اکسل، اکسس و … را دارد. این قابلیت این ویژگی را ایجاد می کند که مسئولین مربوطه بتوانند هر لحظه گزارش های عملکردی خود را به مسئولین ناظر ارایه دهند و این کار باعث نظارت شدیدتر و عملکرد بهتر مسئولین مربوطه خواهد شد.

ارتباط مستقیم با مدیر پشتیبانی

بهتر است به روزی فکر کنید که در سیستم با شمکلی مواجه می‌شوید و باید با واحد پشیبانی تماس بگیرید. مدت زمان انتظار، تعداد اپراتورها، سامانه پیگیری مشکل و عوامل دیگر، نقش مهمی در انتخاب یک نرم افزار حضور و غیاب در شرکت‌ها ایفا می‌کنند. ۲- برای ثبت درخواست مرخصی و یا ارسال پیام به مدیر، نیازی به حضور کارمند شما در محل کار نیست و این کار از طریق نرم افزار حضور و غیاب انلاین دینگ بر روی گوشی، قابل انجام است. همانطور که در داخل پست هم توضیح دادیم، شرکتها نرم افزار حضور و غیاب تحت وب را به صورت رایگان ارائه نمیدن و باید خریداری کنید. به نظر من نرم افزار حضور و غیاب تحت وب برای شرکتهای بزرگ مناسبه و برای کسب و کارهای کوچک چندان به صرفه نیست.

این سیستم با پایگاه داده مستقر در یک سرور راه دور ارتباط برقرار می‌کند. این به‌طور خودکار، درصد کارمندان را بدون هیچ‌گونه کار دستی مبتنی بر کاغذ، محاسبه می‌کند. این سیستم با طراحی تعاملی و پردازش خودکار مدیریت حضور و غیاب، کاربران نهایی را تسهیل می‌کند. 10 تا از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری خدماتیشرکت‌های خدماتی به شرکت‌هایی گفته می‌شود که در ازای دریافت هزینه، خدمات ارائه می‌دهند. هر چقدر که یک نرم افزار ثبت ورود و خروج آنلاین کارمندان، حرفه‌ای، کامل و مقرون به صرفه باشد، اگر کاربری نتواند با آن راحت کار کند، خیلی سریع کارآیی خود را از دست می‌دهد.

پشتیبانی 24 ساعته برای عدم وقفه در فعالیت سازمان

توسط گلستان

گلستان عبدی