معرفی 8 انواع گل لاله، تکثیر، نماد و روش‌ نگهداری آن + عکس | flowerbook

پیازهای آلوده قسمت تحتانی نرم شده زیر پوششهای بیرونی دارند و ممکن است بسیار سبک شده‌باشند. اگر ۱۰٪ از پیازها آلوده شده باشند همه بسته پیازها را نابود کنید. گل لاله از تیرهٔ سوسنیان است که در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ گونه دارد. با این روش می‌توانید هرسال فصل بهار و عید نوروز، گل‌های رنگارنگ لاله را در خانه تان داشته باشید و از زیبایی اش لذت ببرید. اگر گلهای زیبای لاله را خرید کردید می توانید مطلب چیدمان گلهای لاله در گلدان به زیباترین حالت ممکن را مطالعه کنید و از این گلها بر سر میز شمام خود لذت ببرید.

http://agriculture-na.ir

اگرچه آنها نمی توانند پاهای خیس را تحمل کنند، اما پیازها برای تحریک رشد به آب نیاز دارند. گل لاله در صنایع بهداشتی و آرایشی بسیار پرکاربرد است. محصولات بهداشتی که با عصاره لاله تهیه می‌شوند، برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسبند. از گل لاله در تولید کرم‌، لوسیون، روغن و عطر استفاده می‌شود. گل لاله با گل‌هایی از خانواده نرگس رابطه خوبی ندارد پس گل‌های نرگس را با گل لاله یکجا قرار ندهید تا گل های لاله شما پژمرده نشود.

به این منظور پیازها را به مدت 5 دقیقه در محلول قارچکش کاپتان و سم قارچکش کاربندازیم قرار دهید. این هیبریدها با هدف ایجاد ساقه گل بلند، عطر خوب و محکمی ساقه ها برای مقاومت در برابر باد و باران ساخته میشوند. موزیکفا جهت رشد و ترویج موسیقی در چارچوب قوانین ایران اسلامی فعالیت می‌کند.

دیر گل دهنده

همچنین اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید می توانید از خدمات گل و گیاه در منزل این مرکز استفاده کنید و از کارشناسان بخواهید برای بررسی شرایط گلدان در منزلتان حضور پیدا کنند. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتیاین مرکز می توانید بهترین آفت کش و قارچ کش گیاهان را تهیه کنید. برای خرید و مشاوره انواع کود، سم و خاک می توانید با شماره های که در قسمت زیر نماش داده شده است در زمان های مشخص تماس بگیرید. دو روش وجود دارد که می توانید برای ازدیاد و تکثیر این گل استفاده نمایید. اگر بخواهیم در مورد بوی این گیاه صحبت کنیم بوی زیاد خوشایندی ندارد و مشهوریت بسیار آن به دلیل شکل ظاهری آن است.

گیاه فلفل زینتی، بامزه ترین گیاه زینتی

بعد از خرید گل ها و در فاصله ی رسیدن به خانه، آن ها را در دستمال یا روزنامه ی مرطوب بپیچید چون گل ها نباید در مدت طولانی بدون آب بمانند. توان برخی از نمونه های آن را به عنوان گیاهی گلدانی نیز پرورش داد. برای از میان بردن کرم‌ های معده، افزایش قوای جنسی از دم کرده گل لاله استفاده می‌کنند. عمقی که برای کاشتن این گل در نظر می گیرند حدود 12 الی 20 سانتی متر می باشد. همانند هر گیاه و گل طبیعی گل‌ های لاله نیز یک سری نیازمندی‌ ها دارند که بایستی بدان توجه کرد.

  • اگر می خواهید این گل را در داخل گلدان بکارید بایستی اندازه گلدان مورد نظرتان بزرگتر از 10 سانتی متر باشد.
  • این گل زیبا بیش تر از 300 گونه متفاوت دارد که رنگ و شکل گل‌ها در گونه‌های مختلف متفاوت است.
  • نکته قابل اهمیت این است که باتوجه به ساقه های گل اندازه گلدان را انتخاب کنید.
  • اگر قصد خرید گل و گیاهان زینتی ارزان و همچنین دسته گل، سبد گل و گل رز جاودان را دارید، می توانید بدون واسطه از ما خرید کنید.

این گل در مقابل سرما می تواند از خود استحکام بسیار بالایی نشان دهد. همچنین بعضی از نمونه های این گیاه را می توانید به صورت گلدانی پرورش داد. مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند. همانطور که در داستان فرهاد و شیرین بیان می شود، یکی از رایج ترین معانی گل لاله قرمز، عشق عمیق و کامل است.

تابستان های بارانی، سیستم های آبیاری و خاک مرطوب مرگ لاله هاست. هرگز عمداً به بستر پیاز آب ندهید مگر در شرایط خشکسالی. خاک مرطوب منجر به قارچ و بیماری می شود و می تواند پیازها را پوسیده کند. برای تقویت زهکشی سریع پوست درخت کاج، شن یا هر ماده زبر دیگری را به خاک اضافه کنید. اگر قصد دارید گل لاله های چند ساله پرورش دهید، هنگام کاشت آنها در پاییز با کود متعادل به آنها تغذیه کنید.

شرایط نگهداری و پرورش لاله واژگون

لاله های سیاه برای تبریک به کسی برای هر یک از دستاوردهایش داده می شود. لاله های مشکی بسیار شیک به نظر می رسند و با هر مناسبتی به خوبی ست می شوند. بنابراین دادن یک دسته مجله خبری کتاب گل سیاه به عزیزانتان می تواند راهی عالی برای نشان دادن مراقبت شما باشد. قبل از اینکه کاشت پیاز لاله را در آب آغاز کنید، باید آن را حدود 12 الی 15 هفته در یک کیسه کاغذی گذاشته و در فریزر بگذارید. پیازها را در عمقی تقریبا سه برابر اندازه ی خود پیاز بکارید و بعد از کاشتن، خاک روی آن را خوب فشار دهید و آبیاری کنید.

توسط گلستان

گلستان عبدی