پس با جاب تیم همراه باشید

بزرگترین و مهمترین هدف اصلی کاربران برای ایجاد کسبوکار در برنامه اینستاگرام، کسب درآمد زیاد است. با تجاری کردن اکانت اینستاگرام، همانطور که از نام آن پیداست، پیج شما تجاری شده و قابلیتهایی در آن گنجانده خواهد شد که مختص کسب و کارها و فعالان تجاری فضای مجازی است. آپدیت اینستاگرام همیشه جذاب است! همانطور که پیشتر گفتیم اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و برای کاربرانش محتوایی جذابتر است که عکس و فیلم منتشر شده جذاب و چشمگیر باشد؛ به بیانی دیگر برای عکاسی محصولاتتان اگر لازم است عکاسی یاد بگیرید، از افکتهای خوشرنگ و جذاب استفاده کنید و برای زیبا کردن عکستان از هیچ تلاشی دریغ نکنید. به عبارتی دیگر اکانتهایی که بر خلاف دستورالعملهای اینستاگرام عمل میکنند یا در نتایج جستجو پایینتر نمایان میشوند یا اصلا نشان داده نمیشوند. نتایج جستجوی اینستاگرام نیز بر اساس دستورالعملها و توصیههای اینستاگرام است. دلایلی مشخصی نیز برای این مسئله وجود دارد. خب، به این دلیل است که وضعیت فعال فقط برای پیام هایی نشان داده می شود که فرستنده و گیرنده هر دو یکدیگر را دنبال می کنند اما با این حال، اگر از شخصی در صندوق ورودی یا دایرکت خود که پیامش را باز نکرده اید، پیامی دارید ، همچنان می توانید وضعیت فعال آن ها را مشاهده کنید.

2- هشتگ گذاری مناسب: مانند سایر پست ها، ویدیو ها نیز دارای کپشن هستند. هشتگ باید کاملاً مرتبط با محتوای ویدیویی شما باشد. مواد لازم برای یک کاور دیده شونده: یک عکس جذاب و مرتبط با محتوا! پس باید برای دیده شدن وسوسه برانگیز باشد. پس به سراغ ابزار قدرتمند اینستا یعنی استوری بروید و به مخاطبانتان اعلام کنید که ویدیوی جدید منتشر کردهاید و آنها را با شوق و ذوق مضاعف به دیدن ویدیو دعوت کنید. پست شما در ابتدای انتشار فقط به چند درصد از مخاطبانتان نمایش داده میشود و اگر مورد توجه آنها قرار گرفت اینستاگرام آن را به تعداد بیشتری از فالوورهایتان نشان میدهد و درصورتی که در پیج خودتان تعامل بالایی داشت آنوقت به اکسپلور میرود! ترکیب اینها باید طوری باشد که ویدیو در اکسپلور توجه من مخاطب را جلب کند و نتوانم به راحتی و بدون کنجکاوی پست شما را ایگنور کنم.

در اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ وجود دارد، زمانی که شما از هشتگ های اختصاصی و عمومی در پست های خود استفاده کنید؛ پست های شما برای افرادی که این هشتگ را دارند ارسال می شود. مورد بعدی که باید به آن دقت کنید این است که چه بازخوردی از ارسال ویو دریافت میکنید. خواهشا بفهمید که دقیقا چگونه می خواهید شناخته شوید و رنگ، عکس ها، ویدئوها و چیدمان پیج خود را با آن همسو کنید. حال اگر عملی را در اینستاگرام انجام دهید که مجبور شوید بابتش هزینهای بپردازید، بهنوعی تبلیغات در اینستاگرام (Instagram Advertising) انجام دادهاید. اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی دیگری است که شما را دیوانه می کند. برای بیش از 184 میلیون عکس استفاده شده است.

چه چیزی می تواند بیشتر از یک رسانه اجتماعی پر طرفدار باشد که ویژگی آخرین بازدید ما توسط دیگران مشاهده شود؟ راه کمهزینه همین محتوا تولید کردن است تا مخاطبان محتوای شما را ببینند و شما را فالو کنند، راه پر هزینه تبلیغات است. از این نمونهها زیاد است، بعضی از همین اینفلوئنسرها با وایرال شدن چند تا از ویدیوهایشان معروف شدند و حالا پیجهای میلیونی با درآمدهای بالا دارند. به همین دلیل تقریبا همه کاربران اینستاگرام دوست دارند که تعداد فالوورهایشان افزایش یابد. از طرف دیگر، دانشجویان به احتمال بیشتری تا دیروقت بیدار میمانند و در ساعات نامتعارفتر فعالیت دارند. یک زمانی میشد کیلو کیلو، مرتبط و غیرمرتبط زیر پستها هشتگ زد تا ویدیو به همه نشان داده شود. مردم را تشویق کنید تا دوستانشان را زیر پستهایتان منشن کنند و شما را به دیگران معرفی کنند. در کل شما سه تا راه برای افزایش فالوور دارید. در این پست به شما خواهیم گفت که چگونه این ویژگی را در گوشی های Android و iOS خود، خاموش و غیرفعال کنید. زمانی که این گزینه را به حالت غیرفعال درمیآورید، علاوه بر این که کاربران دیگر نمیتوانند آخرین زمان حضور شما در این اپلیکیشن را مشاهده کنند، شما نیز دیگر قادر نخواهید بود متعاقبا آخرین بازدید دنبال کنندگانتان را در اینستاگرام مشاهده کنید.

قطعاً مخاطب بیش تری از این راه جلب خواهید کرد به نسبت انتشار روزانه و تبلیغاتی مستقیم محصولات و خدمات خود در صفحه تان! اینستاگرام یکی از آن بسترهایی است که طی سالهای اخیر کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی را در خود رشد داده و به مثابه یک بازار و نمایشگاه پر از مشتری، فروش مستقیم محصول، بدون حضور واسطه را مهیا کرده است. خبر ویژگی هشدار اسکرین شات، مدتی است که در اینستاگرام مستقیم پخش شده اما به زودی به استوری ها نیز می رسد. اول ویدیو وقت سلام و احوالپرسی و چه خبر نیست. ویدیو شما اگر بهترین محتوای دنیا را هم داشته باشد ولی کسی نبیند بدرد نمیخورد، چون اول باید ببینده را میخکوب کنید. همین نکته شاید برای شما کافی باشد تا با استفاده از آن، پیجتان را جذاب و فالوورهای حقیقی زیادی را جذب کنید. کلکیک نمایید تا صفحه ارسال پست نمایان شود. برای افزودن Alt text: هنگام ارسال عکس، در جایی که کپشن مینویسید، گزینهی Advanced Settings را انتخاب کنید. سایر کاربران در حال ارسال عکس از همان مکان ممکن است تصاویر شما را ببینند و آنها را به حساب شما دنبال کنند ، در معرض دید بیشتر و دنبال کنندگان محلی بالقوه جدید به شما می دهند.

که میتواند حتی با خرید بازدید اینستاگرام Instagram downloader هم اتفاق بیفتد. خب حالا که با گوشت و پوست و استخوانتان درک کردید که دیده شدن ویدیوهایتان و خرید بازدید اینستاگرام میتواند پیج شما را از این رو به آن رو کند، کاغذ و قلم بیاورید که قرار است چند تکنیک عالی دیگر برای افزایش بازدید ویدیو از این مقاله بردارید و ببرید. از مزیت های این روش این است که می توانید پیج اینستاگرام خود را در صفحات رقیبان خود تبلیغ کنید و حتی میتوانید پیشنهادهای جالب و قیمت ارزانتر هم برای تبلیغ کار خود در پیج های دیگر بگذارید. در اینجا چیزهایی که میتوانید در پروفایل خودتان نمایش دهید آورده شده است. نوین هاب یک ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی است که با استفاده از آن میتوانید پستهای خود را برای انتشار در شبکههای اجتماعیتان زمانبندی کنید. به عنوان مثال میتوانید مسابقات اینستاگرامی برگزار نمایید و مسابقه را به نحوی طراحی کنید تا کاربران محتواهایی را از صفحه شما انتشار دهند، محتواهایی را به ذکر آید و هشتگ برند شما در حساب خود انتشار دهند یا این که برخی از پیجهای معتبر اینستاگرام که به کسبوکار شما مربوط هستند و کاربران هدف شما در آنجا حضور دارند همکاری نمایند تا برای شما تبلیغ کنند و محتوای مورد نظر شما را با آیدی و هشتگ کسبوکار شما انتشار دهند.

خب همه این نکاتی که گفتیم کمک میکند که ویدیوی شما بیشتر دیده شود ولی خب شاید همیشه شانس با شما یار نباشد یا تکنیکها بهخوبی اجرا نشود و ویو به میزان انتظار شما نرسد. این عمل در بهترین حالت در افزایش فروش شما هیچ تأثیری نمیگذارد. قبل از تبلیغ باید مرتبطترین پیج مربوط به موضوع فروشگاه خود را بیابید و در اولویت قرار دهید. اگر کسانی که از پیج شما بازدید میکنند، به موضوع پیجتان علاقهمند باشند، هدفمندی بازدیدها بیشتر خواهد شد و درصد بالایی از آنها پیج شما را فالو خواهند کرد. یک عنوان کنجکاوکننده، کوتاه، جذاب، خوانا که موضوع ویدیو را با کمی پیاز داغ به مخاطب اعلام کند. به عنوان یک حرکت دیگر در همین راستا، آدرس وبسایت خودم را نیز که مردم میتوانند در آنجا کارهای عکاسیم را خریداری کنند، در قسمت بیوگرافی پروفایلم قرار دادم. پست هایی که با توجه به تاکید بسیاری که بر شخصیت متعهد و حرفه ای او به عنوان ورزشکاری حرفه ای و خوش نام دارند، همواره هواداران پرشمارش را خشنود نگه داشتند. در بخش قبلی دانستید که بعد از خرید فالوور اینستاگرام مطمئن، چگونه از درستی خرید فالوور یا فیک بودن آن مطلع شوید؛ درست است که خرید فالوور اینستاگرام فوری بسیار مهم است؛ اما نکته دیگری که باید قبل و بعد از خرید فالوور ارزان باکیفیت به آن توجه کنید، ریزش فالوور است.

برای جلب توجه بیو خود، از چندین خط و ایموجی استفاده کنید. اکنون برنامه اینستاگرام را باز کنید تا تغییر را ببینید. 4. در انتها گزینه Private Account را انتخاب کنید تا حساب کاربری شما خصوصی شود. گزینه بعدی که در این بخش که حتماً باید در آموزش اینستاگرام از آن یاد شود، حریم شخصی است. ایران فالوور یکی از معتبرهای این بازار است که به شما کمک میکند خیلی سریع بازدیدتان افزایش پیدا کند و ویدیوی شما توسط مخاطبان دیده شود. برای کسانی که نمی دانند این ویژگی کجاست… با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. این باعث جذب مخاطبان بیشتری در پیج اینستاگرام شما می شود. با این کار مخاطبان را به چالش کشیده و به نوعی آنها را جذب محتوا میکنید.

در ابتدا لازم است به کاربرانی که اکانتشان را خصوصی یا پرایویت (private) کردهاند عرض کنیم که این امکان برای اکانتشان وجود نخواهد داشت، چرا که در حال حاضر تنها کاربرانی که اکانتشان را بیزینس یا تجاری کردهاند میتوانند از این امکان ارزشمند استفاده نمایند و یکی از پیشنیازها جهت تجاری کردن پیج اینستاگرام، عمومی یا پابلیک (public) بودن آن است. اما در حال حاضر اینستاگرام تبدیل به یکی از کامل ترین منابع شده است که با جستجو ساده درون آن می توانید به هر سوال و پاسخی در هر زمینه ای برسید. از دیگر مزایای فالوجت می توان به بسته های هدیه ای که برای جبران ریزش احتمالی برای هر خرید در نظر می گیرد، اشاره کرد. چگونه می توان وضعیت فعال را در اینستاگرام در اندروید خاموش کرد؟ به همین دلیل یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات را می توان تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام در استوری به شمار آورد. لایک کردن مهمترین و رایج ترین اصطلاح در اینستاگرام میباشد. در صفحه برنامه اطلاعات اینستاگرام، روی Force stop ضربه بزنید.

برای تعامل بیشتر، در ویدیو یا کپشن از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و برایتان کامنت بگذارند. برای مثال جیمز مک مانوس می گویید که ربات ها برای کامنت ها نمی توانند کامنت های متنی مربوط به پست بگذارند و این باعث می شود که فقط کامنت های نامربوط یا با ایموجی های مختلف ببینیم که این نمی تواند کسی را به سمت پیج جذب کند. یک راه میانبر برای اینکه سریع به این تعاملات برسید، خرید لایک و خرید کامنت است که در ادامه یک سایت معتبر هم به شما معرفی خواهیم کرد. مطمئن باشید که اگر محتوای با ارزشی برایشان تولید کرده باشید با دل و جان این کار را خواهند کرد. در این صورت شما می توانید فالوورهایی داشته باشید که در واقع ارزش داشتن را دارد. اگر این ویژگی را غیرفعال کنید، مانند سایر برنامه های رسانه های اجتماعی در جایی که ویژگی آخرین بازدید مشاهده شده است، حتی نمی توانید فعالیت دیگران را ببینید. چون با این روش خیلی سریع تر از آن چیزی که فکرش را بکنید می توانید بازدید ویدیوها و پست های ویدیویی خود را افزایش دهید. کاور ویدیوی شما اولین چیزی است که جلوی چشم مخاطبان قرار میگیرد.

توسط گلستان

گلستان عبدی