خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری

اگر این دزدگیرها برق بیش از حد مصرف کنند، باتری خودرو طی زمان کوتاهی تضعیف خواهد شد. برای مثال ممکن است چراغ‌ صندوق عقب یا چراغ‌های داخل درها به سبب وجود اتصالی برقی، پس از خاموش‌شدن خودرو همچنان فعال باقی بمانند. برای چک‌کردن برق دزدی که یک مشکل جدی است، به کمک تعمیرکاران خبره نیاز دارید، چرا که تمامی قسمت‌های الکتریکی خودرو بایستی چک شوند. چرخش دینام همچنین انرژی مورد نیاز چراغ‌ها، سیستم صوتی و دیگر تجهیزات را در هنگام حرکت تأمین می‌کند اما اگر سیستم شارژ به هر دلیلی مانند خرابی دینام و معیوب بودن سیم‌کشی درست عمل نکند باتری در هنگام حرکت نیز شارژ نمی‌شود. درون باتری خودرو اسید سولفوریک وجود دارد که با گذشت زمان به بیرون نشت می‌کند و تبخیر می‌شود، به همین خاطر روی اتصالات شوره بر جا می‌ماند. این شوره مانع می‌شود بین باتری و موتور ارتباط الکتریکی برقرار بشود و به همین خاطر است که هنگام استارت زدن مشکل پیش می‌آید.

آکو باتری – باتری یو پی اس یوفو ضد اشتعال 12 ولت 100 آمپر

با مطالعه ادامه مطالب که در پایین این صفحه قرار داده شده و مربوط به انواع باطری ماشین است میتوانید شناخت بیشتری نسبت به برند های باتری ، قیمت ها و تفاوتهای آنها بدست آورید. همچنین پیشنهاد میکنیم در این زمینه مقاله راهنمای انتخاب بهترین برند باتری ماشین را نیز مطالعه بفرمایید. سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی شما باتری 70 آمپر قطب راست یا همان قطب معکوس می باشد که با کد باتری 7024 شناخته می شود. قطب های مثبت و منفی این باتری بر عکس باتری های معمول است به همین دلیل فقط باتری اصلی مناسب و قابل نصب بر روی خودروی شماست. غیر از این باتری هیچ باتری دیگری بر روی خودروی قابل شما نیست.

تحویل و نصب رایگان و فوری باتری خودرو

ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. این شرکت شاید دارای پیشینه زیادی نباشد اما فعالیت خود را قدرتمند با کادری مجرب آغاز کرده است. این کارخانه تولید کننده باتری خودرو، در مساحتی بیش از ۱۲۰۰۰ هزار متر مربع در فاز ۲ منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس احداث شد و در سال ۱۳۹۳ فاز اول به بهره برداری رسید.

اگر نمیدانید چه مدل باتری مناسب خودروی شما میباشد به بخش باتری مناسب خودروها مراجعه نمایید. خرید باطری ماشین به صورت اینترنتی و یا تلفنی امکان پذیر است. خیلی راحت کابل مشکی را به سر مشکی و کابل قرمز را به سر قرمز باتری متصل کنید و همچنین یک تسمه بر روی باتری قرار میگیرد تا آن را سفت کند و در جای خود نگاه دارد آن را هم سفت کنید تا کار با موفقیت تمام شود. عمر مفید باتری اتومبیل و تعویض آن را می توانید در تمامی مکانیکی ها و باتری سازی ها ببینید و اگر نیاز است آن را یاد بگیرید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. اگر عمر مفید باتری اتومبیل و تعویض آن را انجام ندهید یعنی به عمر باتری توجه نکنید مشکلات زیادی برای خودرو به وجود می آید.

پخش انواع باتری خودرویی صنعتی و UPS به قیمت کارخانه

خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری قبل از بررسی راهنمای خرید باتری ماشین، بیایید تا نگاهی به تعریف آمپر باتری بیندازیم. آمپر که واحد اندازه گیری دقیق آن آمپر ساعت می باشد، نشان دهنده قدرت و طول عمر باتری است. آمپر نشان دهنده میزان زمانی است که باتری ماشین شما بدون شارژ شدن دوام می آورد. تقریبا ولتاژ همه باتری های موجود در بازار برابر با 12 ولت می باشد ولی، آمپر آنها فرق می کند. برای درک بهتر این واحد اندازه گیری، بیایید تا مثالی را با هم بررسی کنیم.

  • با سلام با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات واردات به داخل کشور خرید کالاهای خارجی با ریسک تقلبی بودن آن ها همراه است در نتیجه برای خرید باتری ماشین باید بتوانیم باتری تقلبی را از اصل تشخیص دهیم.
  • باتری های ثانویه ای که بر روی خودروی شما نصب میگردد باتری 100 آمپر می باشد که در همان ابعاد می باشد و البته خروجی بیشتر و قوی تری نیز دارد و باعث می شود که سیستم برقی خودروی شما به هیچ عنوان دچار مشکل نشود.
  • این شرکت با بیش از 15 سال سابقه فروش آنلاین باطری، بنیان گذار فروش اینترنتی باطری ماشین نیز می باشد.
  • اگر امکانش برای شما وجود دارد، برای شارژ باتری، ماشین خود را به یک سفر معمولی ببرید.
  • اکثر باتری های خودرو از باتری های سرب اسیدی و چند سلولی استفاده می کنند.

توسط گلستان

گلستان عبدی