خرید مبل؛ فروش مبلمان با بهترین قیمت و شرایط عالی مونیکا چوب

مبل چستر تخت خواب شو یونتوس، با داشتن دو کاناپه ی تخت خواب شو سه نفره و دو مبل کلاسیک تک نفره؛ یک ست هشت نفره به شمار می رود که با کاربرد چوب راش و چوب روس ساخته شده است. مبل چستر بلانژ؛ مبلمان بسیار راحت، با کیفیت، با دوام و بسیار زیبا می باشد. مبل هشت نفره چستر بلانژ شامل دو کاناپه ی سه نفره و دو مبل تک نفره است. انتخاب تم بسیار خاص و متفاوت برای ست هشت نفره چستر بلانژ، جلوه ی جالب توجهی را در آن ایجاد کرده است. البته زیبایی یک مبلمان تنها با وجود کیفیت خوب تکمیل می شود.

برای ثبت کارت گارانتی روی عکس زیر کلیک کنید

پارچه های اعلاء، چوب های مرغوب و دستان توانمند طراحان داخلی این امکان را فراهم می آورد تا شما ایده ال ترین تولیدات داخلی را در منزل شرکت مبل ماندگار به تماشا بنشینید. برای آسان ترین خرید و زیبا ترین انتخاب به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید. هر آنچه برای خرید یک مبل راحتی به آن نیاز است را به شما آموزش می دهیم. امکان ساخت مدل با تغییرات جزئی امکانپذیر است مانند تغییر رنگ در پایه های مبلمان ، چون کارها تیراژ تولید می شوند.

  • مبل سلطنتی کلاسیک مروارید یکی از انواع مبل استیل است که ما به نو عروسان علاقه‌مند به دکوراسیون سلطنتی توصیه می‌کنیم چون انتخاب رنگ چوب و پارچه کاملا برطبق سلیقه مشتریان صورت می‌گیرد.
  • علاوه بر زیبایی ظاهری، این محصول از کیفیت عالی نیز برخوردار است.
  • کل این کار لمسه کوبی است و اسفنج بکار رفته در آن 30 کیلویی ویژه می باشد.
  • این دسته از مبلمان با سبک‌های اسپرت به راحتی ست می‌شوند.

به‌هرحال دکوراسیون ایرانی معمولاً این مدل را در نگاه اول قبول نمی‌کند. مبل راحتی تقریباً از سال 1800 میلادی در کشور امریکا ساخته شد. به دلیل همین ویژگی راحتی که برای انسان به ارمغان می‌آورد و قیمت منطقی‌تری که داشت خیلی زود بازار را قبضه کرد. پایه‌های آن‌ها کوتاه بوده و همین‌طور دسته‌های فوق‌العاده پهنی دارند. در مقایسه با دیگر مدل مبل‌ها معمولاً استیل گزینه خوبی است. متریال‌هایی که برای این نوع مبل‌ها استفاده می‌شود می‌تواند متفاوت باشد، از پارچه، چوب، چرم، استیل تا …

تازه ترین مطالب دنیای مد(طلا و جواهرات، لباس و کیف و کفش، دکوراسیون، مد و…)

پس از مراجعه به قسمت فعالسازی گارانتی یک کد برای شما ارسال میگردد. که در مدت گارانتی می توانید در هر زمان به سایت مبل ویستا مراجعه کرده و از مدت باقی مانده گارنتی آگاه شوید. این سری از مبلمان با متریال عالی و با طرح و دوخت متفاوت تولید و ساخته می شوند به همین خاطر سبب می شوند نوع چیدمان شما خاص تر از همیشه به تصویر کشیده شود. مبل راحتی اگر انتخاب شما برای دیزاین داخلی است به شما توصیه می کنیم به موارد اشاره شده دقت کنید.

خرید مبل؛ فروش مبلمان با بهترین قیمت و شرایط عالی مونیکا چوب پیشنهاد می‌کنیم کالیته پارچه‌های اسپرت را قبل از خرید با دقت مشاهده کنید. مبلمان جزء کالاهای لوکس هر خانه‌ای محسوب می‌شود لذا شیک بودن این کالا بسیار مهم تلقی می‌شود. شما با انتخاب پارچه‌ای شیک و درخور دکوراسیون داخلی خانه‌تان می‌توانید مبل شیک و جدید را در خانه‌تان داشته باشید.

آخرین اخبار ایران و جهان

توسط گلستان

گلستان عبدی