مبل قسطی ویژه بازنشستگان کشور%ارسال به سراسر کشور%مبل برند بازارها | mobleseyed

سرویس مبل های موجود در فروشگاه نامیراکالا با بهترین کیفیت و در کارگاه مجهز برنادت در تهران تولید می شوند. کلکسیون فرش کوروش
مجموعه ای نفیس از برترین برندهای صنعت فرش کشور شرایط ویژه فروش
خود را به اطلاع شما عزیزان… فروشگاه مبل و میز برای مشتریانی که خرید نقدی بالای 25 میلیون انجام می دهند، تخفیف هشت درصدی در نظر گرفته است. با یک فقره چک بدون پیش پرداخت خرید کنید
اقساط 12 ماهه بدون سود
… یکی  از مهمترین خدمات pgma، شرایط خرید اقساطی برای بازنشستگان است. سرویس مبلمان راحتی ملورین دارای یک کاناپه ۳ نفره، یک کاناپه دو نفره و دو مبل مبل اقساطی برای بازنشستگان یک نفره است.

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند نسبت به خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت و بدون چک و بدون ضامن از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا اقدام نمایند. بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می‌توانند مبل اقساطی بازنشستگان را با اقساط ۱۲ و ۱۸ ماهه بدون چک و بدون ضامن در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا ثبت سفارش کنند. بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می توانند تا اواسط بهمن ماه نسبت به خرید مبل راحتی اقساطی ۱۸ ماهه بدون پیش پرداخت، چک و ضامن در تهران و شهرستان اقدام نمایند.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

لازم به ذکر است که سفارش های خرید اقساطی مبلمان و کالای چوب تا دهم اردیبهشت، با قیمت سال ۱۴۰۱ محاسبه شده و از این نظر حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد در قیمت تمام شده به نفع خریدار تمام خواهد شد. در فروش اقساطی ویژه بازنشستگان؛ شما می توانید مبلمان مورد نظر خود را با رنگ بندی دلخواه و با شرایط کاملاً اقساطی از گالری مبلمان سید سفارش بدهید تا درب منزل تحویل بگیرید. شرایط فروش ما برای خرید اقساطی توسط شما عزیزان بدون هیچ گونه پیش پرداخت انجام می شود یعنی از دم قسط، بدون یک ریال سود و کارمزد، بدون ضامن و وام بانکی و صرفاً از طریق پرداخت چک است. اول از همه، بین محصولاتی که شرایط خرید قسطی دارند، مبلمان دلخواه را انتخاب کنید.

  • با توجه به محدودیت منابع بانکی، بازنشستگان محترم تأمین اجتماعی متقاضی خرید اقساطی ۳۶ ماهه می‌بایست در ثبت سفارش خود تسریع بعمل آورده و به سرعت نسبت به ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ تماس حاصل نمایند.
  • بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی و همچنین عموم متقاضیان که امکان خرید با چک صیادی را دارند، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۳۴۷۲۹۰۰۰ (۲۰ خط) تماس حاصل کنند.
  • لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند. در فروش اقساطی مبل برای بازنشستگان ، شما می توانید مبل مورد نظر خود را با رنگ دلخواه به صورت قسطی، سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. شرایط فروش در این مرکز، بدون بهره است و شما می توانید وجه خود را در اقساط 24 ماهه بدون سود، پرداخت نمایید. امکان استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان با اقساط ۱۰ ماهه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان براساس اعتبارسنجی و میزان حقوق بازنشسته یا مستمری بگیر محترم فراهم شده است. کلکسیون مبل برند با بیش از 1 دهه تجربه مفید در صنعت فروش مبلمان مفتخریم که به تمامی نیازهای شما در راستای انتخابی زیبا و با کیفیت در صنعت مبلمان اندیشیده ایم و با وضعیت کنونی بازار شرایط اقساط بلند مدت بدون سود را برای هم وطنان… مبلمان با کیفیت و مرغوب با خدمات پس از فروش و ضمانت گارانتی محصولات در خدمت کلیه شهروندان…

مصوبه شورای رقابت پیش فروش خودرو

در ساخت این سرویس مبل نیز همانند سایر مبلمان های ساخته شده در کارخانه برنادت از ابرهای ۳۰ و ۳۵ کیلویی ویژه برای تکیه گاه و نشیمن مبل استفاده می شود که قوام کار را افزایش داده و در طول زمان افت کیفیت کار به حداقل می رسد. پارچه‌های رومبلی نیز در حال حاضر از کارخانه اُیاز ایران که بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه در تولید پارچه‌های رومبلی است، خریداری می‌شود. بدون پیش پرداخت، بدون سود و کامزد و بدون ضامن و فقط با پرداخت چک است. یکی از محورهای برنامه ریزی دولت ها در هر جامعه ی پیشرفته، طرح های ویژه برای بازنشستگان محسوب می شود.

مبل قسطی ویژه بازنشستگان کشور%ارسال به سراسر کشور%مبل برند بازارها | mobleseyed

توسط گلستان

گلستان عبدی