هتل ورنوس تهران؛ رزرو تا ۲۷٪ تخفیف + قیمت و عکس جااینجاس | hotelvernus

به علاوه، این هتل از دسترسی آسان به خطوط مترو و ایستگاه‌های اتوبوس نیز برخوردار است که به مسافران امکان می‌دهد به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی پیدا کنند. ایستگاه مترو بوستان لاله نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل ورنوس تهران است که این ایستگاه 8 دقیقه به صورت پیاده با هتل فاصله دارد. هتل ورنوس یکی از هتل های 3 ستاره تهران است که در سال 1399 در نزدیکی بلوار کشاورز افتتاح شده است. این هتل 5 طبقه، 56 اتاق و سوئیت با امکانات کامل اقامتی دارد. هتل ورنوس از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار گرفته و به بازار کامپیوتر، مراکز درمانی، موزه و دیدنی های تهران دسترسی مناسبی دارد. این هتل مجهز به رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی در وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌کند.

از دیگر امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و آباژور اشاره کرد. لوازم بهداشتی نیز در اتاق‌ها به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و چهار تخته است که برخی از آن‌ها امکان افزودن سرویس خواب یک نفره را نیز دارد. سوئیت‌های سه نفره نرمال و VIP از دیگر استراحتگاه‌های مجموعه است.

رزرو اتاق در هتل ورنوس تهران

هتل پرشیا هتلی سه ستاره در قلب تهران
هتل پرشیا یکی از هتل های سه ستاره تهران می باشد که از سال 1379 فعالیت خود را در امر هتلداری آغاز نموده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل در مرکز شهر واقع شده و به بسیاری از اماکن عمومی دسترسی آسان هتل ورنوس و سریعی دارد. هتل پرشیا با توجه به سابقه خود و بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای در تلاش است تا امکانات و خدماتی مطلوب به مهمانان خود ارائه داده و سعی کند تا با ارتقای تدریجی سطح کیفی خدمات خود به میزان رضایت عزیزان بیافزاید. از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل می توان به  سالن آمفی تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس ،ويدئو كنفرانس و نیز امکانات تفریحی مانند سونا و جکوزی و سایر امکانات نظیر کافی نت،اتاق عقد وآرايشگاه مردانه اشاره کرد. این هتل با توجه به موقعیت خود در مرکز شهر ممکن است با نبود جای پارک کافی برای خودروی مهمانان روبه رو شود.به همین منظور این هتل پارکینگی با ظرفیت 50 خودرو را به طور رایگان در دسترس مهمانان قرار داده تا دیگر نگران امنیت خودروی شخصی خود نباشند. همانطور که قبلا اشاره شده این هتل به اماکن عمومی بسیار نزدیک می باشد. از جمله این اماکن می توان به نزدیکی به قطار شهری اشاره کرد که موجب شده عزیزان بتوانند در کمترین زمان ممکن به تمام  نقاط شهر دسترسی سهل و آسانی داشته باشند.

  • رستوران سنتی هتل در طبقه منفی یک قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی سرو می‌کند.
  • تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، امکان دسترسی با ویلچر، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات ویژه هتل محسوب می‌شوند.
  • به‌عنوان مثال با استفاده از مترو، تاکسی یا BRT به بازار کامپیوتر، بازار بزرگ تهران، سفارتخانه عراق، روسیه، ارمنستان و ایتالیا بروید.
  • این هتل مجهز به رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی در وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌کند.

همه اتاق و سوئیت‌ها از ساعت ۱۴ در اختیار مسافران عزیز قرار می‌گیرد و تا قبل از ساعت ۱۲ باید تحویل مسئول مربوطه شوند. اگر قصد بازپس‌گیری رزرو خود را دارید باید ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورودتان با پشتیبان سایت علی‌بابا تماس بگیرید. صبحانه معمولی نون بی کیفیت بود
امکانات اتاق ۴ تخته با توجه به قیمت مناسب تبود
سرویس بهداشتی کوچک‌جالباسی نداشت صندلی نداشت و…. شرکت شباهنگ میثاق جنوب با هدف جذب گردشگران و مهمانان ورودی به ایران و در جهت رونق صنعت گردشگری به پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه خدمات اقامتی و گردشگری، دارای جامع‌ترین مرکز رزرواسیون آنلاین هتل و تورهای گردشگری و نمایشگاهی برای مهمانان داخلی و خارجی در ایران است. از طرفی فاصله این هتل با میدان ولیعصر برای دسترسی به خط3 مترو و یا خط اتوبوس های راه آهن – تجریشريال بسیار کم است.

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

هتل ورنوس تهران؛ رزرو تا ۲۷٪ تخفیف + قیمت و عکس جااینجاس | hotelvernus

برخی از سوئیت‌های این هتل از نوع دوبلکس و برخی از نوع رویال هستند. این سوئیت‌ها از دکوراسیونی مدرن و بسیار شیک برخوردار هستند و به امکانات رفاهی مختلفی مجهز شده‌اند. هتل ورنوس تهران رستورانی برای صرف شام و ناهار ندارد، اما دارای یک کافی شاپ است که  مسافران می ‌تواند در آن انواع میان وعده های سبک، نوشیدنی های خنک، دسر و…‌ را سفارش دهند. همچنین علاوه بر کافی شاپ، این هتل دارای یک چایخانه سنتی است که برای افرادی که به فضای سنتی علاقه مند هستند مناسب است. شما می‌توانید با هدف برگزاری جلسات کاری، خرید لوازم دیجیتال یا تهیه لوازم مربوط به حرفه‌تان در شهر تهران، ساکن این هتل شوید.

هتل پردیس تهران

توسط گلستان

گلستان عبدی