نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 که در اکتبر سال 2019 به بازار عرضه شد مانند هر گوشی در سری نوت، با همان ویژگیهای ثابت این سری مثل صفحهنمایش بزرگ، چیپست خوب، دوربین عالی و باتری با قابلیت شارژ سریع، دل مشتریان خود را به دست آورد که همه این ویژگیها در یک بدنه با طراحی قابلتوجه جای گرفته است و توسط جدیدترین MIUI کنترل میشوند. این دسته سلفی می تواند هر گوشی هوشمند یا دوربین حرفه ای مانند آیفون، دوربینDSLR ، دوربینGoPro ، دوربین فیلمبرداری و غیره را در خود نگه دارد. شاید این دوربین بهترین دوربین در گوشی های هوشمند نباشد اما سامسونگ یک دوربین کاربردی که استفاده سرگرم کننده ای را دارد ارائه می دهد.

تنها کافیست قاب را روی گوشی قرار داده و شروع به گرفتن عکس های مادون قرمز کنید.FLIR ONE در اصل دو دوربین است، یکی برای تصویربرداری حرارتی و دیگری برای ثبت جزئیات فیزیکی. هدفون ها نیز به این دلیل مورد توجه قرار گرفته اند که دارای صدای بلندی می باشند. از طرفی دیگر گلس و قاب گوشی که جز لوازم محافظ برای کوشی موبایل به حساب میآیند و جنیه زیبایی ظاهری نیز به موبایل شما میدهند زیرا قاب گوشی انواع طرح ها و رنگ های متنوع داشته که شما با توجه به مدل گوشی خود میتوانید مناسب ترین آن را انتخاب کنید.

قاب موبایل iOgrapher در هر محیط عکاسی از دستگاه های اپل شما محافظت می کند. این هولدر قادر است دستگاه متصل به خود را به خوبی در هر شرایطی با ثبات بالا مهار کند. میخواهیم به معرفی بعضی از بهترین لوازم های جانبی که برای هر خودرویی لازم هست بپردازیم. بهترین گوشی شیائومی کدام است؟ در نیمه دوم امسال اما گوشی هایی با حسگر های 64 مگاپیکسل معرفی شدند که جایگزینی برای حسگر های 48 مگاپیکسلی بودند. مطلب شگفت ­انگیز که به چشم­ می خورد این است که دکمه پاور ردمی نوت 10 برخلاف گوشی­ هایی که حسگر اثر انگشت خود را درون این دکمه دارند فرورفتگی ندارد و بیرون زده است که بی نهایت کاربر پسند و در واقع متمایز می­ باشد.

در حالی که، Samsung Galaxy S20، با یک حالت ذخیرهسازی، در رنگهای آبی آسمانی، آبی صورتی و خاکستری کیهانی ارائه شده است. بلکه برای ارائه حداکثر مقاومت در برابر خط و خش و ضربه از شیشه گوریلاگس 5 بهره برده است. این دستگاه می تواند از طریق درگاه هدفون به تلفن شما متصل شود و دارای باتری قابل شارژ است. این قاب به دلیل ساختار پلی کربنات، بسیار محکم و بادوام است و دارای پایه هایی برای اتصال لنزها، لوازم نورپردازی یا لوازم صوتی است.

بررسی گوشی شیائومی

سنسور پارکینگ یا همان سنسور دنده عقب خودرو دارای چهار حسگر است که بر روی سپر عقب خودرو نصب میشود . Solocam یک دسته سلفی مانند CliqueFie است، اما دارای یک میکروفون HD یکپارچه نیز می باشد. همچنین می توانید از قابلیت “تماشا در تاریکی” نیز لذت ببرید. برای مثال وقتی که از لوازم جانبی عکاسی با موبایل ، میتوانید از کیفیت بیشتر عکاسی گوشی موبایل خود لذت ببرید. زبانه های کششی دوگانه روی این دسته باعث می شود که دستگاه خود را به راحتی با یک دست وصل کرده و جدا کنید و در حالی که از گرفتن عکس های سلفی لذت می برید، از امنیت تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید. این یک نگهدارنده موبایل همه کاره و ایمن است که هر تلفن هوشمندی را در خود جای می دهد. میباشند. برندهای مختلفی این لوازم جانبی را تولید و عرضه میکنند که هر کدام هم امکانات و قیمت خاص خودشان را دارند.

این کارخانجات سالانه 120 میلیون تبلت و گوشی سامسونگ را تولید می فونر بهترین فروشگاه اینترنتی کنند. مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. Outback Pole با طراحی جمع و جور و همراه با قاب آلومینیومی ضد آب، دستگاه شما را محکم نگه داشته و بدون توجه به شرایط عکاسی از آن در برابر افتادن های تصادفی محافظت می کند. شرکت شیائومی که در سال 2010 به عنوان استارتاپ کوچکی با هدف طراحی و تولید گوشی های بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت شروع کرد، اکنون یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا به شمار می آید.

خرید گوشی شیائومی

اهمیت پشتیبانی از نسل آخر اینترنت بسیار مهم است تا نیاز روزانه افراد را پاسخگو باشد. یکی دیگر از برتریهای زد فولد ۳ پشتیبانی از قلم است. گیره سه پایه تلفن هوشمند RetiCAM یک گیره تلفن محکم است که به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را روی هر سه پایه استانداردی سوار کنید. همراه داشتن یک ریموت بلوتوثی(برای گرفتن عکس) و یک پایه سه تایی جمع شونده باعث می شود تا CliqueFie به انتخابی خوب برای همه علاقه مندان به عکاسی سلفی تبدیل شود. GripTight Mount یک پایه دوربین است که در سه اندازه مختلف عرضه می شود تا تلفن های هوشمند با هر ابعادی را در خود جای دهد.

بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

Hitcase یک قاب ضد آب و ضد ضربه برای iPhone است که برای تبدیل گوشی شما به یک دوربین اکشن مناسب می باشد. گیره های پایه به راحتی گسترش می یابند تا گوشی یا تبلت شما با خیال راحت و ایمن در درون آن نگه داشته شوند. دسته های لاستیکی محکم این ابزار، حتی در زاویه های متمایل، گوشی هوشمند یا تبلت را در جای خود نگه می دارد. این ابزار قابلیت هایی از قبیل زوم اپتیکال، تصاویر با کیفیت بالا، عملکرد بهتر و موارد دیگر را به گوشی های هوشمند شما اضافه می کند. شرکت سامسونگ سرمایهگذاری زیادی روی این گوشیها کرده است و اعتقاد دارد که گوشیهای هوشمند تا شونده، جایگاه ویژهای در آیندهی این صنعت دارند. سامسونگ حالا بر قلعه موفقیت تکیه زده است. دوربین ماکرو این گوشی 2 مگاپیکسل است. محصولات مناسبی مانند A32 با قابلیت 5G و شش گیگابایت در این سری دیده می شود که فروش این سری از گوشی های موبایل سامسونگ نیز در حال حاضر در بالاکا انجام می شود و می توانید قیمت به روز این محصول را در این فروشگاه مشاهده نمایید.

Hitcase همچنین می تواند شرایط سخت نظامی را تحمل کند و این ویژگی آن را برای عکاسان ماجراجو که به دنبال گرفتن تصاویری خاص در طبیعت هستند، ایده آل می کند. بر خلاف نور ضعیف فلاش گوشی، Pocket Spotlight روشنایی نرم و یکنواختی را ایجاد می کند که این امر گرفتن عکس ها را به یک تجربه دلپذیر تبدیل می کند. Pocket Spotlight یک منبع نور ثابت و قابل حمل برای گوشی های هوشمند است. دستگاه از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می شود. بلوتوث یک تکنولوژی جدید و مهیج در برقرار ارتباط بین دستگاه های دیجیتال است. Olympus Air A01 بر اساس یک مفهوم هیجان انگیز(شامل توانمندسازی تلفن هوشمند به تمام مزایای لنزهای دوربین قابل تعویض دیجیتال)، توسعه یافته است. برای ثبت بهترین عکس ها تنها کافیست برنامه Olympus Air Central را نصب کنید، این لنز را با تلفن خود جفت کنید و شروع به عکاسی کنید.

توسط گلستان

گلستان عبدی